Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hier zijn we weer met een kleine update + fototjes :d
Tot op heden hebben de 5 damens nog niets van voeding gehad , enkel beetje wortelstimulator. Jammer genoeg is er van dame 6 nog niets te bespeuren.
Deze dame krijgt nog 1 dag om boven te geraken !! zie ik deze dame morgen nog niet !! dan gaan we eens op zoek naar het zaadje :d en warschijnlijk zal deze pot de tent dus verlaten !!
heb laatst wat chocolop zaadjes gekocht in de growshop,2 stuks voor een tientje was nog een matsprijs ook zij de verkoper,het 2e zaadje wilde ook niet boven komen,heb toen heel voorzichtig wat aarde weggehaald,nog effe de aarde vochtig gesproeid,en ja hoor de volgende dag stond ze boven.ps hoe noem je iemand die gek is op kleine zaailingen?
Ik kan eindelijk mededelen dat de 6 de dame boven is , na paar extra dagen en beetje hulp is het haar tog gelukt. Ben benieuwd of ze even sterk zal zijn als de ander damen's
heb tevens vandaag aan de 6 vrouwkes beetje afgezuurd ( 5.8 ) water gegeven met beetje wortelstimulator in. ongeveer 50 ml per plantje.
Vandaag zal ik paar fototjes laten zien ivm de dame die ik dus beetje heb moeten helpen .
Morgen zal er weer een volledige update plaats vinden van de 6 damen's
Comment