Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Oorspronkelijk geplaatst door RonthebudmanView Post
Mazzelpik
Hehehe
Greyvol's kasje is bijna af, temp is verassend hoog in de kas. Al vond ik het te koud om buiten foto's te schieten. Toch wel handig van binnenuit in de kas kijken. Ligt nu ook stroom in de kas en is nu denk ik waterdicht..
Poes van de buren kwam ook even kijken en is niet zo handig beesje. Bubbeltjes plastic ligt al klaar voor om te potten en moet nog wat flinke kieren patchen. Lek in net dak heb ik maar met een parasolletje opgelost.
Hihi lijkt er wel op ja, is een fisheye lensje. Had bij de action voor twee euro ofzo een opklik macro lensje gekocht, deze zat er ook bij. Wel geinig en lijkt me kasje nog veel groter
Niet aangedacht met de bubbeltjesplastic, en cool he op het randje nog een paar Santas!
Een kartonnen doos is misschien nog wel het gemakkelijkst en verstikt niet?
Thanx kerel!
Hihi leuke reactie, veel dierenvrienden heb ik wel gemerkt op jd TOP
Dacht lees ff je verslag door, maar ben er nog mee bezig. (Lees niet zo heel snel en er staan veels teveel boeiende dingen in
mooi hoor Stopcontact goed vastgetaped en nieuwe evsa. En ook in een klein kamertje! Haha doe je goed..
Thanx kerel!
Hihi leuke reactie, veel dierenvrienden heb ik wel gemerkt op jd TOP
Dacht lees ff je verslag door, maar ben er nog mee bezig. (Lees niet zo heel snel en er staan veels teveel boeiende dingen in
mooi hoor Stopcontact goed vastgetaped en nieuwe evsa. En ook in een klein kamertje! Haha doe je goed..
Ik zet mijn stoeltje er bij jou ook ff bij
Leuk te horen dat het boeit ,we doen ons best he en we gaan er dan ook voor ...
Cheers !
Verzonden vanaf mijn "iPhone 6" met Tapatalk vanuit Groenland
Comment