Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag. W.W. Skunk1, en Peacemaker

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kweekverslag. W.W. Skunk1, en Peacemaker

oewhee jij gekke lefgozert..
    haha goed bezig pik.. we bellen..
    pz

Comment

Hey mich!

Gaat hard zeg! (H) Ik kom binnenkort zeker even gluren met keukentrap.. Ga zo door lefgoos Spreek jeee!!

Ciaao Joost

Comment

die mannen kennen elkaar hier allemaal xD
        leuke plantjes, fim ziet er gelukt uit. al iets te zien van resultaat?
        misschien kan je gaan scroggen houd ze ook klein...

Comment

HEeej joost, kijk nou eens aan. nu moet je ook een jointje draaien joost.
          deze man kan heel goed een rondje zagen van 100 mm altijd welkom..

Ik heb denk ik de belangrijkste reden gevonden voor de hitte in het hok.
          - Ondanks dat ik ook denk dat een toevoerslang van 100mm beter is als 1 van 30mm.
          - en ondanks het feit dat ik nog geen fan aan het begin van de slang heb staan. maar alleen eentje
          in het hok.
          Is nu de lamp zo laag komen te hangen dat deze in de straal van de koele lucht van buiten hangt. dus dom dom dom. gewoon de lamp koelen. het blijft nu gewoon met alles dicht onder de 29 graden.
          en het is hier nu heerlijk donker snacht's .
          Het getopte plantje ziet er nu zo'n beetje zo uit:
          163104top..jpg

En de andere twee wacht ik nog een centimeter of 2 dan zet ik het scrognet erin. ik denk morgen.
          163102..jpg163103..jpg

163101wit..jpgZe staan nu iets na 5 dagen bloei, maar denk dat het wel vrouwtjes zijn. zie veeel vertakkingenen en blaadjes. we wachten nog even af.

groeten michel

Comment

Hallo allemaal

We hebben zojuist het scrognet erin geplaatst, en hebben naar ons idee de eerste tai rip goed geplaatst. maar dat kan net zo goed niet zo zijn, verbeter graag als het niet goed zit zo.

weer n spannend stapje verder

die ene is wel langer als het moet maar dat moet dan maar

183102..jpg183103..jpg183101..jpg

groeten michel

Comment

ik heb het nog nooit gedaan maar het scrog net is goed geplaatst volgens mij...
              nu net nog aanbinden he

Comment

Het net kan nog een heel stuk lager als je wil, maar ik versta het wel als je liever geen takjes wil kwetsen..
                De hoofdtop/tak mag ook tegen het net, dan groeit de rest ook gelijk mee, ze buigen nr het net hoeft ook niet direct in 1 keer, kan je over een paar dagen geleidelijk aan plooien.
                Ik zie wel rare verschijnselen ter hoogte van de aanhechting van de grote fan leaves op de middelste foto, zijn dat nu ballen? Of zie ik zo slecht..

Groetjes Marsupilami

Comment

He marsipulami. ik durf ze nu nog niet zo ver te buigen inderdaad. maar vnadaag ineens dit:

Hellup: ik heb net het hok opengedaan, en zie ik opeens dus tekenen van n mannetje, ik denk dat marsupilami dat bedoelde met ballen. kijk naar de fotos..
                  Kan ik m er nu nog uithalen en gaan die andere twee het dan nog doen?? uhm. hellup
                  ik zie duidelijk zaadjes toch
                  kutzooi2..jpgkutzooi1..jpg
                  thanks
                  groete michel

Comment

Dat is inderdaad een mannetje.
                    Tenzij er nog ergens vrouwelijke bloemen aan die plant zijn? Dan zit je met een herma.
                    Je andere plantjes zullen het nog doen hoor
                    Maar haal dat mannetje er maar uit ja
                    Grtz

Comment

jammer voor je, ik had het direct gezien & ze zit al even in de bloei precies.
                      Het onderscheid tussen man en vrouw kan je erg snel zien hoor, gewoon even checken met een vergrootglas of een mooie close up hier plaatsen
                      Mooi voorbeeld van een man met vette stuifmeeldoosjes, een vrouwtje herken je aan witte haartjes in de oksels en top vd plant.

Om de plant eruit te halen, zet je je ventilatie even af, sproei ze nat en haal ze eruit of knip ze eruit.

Groetjes Marsupilami

Comment

Bedankt allemaal,

Nu heb ik hem er gelijk van onder uitgetrokken. had het meteen ook nog nagevraagt op de chat van deze site, heb gelijk gehandeld toen ik las dat ie eruit moest heb het wel voorzichtig gedaan.
                        natmaken en daarna wegknippen weeer wat geleerd voor als het nog eens gebeurt.
                        Hoop dat ik niets achter heb gelaten.

nu zijn er nog maar twee

groeten. michel

Comment

Even een update

Ben begonnen met wat ik denk dat scroggen is.
                          Heb veel fotos proberen te zoeken, en denk dat het zo wel goed komt als ik
                          het iedere dag een beetje bijhou. heb de tai-reps niet zo strak gezet, en mochten ze toch te krap worden zet ik een wat grotere erin.

233103..jpg233102..jpg233101..jpg

De top van de rechter heb ik omgebogen.
                          Alleen is het linkerplantje na het toppen toch nog zo groot. veelstelaat getopt.
                          Kan ik deze nu het beste omknakken???
                          Zo gaat het anders wel wat krap worden strax. bedankt alvast

groeten michel

Comment

ja hoor je scrog is goed, had enkel wel plantenbinders gebruikt, die kan je nog verstellen..
                            Met die dikke stengel zal je wel wat voorzichtiger moeten zijn, mogelijk gaat ie barsten als je hem buigt, misschien best goed pletten ter hoogte waar je hem wil buigen tss duim en wijsvinger.

Groetjes Marsupilami

Comment

thanks marsipulami

zal die verstelbare dingetjes eens gaan bestellen of kopen. dat scheelt een hoop.

toch nog ff snel een fototje.
                              ken je dat. zit net een half uur te stare naar me mooie skunkplantje, dat er zo ver bovenuitsteekt. wel ombuige/niet ombuige/wel ombuige toch maar gedaan en hij is nu niet eens geknakt. dus dat is dan voordelig toch.. ?@$

nietgeknak..jpg
                              pfff leerzaam eerste kweekje denk ik groeten mich

Comment

prima, dat is nog beter dan dat pletten, je gaat nog een echte scrogger worden

Groetjes Marsupilami

Comment

Bezig...