Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

    mooi groen man keep it going!!
    Eens een paffer, altijd een paffer........

    Comment


      #92
      Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

      ze gaan goed eh smallee

      lekker fris ^^
      sigpic

      Comment


        #93
        Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

        Lokes allemaal ,

        Hier ben ik weer met een kleine update

        Kwa voeding krijgen ze nog steeds hetzelfde , om de 2 dagen hun geliefde cocktail en de dag dat ze geen voeding krijgen , krijgen ze enkel afgezuurd ( 5.8 ) water met wortelstimulator in !!

        Dus vandaag krijgen ze weer : 0.15ml regulator , 0.25ml stratbooster + 1ml Top Focus afgezuurd naar 5.8 en 1/4 van een stukje co2 tablet

        Begin wel stilletjes aan te merken dat er tog verschil in hoogte zit tussen de damens !! damen 6 , mja wat moet ik der van zeggen , laat de foto maar spreken :d

        Nu paar fototjes van de damens :


        DSC00867.jpgDSC00868.jpgDSC00869.jpgDSC00876.jpgDSC00880.jpgDSC00881.jpg

        dat was het weer voor vandaag !!

        groetjes
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

        Comment


          #94
          Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

          mooie plantje m8, en met dat mongooltje komt het ook goed denk na de volgende node of die erna weer normaal blad aan zit

          blijf u volgen m8

          keep it green
          sigpic

          Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
          Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

          Comment


            #95
            Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

            Zien er toch goed uit! En die verschillen hou je toch wel.

            Gr. JFF
            Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

            Comment


              #96
              Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

              jup, ziet er idd goed uit

              Comment


                #97
                Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                5,8 is te zuur !!!! of is dat iets nieuws waarop jij kweekt namaak mappito aarde en mensen geef eens fatsoenlijk advies vottenkruipers
                gr bilspleet
                Last edited by bert88; 28 March 2012, 21:41.

                Comment


                  #98
                  Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                  ik snap de laatste comment niet helemaal.maar kan aan mij liggen.
                  wat is volgens jou dan DE juiste ph?
                  ik vermoed dat je over tiendes,afwijking van ph gaat lopen mieren.als we het dan toch over goed advies hebben!
                  alles wat de ph 6 benadert,is ideaal!.in dit geval 5,8.maar denk je nu werkelijk,dat je veel verschil ziet?
                  weet jij de exacte ph van je medium?.in t geval van bv lightmix kan de ph varieeren van 5,5 tot 6,5 ph!en dit verschilt wss ook nog eens per zak.
                  zeer benieuwd naar je aanpak.wat je wilt is een optimaal presterende plant ik ook,maar wilde cannabis groeit ook wel op n ietwat afwijkend getal.
                  grtz

                  Comment


                    #99
                    Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                    tjah dat betekend nog niet dat je moet blijven afzuren ! snap niet wat er volgens jou niet aan te snappen valt de ideaal waarde ligt tussen de 6 en 6,5 of wist jij dat nog niet ? second dien je de ph waarde op een exact dezelfde niveau te houden..persoonlijk hou ik het bij 6,2 klopt idd dat de waarde van de grond altijd wat kan afwijken wanneer men start ! naarmate men verder in de kweek is wil men het naar mijn wetn op aarde liever niet te ver onder de 6,0 hebben en ik geloof wel degelijk in verschil van vooruitgang van de plant als de waardes juist liggen of betr zijn.Maar goed we praten over koetjes en kalfjes ,toch ? .. zolang de persoon in kwestion niet lager dan 5,8 gaat zit hij redelijk.Alleen die voeding had je de eerste twee wekn niet hoeven geven en zekr niet meteen de wortelstimulator als ze net bovn komn pieppen , het gaat maar naar mijn opini gaat het betr zonder hoelang is natuurlijk afhankelijk van je aarde ! lightmix 2 wekn gwn mix 4 wekn afcourse na twee wekn wortelstimulator gr bilspleet
                    Last edited by bert88; 29 March 2012, 00:18.

                    Comment


                      Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                      lo bert 88 ,

                      ieder diertje zijn methode

                      als je voeding schema ziet !! daar staat duidelijk op 5.8 !!! dus wat jij zegt kan mss goed zijn !! maar ik houw me aan men schema

                      ivm voeding eerste 2 weekjes !! kregen ze geen basis voeding

                      ivm wortelstimulator !! wat geef jij als reden dat het ni goed is ???

                      dus ja al wat jij zegt !! kan mss goed zijn !! maar zoals ik al eerder zei , iedereen zijn manier

                      grtzzzzzzz
                      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                      Comment


                        Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                        Door het kalk in de grond valt de ph waarde vaak hoger uit,en heb je ooit een vat gehad?? PH waarde stijgt altijd... dus om de ph waarde van 6.0 tot 6.2 te behalen voeg je water toe van 5,8

                        ASTU

                        Comment


                          Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                          hopla !! zeg het hem maar is goed C

                          pipo's :s
                          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                          Comment


                            Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                            Volgas :p

                            Comment


                              Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                              Ik heb je bericht verwijderd, check je PM.
                              Zie ik nog een dergelijk bericht verschijnen wip ik je persoonlijk van het forum voordat je B kunt zeggen.

                              M.v.g.
                              vale.
                              Last edited by ceBep; 29 March 2012, 20:21.

                              Comment


                                Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                                Jo bert,

                                *KNIP*

                                Chuss
                                Last edited by ceBep; 29 March 2012, 20:25. Reden: wel duidelijk denk ik, opgelost!

                                Comment

                                Bezig...
                                X