Mededeling

Collapse
No announcement yet.

120x120x200, maar dan effe anders

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 120x120x200, maar dan effe anders

hoe is het test draaien gegaan?

Comment

Hij was liggend de tent op lichtlekken aan het testen en kan nu de uitgang niet meer vinden ?

Comment

Comment

Nou dat klinkt allemaal wel best zo he. Nu dan toch wel benieuwd naar fotos

Comment

Hier ook razend nieuwsgierig. ik schuif effe aan.

Comment

Ni thuis, ge zult nog ff geduld moeten hebben Het is een apart zicht, dat wel...

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

IMG_2337.jpg

En ja, ik was te lui om een alu frame te maken en dit kostte ook niks. Twee panlatjes en de heatsinks zijn met hoekprofielen bevestigd in twee van de voorgeboorde gaten. Tweede is gelijkaardig, moet ik nog ophangen. En er moet ook nog een stuk zwart wit folie komen langs de zijkant, waar normaal de bodem zit. Heb wel zoiets van de tent zelf, maar dat ligt er normaal in en dat past nu niet.

Comment

Gehehehe lijkt wel zo'n mijnen opgraaf veld met al die vlaggetjes.
                Toevallig geen folie meer liggen wat je onder laminaat kan leggen? Of radiator folie

Comment

Ik heb nog overschot liggen van zwart wit folie. Die vlaggeskes maken leek mij het simpelst, het laatste wat ik nu wil is dat ik niet meer weet wat wat is Onderaan nog is een foto hoe de heatsinks vast hangen. Wie nu nog beweert dat hij dat niet zelf kan bouwen... Tsja, die zen polsen doen het dan niet zeker.

IMG_2341.jpg

Comment

Wat een prachtig gezicht Beo, ben benieuwd hoe veel er over blijven en hoe vol het er straks uit komt te zien!
                    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Er staan een stuk of 38 feminised zaden, de rest is regulier.

Een greep uit het gamma: sweet seeds ice cool, mohan ram, crystal candy, flash back, wild rose, black jack, sweet cheese.
                      Iced grapefruid, bubblegummer, lemon kush, pure ak en Ice van female seeds. Nog eentje van samsara en world of seeds.
                      Dan de reguliere:
                      Nocturnum, santih, nlx, arani van Omni
                      Angel dust, sannies jack, dutch passion blueberry, somango, blue chocolate en papaya via K1, al dan niet van Angel
                      En dan nog herijuana van sannie.

Ik hoop van de reguliere van elk toch een vrouw over te houden. Het zijn er 3 of 4 per soort. Enfin, als het effectief een oerwoud wordt dan dief ik gewoon alles tot er 1 zijtak per plant over blijft. Denk het toch sowieso maar op 1 internode te houden. Die kan je normaal toch binnen die opp houden. Als er per plant dan een grammetje of 3-4 komt dan is de opzet voor mij al geslaagd. En dan moet ik mij komende black friday inhouden. Had een mooie werkbonus vorig jaar en had mij wat laten gaan. Op dat vlak mss een stukje Nederlander, haha. Als ik ergens promo zie staan dan begint het te jeuken. En HJM en K1 zijn royale ruilers.

Comment

vet concept

Comment

Idd cool concept!
                          Ben zelf begonnen met groeien omdat ik soortjes wou proeven i.p.v. die rommel dat op straat rondgaat.
                          Maar nog steeds blijf ik bezig om 1 soortje tot een goed einde te brengen, ik hoop tegen volgende ronde ook een eigen 'buffer' te kunnen aanleggen en meer te gaan experimenteren met soortjes samen in de tent te plaatsen. Wordt hier zeker leerrijk!

En dat van die Sweet Cheese herken ik zeker. Een kennis van me had deze ooit staan, en de eerste maal toen ik 'm proefde was de smaak overweldigend maar vond ik de high minder. Enkele maandjes curen en dat gaf het totaal omgekeerde effect. Dezelfde wiet, de high was heerlijk maar de smaak verminderd. Zo zie je maar wat voor goeds glazen potten nog kunnen doen (buiten confituur bewaren).
                          Stap voor stap geraken we er wel.

Comment

Als je hier nu wiet kon ruilen ipv zaden het mooie is ook dat dat nooit eindigt. Ondertussen heb ik een opzet die nog jaren kan draaien. Het enige wat je dan nog moet doen is zaden kopen. En die zijn er in overvloed. En dan heb je eigenlijk een hele goedkope hobby. De grond ga ik volgende keer eens proberen opnieuw te gebruiken, met een emmertje supermix.

Comment

Feestelijk met al die vlaggetjes, briljant idee trouwens.

Comment

Stap voor stap geraken we er wel.

Comment

Bezig...