Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik hoop dat je gelijk krijgt, ganjagast. Maar ik vrees toch dat het iets minder gaat worden. Maar gezien de eerste keer en een aantal foutjes gemaakt, niet ontevreden.
De kweek loopt op zijn einde en het is bijna, bijna oogsttijd. De gehele kweek is uitermate goed verlopen, totdat ... Beestjes!! Aargh en gruwel. Luizen ... ik haat die beesten. Ik vind elke dag eitjes van die beestjes onderaan een blad. Wegwrijven met een wattenstaafje helpt niet echt ... De bladeren zijn snel aan het vergelen en diegene die vol zit met luis knip ik weg. De laten op zich wachten dit jaar. Ik wil nu geen chemische of biologische troep meer op mijn toppen spuiten, dus haal ik elke dag wel 5-6 bladeren weg. In principe zou ze nog 6 dagen moeten. Er verschijnen ook nog steeds witte pistels. Ik zie het nog een paar dagen aan en anders gaat ze wat eerder om.
Bijna, bijna oogsttijd !!
Ben ik met je eens Flip Hasjkip, maar die bladeren zitten echt bomvol met eitjes ... misschien dat ik haar morgen of overmorgen omhak, zolang trekt ze het nog wel ... denk ik.
Bedankt iedereen voor de felicitaties.
Dat doet een mens deugd. Maar ik heb nog wel een vraagje voor mensen met ervaring met autoflowers. Ik ben op zoek naar een soortje dat snel is ( 2 - 3 maanden ) en t liefst zoveel mogelijk opbrengt. Nou lees ik hier veel dat Sannie's seeds en RQS vaak herma's voortbrengen. Wat is dan een goede leverancier?
Ik heb dit verslag destijds helemaal gemist blijkbaar, maar ik kom hem nu net tegen
Goed topic, net als kweek0r zegt, met plezier doorgelezen!
Beetje laat wel... Maar beter laat dan nooit!
Wat grappig dat Prspctr , Nederhigh, Rreppellsteeltjam en kweek0rganjagast . Begonnen in maart. Dat gaat prima. Ze zijn nu 60 cm hoog en staan sinds een week in bloei en eind mei ga ik met de Swiss Cheese fotoperiode planten beginnen. Hier allesdusssss......
Comment