Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweekj 6x amnesia haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1ste kweekj 6x amnesia haze

welkom whitebud gaat er allemaal maar bij zitten. er komt regelmatig een update...ben benieuwd wat jullie van de volgende foto's vinden zal 1x per week of 1x in de 2weken worden gemaakt vriendin van mij is fotografe dus mag ze bij mij oefenen haha.
    de foto's zijn 3.5mb per stuk dus we zien wel hoeveel ik er mag plaatsen

kleine beschrijving van wat je ziet

me complete plaatje mooi groen veldje

:Toppen) hier heeft se de meeste fotos van geschoten en deze waren tog wel heel mooi

hier nog paar pics

moge jullie er maar net zo veel van genieten als ik (alleen heb ik 1 voordeel ik kan ze ruike haha)

mzzl
    Last edited by psychedelic1988; 18 November 2012, 12:55.

Comment

ha en dat zegt eerste kweekjeziet er sjiek uit stoeltje toch maar eens zetten,gaat zo verder.

grt vapo

Comment

Dat gaat goed komen he begi...
        mooie foto's ziet er goed uit.
        Succes man,.

Comment

jow bedankt

kom er gezellig bij zitten

het gaat idd lkkr en ja 1ste x ma wel heel veel geleerd van jullie allemaal(goed begin is het halve werk)

Comment

had vandaag in het donker is een testje gedaan door de afzuiger op 10% te zetten maar snel terug veranderd want me luchtvochtigheid liep op naar 68. Nu dus tog maar in de donkere periode gwn lkkr laten blazen die fan ondanks de temperatuur van 19.5 grade.... hier nog pic toegevoegd van me weerstation.
            met de lamp aan lv dan meestal rond de 30 en temp 29 grade (foto volgt vanavond)
            bovenste waardes zijn van me huiskamer en het buitenkastje hangt in me kast zijn de onderste waardes

filter uit in het donkerfilter aan-licht aanfilter aan in het donker
            Last edited by psychedelic1988; 19 November 2012, 15:38.

Comment

hier zijn we weer met een kleine update op dag 7 van week 3 bloei.....

plantjes groeien fors door en de toppen worden dikker met de dag.
              Zoals in de vorige reactie te zien is op de temp.lv meter heb ik de temp. nu egt goed in orde(blijft constant dag ong 27 grade en in de nacht 20 grade) alleen de lv mag nog iets zakken.

volgens me voedingsschema moet ik morge al pk13/14 gaan geven zal morge eerst maar is gaan vrage of dat ook geld voor me haze aangezien die nog iets langer moeten staan. En heb hier ook meerdere malen gehoord dat jullie ze de pk13/14 pas geve in week 6 bloei dacht ik.
              Mja hier dan weer het eigen merk van de growshop dus hun zullen het ongetwijfeld wel weten

hierbij nog een x de lengtes vn de vrouwtjes

1:74cm
              2:76cm
              3:67cm
              4:75cm
              5:69cm
              6:62cm

Ze zijn in 3 dagen tijd gemiddeld 8 cm gegroeit en dat in de volle bloei er staat me nog wat te wachten strax..
              nu komt ook overal de thc boven water de dames beginnen te blinken

na de mooie pics van het weekend hier weer wat amateurfoto's met de telefoon gemaakt net voor het lampie aanging

houd jullie op de hoogte medegrowerss

Comment

gewoon op de helft van de bloei pk geven ,1 week en dan 2 a 3 weken spoelen. die haze bloeit 9 a 10 weken denk ik dus ik zou zeggen op week 5 beginnen met pk.
                sucses verder man. ziet er lekker uit

Kweekverslag 4x big bang autoflower (low budget)

Comment

ja zoiets dacht ik ookal maar volgens het schema vn me growshop moet ik week 4 starte 1x per week pk13/14 en dan 3 weken(voeding is allemaal erg geconcentreerd denk ik want mag alles maar 1 maal geve in de week)

Hun schema stopt dan ook bij 8 weken bloei dus moet sowieso ff langs gaan wat ik met de rest van de voeding moet doen aangezien ik sowieso 2 weken extra bloeitijd heb..

we komen er wel

bedankt voor je reactie jaymiemac

Comment

mooi verslag mijn stoel is aangeschoven

Comment

tnx ikkedus mijn stoeltje staat ook bij jou, nu maar hopen op een goeie oogst

Comment

welkom welkom

de eerste rij staat vol inmiddels word stapelen dan maar....
                        we proberen er wat van te maken maar al me aandacht na het werken is gevestigd op me vrouwtjes+verslagje en het gaat me erg goed af moet ik zeggen

Comment

Bij mij hetzelfde, eerste binnenkweekje en het gaat beter als ik had verwacht, veel liefde geven aan de dames, laat al die stoelen maar staan hahaha

Comment

kijk beter zal is ff bij je komen kijken zo
                            Last edited by psychedelic1988; 19 November 2012, 22:09.

Comment

Bloei weekj nummer 4 is aangebroken

er zijn op het oog niet egt veel veranderingen en ckr niet op de foto's maar tog ffies paar kliekjes erbij voor het id haha
                              toppen zijn weer gegroeit in omvang ja de lengte kijk maar gaat buigen worden me lamp kan nog max 20 cm omhoog

dus als er iemand is met tips of trics voor het buigen van de planten zijn ze van harte welkom

Hier hebben we een foto met de doos van de philips lamp erbij voor de lengte(meeste kennen se wel denk ik)

nog een paar van bovenaf

en hier me enigste egte uitschieter qua hoogte is nog een zijtak ook(staat dan ook voor straf al in de hoek) de rest groeit redelijk gelijk..

ze hebben nu een dag droog gestaan en dan krijgen ze vandaag een lkkre portie bloeivoeding met enzyme en pk ben benieuwd of we er wat van gaan zien
                              tot nu toe ook deze resultaten bereikt zonder ph en ec te meten. als ik zou mete en verandere zou ik me hele plant verneu*** omdat alles zo op elkaar afgestemd staat de voeding, aarde en kraanwater(advies growshop) kwam in het begin ook erg onbekwaam over. maar nu ik in de 4e week bloei zit egt gwn nog geen bladproblemen gehad gaat men duim omhoog voor THC voeding prachtig goedj

dit was het dan maar weer voor nu

mzzls
                              Last edited by psychedelic1988; 20 November 2012, 18:33.

Comment

Ik denk dat die 20cm wel genoeg is hoor, hoeveel cm zit er nu nog tussen de plant en de lamp, als ik zo kijk 50/60cm denk ik. dan nog die 20cm erbij, moet toch goedkomen

Comment

Bezig...
                                X