Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ja weet dat het niet optimaal is on af onder 12/12 te zetten. maar is vooral om eventueel oogstbackup te hebben. of is het dan beter met een gewoon zaadje? maar die moeten dan toch hybride zijn om goed te presteren onder 12/12?
Neem gewoon iets overwegend indica die snel afbloeit waar ze van zeggen 7 weken . Dan heb je binnen 10 weken zeker een deftige oogst buiten dat je nu van je autoflowers onder 12/12 nog niet de helft van gewicht en kwaliteit gaat halen buiten van onder 18/6.
Dus ik zou voor 12/12 plantjes gaan
Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
nu heb ik nog een vraag aan iemand dat het weet
daarjuist wou ik mijn plantjes water + voeding geven maar bij het geven loopt mijn water er net zo goed vanonder weer uit.
je zou zeggen joh die grond is nat genoeg maar was al zeker een week geleden dat ik de plantjes water gegeven had.
de potten waren ook vrij licht van gewicht. ik heb er al eens een druppeltje zeep bijgedaan bij de andere potten die ik dan nog moest doen maar evengoed kwam het er vanonder uit.
iemand een idee waar dit aan kan liggen?
had nog geen 100ml gegeven toen het ervanonder weer uit kwam
Je potten die echt te droog staan meer je tijd nemen om je grond te wateren op zo'n moment, best ben je op zo'n moment met een drukspiegel ter te geven zodat de grond het kan opnemen het water, gewoon op de nevel stand zetten...
Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
Ja als het eenmaal goed is uitgedroogd en je geeft water dan stroomt het er heel snel weer uit,volgens mij zijn er dan een soort van kanaaltjes gevormd in de grond.Een druppel zeep wil nog wel eens helpen,of goed vernevelen;,de grond neemt het dan sneller en gelijkmatiger op.Dus wat nik zegt bv.
toen ik gisteren naar de plantjes ging gaan kijken zag ik niet zo leuk nieuws denk ik toch.
volgens mij zijn de 2 cheese plantjes beiden man
deze avond is er weer een update dus ik wacht dan nog jullie reacties af. is wel nog maar een begin dus ben het ook nog niet zeker.
benieuwd wat ik deze avond zal zien want ze zullen dan wel al groter zijn als het ballen zijn
Comment