Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Atami Wilma 8 11l

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Atami Wilma 8 11l

Okay, bedankt voor de melding. Is nog een redelijk kweek geweest dus
    Hopelijk ga je met deze er over wat opbrengst betreft. Ziet er alleszins goed uit! Nog een tijd te gaan natuurlijk maar we blijven je volgen

Greetzzz

Comment

update:12-12-2010

Naar vorige week de voeding op nieuw aan gemaakt te hebben is er iets goed fout gegaan,de ec 1,45 was zeker te hoog.
      En heb er moeten sproeien tegen spintmijt..

Dus op dinsdag gelijk begonnen met door te spoelen ph 5,6/ec 1,20.
      En net weer alles ververst met de zelfden waardes als ze hier boven staan,en de klok op 12/12 gezet in de hoop dat ze nog iets gaan doen.
      Als er mensuu zijn die me kunnen helpen graag hier zijn wat foto's
      nieuw 003.jpgnieuw 005.jpgnieuw 004.jpg

Heb alvast nieuwe zaad besteld sensieseed BigBud Gefeminiseerd 10stuks,voor als het niks meer wordt.
      Last edited by pietweed; 13 December 2010, 18:08.
      Gzz

Comment

zien er zeker zielig uit.mischien de lv flink hoog houden en bladvoeding gebruiken totdat ze er weer wat beter voorstaan.zou zelf met zoveel licht erboven niet verder gaan,is geen spaarlampkweekie moet wel rendemend uitkomen toch

Comment

Is die EC dan iclusief de EC van het kraanwater of exclusief?
          Als het inclusief was zal dat het niet zijn geweest denk ik.
          In dat geval geef ik de schuld aan die masai, ik snap niet waarom iedereen dat gebruikt eigenlijk.
          Probeer anders eens een zaadkweek, daar krijg je in ieder geval geen verstekelingen bij mee.

Comment

@tumble trimmert:
            De LV zit nu nog op 70/80 met de lampen aan.Maar die laat ik langzaam zakken naar 40/50 naar mate ze verder in de bloei staan.
            En de temp is 27/28c met lampen aan,lampen uit 22c.
            Maar ik kijk het nog ff aan en als het niks meer wordt begin ik zeker weer op nieuw.
            Maar dan met sensieseed bigbud,en geen stekken van cannaboer lol.

@mathijs:
            De ec 1,20 is incl de kraanwater waardes.
            Dan is misschien masai toch de boosdoener.
            Dat ga ik ook doen met sensieseed BigBud Gefeminiseerd als dit echt niks meer wordt,ja de stekken van de cannaboer zitten bijna altijdt verstekelingen gratis bij.
            Last edited by pietweed; 13 December 2010, 18:07.
            Gzz

Comment

Zal voor je duimen Piet, suc6.

Grtz.

Comment

ja de stekken van de cannaboer zitten bijna altijdt verstekelingen gratis bij
                En toch wil het zeggen dat de kwaliteit slecht is dan. Maar de stekkenboeren verzieken al jaren hun eigen markt, dus het verbaast me niets.
                Wanneer je met zaad aan de gang gaat hebben je planten ook een penwortel, dat is ook een groot pluspunt.

Comment

update:13-12-2010

Nou naar wat denken werk en veel roken,heb ik de meiden er maar uit gehaaldt.nieuw 002.jpgen weg gegooit.

En begin maar op nieuw
                  (sensieseed bigbud Feminized indoor)
                  335.jpg
                  Big Bud has always been famous as a cannabis strain with staggering yields. Her superior Indica pedigree was carefully refined and steadily improved over many years and has now been perfected for release as an all-female seed strain!

The first clone-only Big Bud was a sturdy Afghanica infused with Skunk genes - a hybrid possessing amazing vigour and unexpected, record-breaking production.

Through extensive research and testing, Sensi Seeds was able to take the Big Bud clone back to her roots by breeding with a rare and special Afghani, resulting in the original, award-winning Big Bud seed-strain.

:Flowering: 50-65 days
                  :Height: 110-150 cm
                  :Yield: up to 150 gr
                  :10seeds

woensdag ga ik alles alweer schoon maken,voor mijn nieuw spruitjes.
                  nieuw 001.jpg

En in het weekend een nieuw update
                  Last edited by pietweed; 20 December 2010, 08:48.
                  Gzz

Comment

veel succes met je bigbudlekker oud soortje.

Comment

.
                      Duidelijk masai geval. Ik lees het volgende terug op een site: zal wel achter op de verpakking staan.:

Niet spuiten bij felle zonneschijn; beter is het tegen de avond te spuiten. Jonge planten kunnen erg gevoelig zijn voor spuitschade; bij toepassing op jonge planten is daarom voorzichtigheid geboden.
                      Gewassen
                      Sierplanten, groente en fruit

Wanneer heb je ze besproeid? Duidelijk een te heftig middeltje voor jonge plantjes.

Maar ook al zou je de dosis aanpassen(-/-), dan ben je de spint resistent aan het maken voor dit middel. Kortom ze overleven het en worden immuun.

Kortom,..jonge plantjes met spint e.d. richting de prullebak.

Hoop dat je hier iets mee kunt
                      sigpic

Comment

@tumble trimmert
                        Ja zeker een lekker soortje.
                        En het is te hopen dat het beter uit pak dan nu.

@Smoke_mR
                        Heb 05-12-2010 gesproeit met masai,en heb ze nu ook in de groen bak liggen.
                        ja het staat allemaal op het doosje van Bayer Garden vermeld.heb er ook niet veel van gebruikt maar toch is het jammer.
                        Het kost weer veel tijd zo.
                        Maar daar is nu niks meer aan te doen.
                        grzz
                        Gzz

Comment

Ik zie op die ene foto ook nogal wat bladeren (denk ik toch) op de grond liggen. Die gaan rotten (zeker als je geen enzymes gebruikt) en je grond ook niet opperbest maken. Verder kan ik moeilijk geloven dat het allemaal aan die Masai zou liggen, lijkt me iets te drastisch...

Comment

@Jona
                            Het is jammer van de kleine pp meiden,maar het maakt nu niks meer uit.

We beginnen gewoon op weer nieuw met zaad,dat lijkt mij ook beter.
                            mvg piet
                            Gzz

Comment

Ver moed eerder dat door het medium, de masai zo op je nog maagdelijke worteltjes vloeiden.
                              Met hydro heb je zoizo geen buffer, dit heeft natuurlijk effect op de schadelijke gevolgen van bestijdings midelen.

Pfff ben zelf eigenlijk zelf nog te rookie voor hydro maar toch, je leert het met vallen en op staan.
                              Ben ook bijna aan de beurt lol

Grtz.

Comment

@poff
                                ja het zou allemaal kunnen,een combinatie van tehogen ec en de masia?.
                                Misschien is het wel wat anders geweest,maar dat maak nu niks meer uit.
                                Alles is brandtschoon en klaar voor een nieuw ronde.
                                grzzz
                                Last edited by pietweed; 16 December 2010, 14:26.
                                Gzz

Comment

Bezig...
                                X