Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

Ik had zelf een prima opbrengst met het 12/12 systeem met zaad. Bij wogen de extra kosten voor het zaad echter niet op tegen de lagere stroom kosten.

Ook het aantal planten is veel hoger wat dus een extra risico is mocht je gepakt worden.

Het is wel lekker makkelijk. Gewoon de planten laten groeien.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Heb 3x na mekaar 12/12 gekweekt. 1x 250W en 2x 400W. Heb klein tentje dus kan maar beperkt aantal plantjes zetten.
      Op 12/12 in dezelfde soort zie je altijd een kleine pheno en een grote. En die kleine kunnen echt wel klein blijven want vorige keer had ik van de kleinste maar 9 gram droog en de grootste 86 gram.
      Nogal verschil he! Heb je plaats en veel planten zal je tevreden zijn over je opbrengst. Heb je maar 4 planten en zit er ene tussen van 9 gram droog, ga je huilen.

Comment

12/12 systeem is altijd met veel planten.

Was het niet iets van 24 onder 400W en 36 onder 600W?

Als je er minder zet dat werkt het niet inderdaad.

Beetje stabiel zaad is ook wel handig inderdaad, maar dat is altijd een probleem met een kweek uit zaad.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Jah we zien het wel he mannen wat het wordt. Maar vindt ze wel traag groeien. Zal deze avond.nog eens een update plaatsen. Bij mij is het vooral om doe 2 mannen goed te maken. Dat ik er 3 bij gezet heb metteen onder 12/12.
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Ja idd echt 12/12 is zoals je zegt, maar uit interesse wat het zou doen en wegens ik op appartement woon(geluidsoverlast van afzuiger als je 18 uur licht geeft) heb ik het geprobeerd met mijn kleine binnentuin. Tsja stabiel zaad... Is niet omdat jij een 1.80m ofzo groot bent, dat je broer en zus ook zo groot zijn met dezelfde moeder en vader. Nu groei ik voor met plug&grow en heb je geen zware afzuiger nodig dus geen geluidsoverlast(ben er zelf ook nogal gevoelig aan)

Ah thugz, ze gaan toch 6 weken ofzo groeien. Achter 3,4 weken zie je voorbloei. Idd je zie wel, tot laterz
            Last edited by Shiva Ketama; 10 July 2014, 18:30.

Comment

hee thugz ,

lekker bezig daar man ghe nice shit !
              mooie kleine bosjes echt mooi en al lekker in de bloei . zullen wel lekker totsen worden allemaal zowar op de zelfde hoogte als ik da goed zie ?
              lekker kleurtje ook die dames seg pfieuw ....

en die kleintjes ik hoop echt dat dat dikke lady's gaan worden met ultra fatsy knoppe dat verdien je hopelijk schieten die binnekort ook als kool maar daar twijfel ik nie over !
              maatje hou je goed , en hou ze groen .

Groeten Steundjee

Comment

Ja thugs voor mij dag 10 dus we liggen kop aan kop,alleen de soort is anders.Jij heb ook ongeveer 6 toppen per plant en ook mooi op een hoogte.Nou moeten we afwachten tot het mooie cola,s worden.Ik denk dat ik ook een keer de no mercy
                voeding ga proberen.

Comment

@ steundheufd, thx man leuk dat je hier ook eens komt kijken. Ze hebben idd een mooie kleur maar euh nu begint de vergeling van onderaf...

@ tuinbroek, we liggen idd redelijk op kop. Ja zijn ongeveer 6 toppen bij elke plant. En die voeding van no mercy zeker een aanrader, is echt wel top bio voeding.

En dan beginnen we nu aan de update,

We zijn weer wat verder dus tijd voor een update. Mijn power plant plantjea hebben een probleem. Mijn onderste bladeren beginnen fel geel te verkleuren, ik dacht eerst dat dit een voedingstekort was. Maar na voeding toegevoegd te hebben werdt het niet beter de vergeling gaat langzaam verder. Nu dacht ik mss dat ze wat stikstof tekort hebben? Veel voeding tijdens de groei heb ik niet gebruikt. Wil eerst even jullie mening horen voor ik nog wat doe.
                  Hier wat foto's van de vergeling.

Zo dan de foto's van ons powerplant plantjes.

Kiemen 30-05 tot 31-05 afgerond
                  Klok 18/6 14dagen 31-05 tot 13-06
                  Klok 12/12 vanaf 14-06 tot heden
                  voorbloei start 26-06 5 dagen afgerond
                  echte bloei 1-07 tot heden 11dagen

start kiemen bleu widow 27-06 tot 30-06
                  groei meteen op 12/12 start 30-06 tot heden 12 dagen

En dan tot slot nog een overzicht

Byebye,
                  thugz

Comment

Hey thugz als je zegt dat je niet veel voeding meegegeven hebt en ze zijn goed aan het bloeien beginnen ze goed te eten ook om de toppen te laten aandikken. Dus vergelen kan rap beginnen gaan. Is ook zo dat in groeimiddel meer stikstof zit dan in bloeivoeding, daardoor worden planten ook algeheel geler en heb je sneller stikstof tekort. Stikstof tekort niets aan doen en gewoon bloei blijven geven, zou dit niet apart behandelen door alleen extra stikstof toe te voegen. Als je lamp te dicht op u planten staat worden die ook geel, zoals jij bruin wordt van de zon maar zal jou bij wel niet geval zijn.

Grtz.

Comment

@ shiva ketama, ja nu heb ik ze een paar dagem terug wat bloeivoeding gegeven enniknzeg het de vergeling was niet geremt ofzo ging gewoon verder. Ennja ik geloof dat ik maar 1 keer groeivoeding heb moeten geven ( is krachtig spul). Enja neen de lamp staat op een moooe 40cm van de plantjes. En dan zou ik dit toch rapper bovenin hebben moest het van de lamp zijn.

Comment

Heb je ook geen voeding op de bladeren geknoeid of dat ze op de natte aarde hebben gelegen??.Ik zou die helemaal geel zijn verwijderen want dat gaat schimmelen.Ik kan ook moeilijk zeggen het is dit of dat.
                        Maar die te erg zijn weghalen.
                        En die hele lange zaailing verpotten want ze strekt erg straks breekt ze nog.
                        Ik zou iets onder de potten zetten zodat ze allemaal de zelfde afstand hebben naar de lamp
                        Als ze dan groeien en groter worden dan haal je dat weer weg.

Comment

Hallo allen,

Vandaag weer updatetijd.
                          De plantjes doen het goed. Heb deze week dan toch een beetje groeivoeding meegegeven aan de powerplant plantjes dit om verdere vergeling te voorkomen.
                          lijkt wel geholpen te hebben ook.
                          Vandaag tellen we 18 dagen echte bloei. En moet zeggen dat het toch al enorme knikkers zijn.

Bij de bleu widow's heb ik gisteren bij 1 plantje voorbloei gespot. Datzelfde plantje is ook goed gegroeid enkel zijn de andere 2 wat achterkomers die blijven momenteel.nog vrij klein.

Foto's zeggen meer dus bij deze

Power Plant bloei dag 18

Bleu widow groeidag 19

dit plantje telt dus 2 dagen voorbloei

Overzicht

Dat was het weer tot laters.
                          Thugz
                          Last edited by thugz; 18 July 2014, 21:07.

Comment

Hoi thugs
                            Ziet er lekker uit mate we zitten op een dag verschil kwa bloeiende planten,en zie dat je baby,s ook al aanslaan,die 3 vooraan zijn die op dezelfde dag geplant? Nou dat knakken is je goed afgegaan,ze houden de toppen mooi gelijk en ze dikken al lekker.Ik heb trouwens ook al wat gele bladen.Ik heb ze maar weggehaald ivm schimmel eventueel.Nou we gaan maar lekker ff een natuurbad pakken om af te koelen,hou jij de temperatuur een beetje goed? Ik kan hem net op 29.9* houden.Maar overdag lukt het niet meer om 20* te houden dat is nu ongeveer 24.
                            He tot laters.

Comment

He tuinbroek,

Ja ze groeiem mooi toe nu. Alleen wat last met warmte maarja de temperaturen zijn dan ook extreem. Ja de 3 voorste zijn allemaal op de zelfde dag gezaaid en ook bovengekomen.
                              Dus heb hier 2 verschillende pheno's bij dit soortje. Ook bij de PP heb ik 2 pheno's de ene maakt langere toppen aan terwijl de ander veel dikker eruit ziet. Ook licht er bij beide plantjes al een mooi sneeuwtapijtje.

Thugz

Comment

Yooo de mannen en vrouwen.

Vandaag weer een update is toch al even geleden maar heb het momenteel erg druk dus drm dat de update's wat uitblijven. Maar alles gaat nog goed enkel wat problemen met de temperatuur heb mijn tent moeten verplaatsen naar een andere ruimte en daar is het wat warmer dan waar ie ervoor stond dus daarmee.

De power plant is goed bezig met de thc productie en is ook al al wat aangedikt sinds de laaste update. Maar goed ook he hehe. Blijken weinig last te hebben van de warmte die ze al hebben mogen verduren. De grootste bud in wording is zo een 30cm lang.

Bij de bleu widows hebben we dus 2 pheno verschillen zoals ik al vermelde eerder. 1tje is goed gegroeid en tel ik vandaag bloeidag 1.
                                de andere 2 zijn veel kleiner en enorm gestrekt ik zal blij mogen zijn als ik hier een gram of 5 van afhaal want ook deze staan al in bloei sinds vandaag.

Foto's zeggen meer dus bij deze.

Power plant 1

Power plant 2

Goed gegroeide bleu widow

De 2 kleintjes bleu widow

Tot slot nog een overzicht

Dat was het weer tot later
                                thugz

Comment

Bezig...