Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2 x Power Plant, 2 X cheese #1 SUPERCROPPING

Staan er mooi bij, ik vrees alleen dat ze wat klein gaan zijn om te supercroppen of hangt er een 400 water boven?
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

er hangt idd een 400w boven
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

En hoe hoog zijn je plantjes nu?

Comment

aan node 5 ik denk zo een 20cm

Comment

Dan ga je normaal gezien niet moeten supercroppen want je licht gaat tot beneden vallen, mischien juist de onderste 10 cm dieven zodat er geen energie verloren gaat aan fluffy gespuis daar.

Comment

Ik hoop dan maar dat ze nog strekken,omdat je ze bijna direct in de bloei heb gezet zal er maar een hoofd cola komen en die wil je toch zo groot mogelijk hebben?.Het 12/12 systeem is eigenlijk sog zo veel mogelijk planten op een ruimte.
              Omdat ze dan maar een grote cola vormen zetten ze er veel om dat verlies op te vangen,en jij hebt er maar vier.Je had ze beter eerst ff kunnen voorgroeien.
              Volgens mij klopt dit verhaal wel ze willen dan meer oogsten draaien en dat moet ook wel omdat ze klein blijven vangen ze dat op door er veel te zetten.
              Ze oogsten dan meerdere keren per jaar.Maar dat wat jij wilt gaat dan niet op.Ik ben niet 100 % zeker maar wel 97%.Dus zoek het maar es op.

Comment

ja ik heb eerst 14dagen 18/6 gedraait he.
                nu staan ze 6 dagen op 12/12.
                we zien wel wat er van af komt. en dieven gaan we zoiezo doen, eens de voorbloei aangebroken is.
                en werkt het suppercroppen nu niet dan hebben we weer wat geleerd. maar heb ook dringend wat weedjes nodig dus daarom vooral zijn ze sneller op 12/12 gegaan anders groei ik ook altijd minstens een 30 dagen voor

Comment

Nou ik denk dat je wel wat met die hoofdtop kan maar dit verhaal heb ik ook weer gehoord,dus je kan ze wel even
                  knijpen om ze aan te zetten dikker te worden,maar ik ben bang dat ze zoals ik zei maar 1 hoofdcola aanmaken en door er dan veel te zetten vang je dat op.Maak je niet druk en vraag het ook ff na.In groningen ken ik kwekers die elke 49 dagen oogsten,twee week voor ze oogsten zetten ze zaden om te ontkiemen.Dan als ze geoogst hebben,dan gaat de nieuwe lichting onder 12/12 en met een 7 week bloei soortje kunnen ze dus elke 49 dagen een oogst hebben.Er is vast wel iets over te vinden.

Comment

Okey alleszins bedankt voor de info.
                    Ga eens wat rondneuzen en kijken wat ik eventueel nog kan doen. Mss dat ik nog wat kiem om meteen mee te gaan op 12/12. Als het dan echt maar 1 hoofdbud zou worden.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ad.php?t=35014 draaiende suppercropping

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ad.php?t=34886 Buitencontest spliff

Comment

He thugs
                      Ik heb nik ook es gevraagd en hij zegt dat je minstens 1x kan toppen om het zo beter vol te krijgen en buigen en knakken om het zo vol mogelijk te krijgen.Ik hoop dat ik het verkeerd zie,maar door te toppen krijg je in elk geval wat meer toppen.Voor de rest was hij het wel eens met die techniek die ik beschreef en kent hij die techniek ook.Dus wat hij zegt is dan de beste oplossing voor dit geval.

Comment

ja we zien het wel he tuinbroek. ik ga zeker nog proberen toppen maar enkel als ik dit deze week kan doen anders zal het te laat worden denk ik.
                        en dat suppercroppen, ja hopen dat de plantjes nog goed doorgroeien dat ik toch iets kan doen om wat meer opbrengst te hebben.

verder ja ik dacht er goed aan te doen om al op 12/12 te zetten want heb nog vele filmpjes bekenen en die deden ook 14 dagen groei en nadien 12/12 en die planten werden nog mega groot, was ook power plant. van de cheese die ik heb vindt ik niet zoveel. enkel de exodus cheese vindt ik. maar die hebben we niet staan natuurlijk.

mocht het tegenvallen doen we al gelijk nog meteen een ronde erna maar zal dan meteen op 12/12 zijn denk ik zodat ik eindelijk eens kan stoppen met tussendoor wat te moeten kopen..

grtz
                        en heel hard bedankt voor de moeite die je al gedaan hebt tuinbroekske.
                        thugz

Comment

Het gebeurt mij ook nog wel hoor dat ik es wat moet kopen,
                          Maar heb ook vrienden die ook kweeken,want ik gun die koffieshits geen euro van mij.
                          Maar ja je gaat wel eens harder dan de bedoeling is. Na deze dan draai ik gelijk een grote ronde zodat ik niet hoef te kweken rond de jaarwisseling.
                          En geen dank hoor,als ik je wat kan helpen zal ik het altijd doen hoor.
                          Dat is de kracht van een forum elkaar helpen een goede oogst te draaien.

Comment

Eepz thugz, heb pp ook al gekweekt met 2 weken voorgroei en moet zeggen bij mij groeiden die door de plafond. Was wel met 600W en heb die op einde bloei ook nog geknakt omdat die anders in de lamp fikten.

Je plantjes zijn nog maar 3 weken oud ofzo dus ze hebben nog enkele groeiweken te gaan. Dus supercroppen kan wel goed komen.

Grtz.

Comment

Ik vrees dat ze max een goede 50cm gaan worden... Dan lijkt me dat wat klein voorsupercroppen.

Comment

idd nik als ze maar 50cm worden zal ik niet gaan supercroppen.
                                maar als onze shiva ketama nu gelijk heeft (stiekem hoop ik dat wel) kunnen we dat wel nog doen.
                                straks gaat de lamp aan en ga ze dan eens opmeten hoeveel centimeters we hebben.

denk wel dat pp zoiezo zal geknakt moeten worden omdat die sneller de lucht in gaat dan de cheese.

de eerst komende weken zullen we het wel weten.

Comment

Bezig...
                                X