Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wow dat is gaaf, gaan we zeker een poging op wagen. Vond de tekst al super en had die al een paar keer zitten lezen en dan de foto's erbij. Smullen zeg. En gewoon voor de fun.
Het stressen heb ik dus (onbedoeld) gedaan met de planten, veels teveel en daarom zijn er ook zoveel buiten beland. Nu heeft 1 plant vijf verttakkingen eronder naast een verste stek, en die verse is veel dikker. Minder toppen dus het gewicht dadelijk ben ik erg beniewd naar.
Iedere kweker verdient een Flint in de straat topper!
Thanx Eclecticon, waardeer je pm en ik hoop het
Ben ook helemaal verliefd op die citral van je, ze doet het goed en die staat op mijn bucketlist hehehe Maar dat wist je al.(Santa's was tweede keus, want de zaadjes waren op bij mediwiet)
Ghehehe, alle dan we zullen nog een sluiertje lichten.
Momenteel heb ik een Amnesia in reveg staan.
Deze werd binnen op 12/12 geboren onder 600 watt HPS. Alles verliep voortvarend al strekte ze wel redelijk veel omdat ze om het licht moest concurreren met haar buurdames die al veel groter waren (Schadow avoidens). Ze stond een beetje in het verdomhoekje van de kast en is veel te laat vanuit haar startpotje verpot naar 11 liter.
Toch kwam ze mooi in bloei en de eerste 4 weken bloei verliepen prima. Vervolgens heb ik haar onbewust laten verdrogen. Gewoon niet goed zitten opletten en te weinig aandacht aan haar besteed. Ze verloor hierdoor bijna al haar grote fanblad.
Ik heb haar toen uit de kast gebonjoerd en buiten in de sere gezet. Dit was eind mei dit jaar.
Ik dacht die gaat wel reveggen buiten dus ik knakte haar extreem laag en ohne ruckzicht auf verlust met de gedachte dat ze dan vanuit de horizontaal geknakte plant verticaal zou uitschieten. Maar tot mijn verbazing bleef madam in bloei en bloeide ze , rete langzaam, af. Nergens reveg of stressblad te zien ondanks dat het hoog zomer was.
Vreemd, Na wat gedachtenspinsels en vele joints kwam ik op de volgende hypothese.
De Pythochome pigmenten zitten vooral in het grot fanblad. Deze pigmenten zijn in feite de aan en uit schakelaar voor bloei. Doordat ze echter nauwelijks nog groot blad, en dus Phythochome schakelaartjes had, bleef ze in de stand bloei hangen ondanks de weinige donkeruren. Enkel topblad is schijnbaar niet in staat om voldoende signaal af te geven om terug in groei te gaan.
Uiteindelijk heb ik de hoofdtoppen na een hele lange rit wel mooi rijp kunnen oogsten. de kleine flufies liet ik weer gewoon staan. En jah hoor, Nu de suikervragers weg waren was er net voldoende energie over om weer nieuw stressblad te gaan aanmaken. Dus die reveged nu weer en ik heb van de reveg enige stekken genomen. De rest zal weldra wel weer in bloei willen, gniffel.2015-08-251.jpg
Last edited by FlintStoned; 15 September 2015, 17:17.
Shit zeg, dacht dat ik mijn buik vol had van de reveggers maar nu mis ik ze als ik dit zie. Dat is een mooie duidelijke hypothese FlindStoned!
Zaailingen laten aanploeteren. Flink gestressed. Veels te laat uit startpotje. Water vergeten. Geboren onder 12/12, niet goed zitten opletten. Weinig donker uren. En dan nog er wat afhalen, en nog een keer en... Damn sta er weer van kijken
Eerste gedeelte lukt me al aardig. Hahaha
Ik snapte het maar niet hoe dat werkte, die paar joints heb ik ook geprobeerd maar zonder die gedachte spinsels
En meteen gezien hoe ik de kas kan isoleren. Leuk man en erg leerzaam, mooie grote aardebak ook hehehe
Ingreep gehad vandaag na meer als 30 uur vasten ivm met maagproblemen en wat groggy van de narcose. Speekselklier kanaaltje opgerekt en geen steen gevonden. Het oprekken zou voldoende moeten zijn om de speekselklier weer op gang te krijgen. In het ziekenhuis al zitten eten zonder pijn, echt gewelding. Doosje oxy heb ik gekregen maar nog niet heoeven gebruiken!
Hoop ik ook Eclecticon, vorige batch was veels te snel op
Vandaag weinig gedaan, nouja afdakje maken voor de buitenkweek en dat was genoeg, de Santa's hebben een nachtje donker gestaan en greyvol extra dutjes gedaan. Buurvrouw zag wel dat ik afgevallen was en was erg nieuwsgierig wat ik allemaal aan het bouwen ben in de achtertuin en wilde snel op de koffie komen hehehe
Denk dat ik maar een paar plastic bloemen bij de action ga halen
Moest vandaag aan je denken, had een kleine struwel (berg afval hout) in mijn tuin, en niet normaal hoeveel beesjes erin zitten. Stikt van de slakken. Ben ook maar meteen met biologische oorlog voering begonnen en wat slakken in een plastic doosje gedaan. Dadelijk even gaatjes prikken en wat groen erbij. En dan wachtten tot ze dood zijn. Drie kikkers gevonden ook onder de berg haha image.jpg
Kleine upgrade, heb er maar meteen wat huisdiertjes van gemaakt, was een foto aan het maken van een plastic bakje en dacht, dat kan beter
Comment