Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Kwa voeding krijgen ze nog steeds hetzelfde , om de 2 dagen hun geliefde cocktail en de dag dat ze geen voeding krijgen , krijgen ze enkel afgezuurd ( 5.8 ) water met wortelstimulator in !!
Dus vandaag krijgen ze weer : 0.15ml regulator , 0.25ml stratbooster + 1ml Top Focus afgezuurd naar 5.8 en 1/4 van een stukje co2 tablet
Begin wel stilletjes aan te merken dat er tog verschil in hoogte zit tussen de damens !! damen 6 , mja wat moet ik der van zeggen , laat de foto maar spreken :d
ik snap de laatste comment niet helemaal.maar kan aan mij liggen.
wat is volgens jou dan DE juiste ph?
ik vermoed dat je over tiendes,afwijking van ph gaat lopen mieren.als we het dan toch over goed advies hebben!
alles wat de ph 6 benadert,is ideaal!.in dit geval 5,8.maar denk je nu werkelijk,dat je veel verschil ziet?
weet jij de exacte ph van je medium?.in t geval van bv lightmix kan de ph varieeren van 5,5 tot 6,5 ph!en dit verschilt wss ook nog eens per zak.
zeer benieuwd naar je aanpak.wat je wilt is een optimaal presterende plant ik ook,maar wilde cannabis groeit ook wel op n ietwat afwijkend getal.
grtz
tjah dat betekend nog niet dat je moet blijven afzuren ! snap niet wat er volgens jou niet aan te snappen valt de ideaal waarde ligt tussen de 6 en 6,5 of wist jij dat nog niet ? second dien je de ph waarde op een exact dezelfde niveau te houden..persoonlijk hou ik het bij 6,2 klopt idd dat de waarde van de grond altijd wat kan afwijken wanneer men start ! naarmate men verder in de kweek is wil men het naar mijn wetn op aarde liever niet te ver onder de 6,0 hebben en ik geloof wel degelijk in verschil van vooruitgang van de plant als de waardes juist liggen of betr zijn.Maar goed we praten over koetjes en kalfjes ,toch ? .. zolang de persoon in kwestion niet lager dan 5,8 gaat zit hij redelijk.Alleen die voeding had je de eerste twee wekn niet hoeven geven en zekr niet meteen de wortelstimulator als ze net bovn komn pieppen , het gaat maar naar mijn opini gaat het betr zonder hoelang is natuurlijk afhankelijk van je aarde ! lightmix 2 wekn gwn mix 4 wekn afcourse na twee wekn wortelstimulator gr bilspleet
Door het kalk in de grond valt de ph waarde vaak hoger uit,en heb je ooit een vat gehad?? PH waarde stijgt altijd... dus om de ph waarde van 6.0 tot 6.2 te behalen voeg je water toe van 5,8
Comment