Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
nog geen 48 uurtjes nadat de zaadjes de grond ingingen hebben we leven in de tent.
ze zijn namelijk alle 4 vandaag boven gekomen, dus de pret kan gaan beginnen
voor de rest hebben we nog weinig te vertellen dus komen de foto's eraan
Succes dan maar bij deze ronde, jammer van die mannen. Het knakken vind is zelf toch nog wel een beetje lastig, het lijkt makkelijk dan het is. Soms gaat het te zacht en dan staat de stengel de volgende dag gewoon weer om hoog ook al hoorde ik knap en soms ook weer te hard en dan is de stengel bijna afgebroken. Maar kan ook aan mijn liggen hoor . Het is volgens mij vooral een gevoel voor hebben.
Ziet er netjes uit, ga je aarde toevoegen tot aan de lobblaadjes of acht je dat niet nodig ? Dag 5 feestje hier, zit er zelf ook op en ze lijken verdacht veel op de jouwe! Succes houd hem in de gaten.
Hoi thugs
Die cheese gerookt dan ben je gelijk verkocht,heerlijk en ruikt echt kaasachtig.Die powerplant en de anderen ook daar zou ik de grond mooi ophogen tot aan de lobblaadjes,want die powerplant heeft wel veel strek op dit moment.Oh en ik zou ze wat wortelstimulator geven als ik jou was.
die voedingspakket van No Mercy heeft geen specifieke wortelsimulator, maar heb er wel nog liggen van plagron en van hesi, mss kan ik die van plagron wel gebruiken, aangezien deze ook bio is?
en de grond ophogen is voor deze avond
Comment