Knetterende Jetjes, Ben ik weer.
De winterslaap is achter de rug. Mijn cave-woman bestaan is tot een eind gekomen. De lente kriebelt, de konijnen sexen en de vleeskuikens zijn uit hun ei.
Dit forumlid is nog steeds Ongeldig verklaard.
Er is weinig veranderd, mijn kweekverslag van 2016 is still kwijt. Ik heb grote, dikke konijnen. Ik hou van wiet. Ik ben geen miljonair - nog steeds niet, best raar eigenlijk. Ik kijk graag naar andere chicks. Dat alles gaat vanzelf, ik hoef voor niks mijn best te doen.
Wiet dus;
Wat doe ik?
3 fems, 2 auto's - eigen tuin
7 surprise-eieren
3 vervrouwlijkten;
Pineapple Chunk. Omdat zij mijn favoriete wiet-koe is. Nostalgisch gedoe.
Caramel. Waarom; verkooppraatjes
Power Plant; Why? Zogenaamde vroegbloeier volgens wietzaadjes.nl
2 automatische bloeierts;
Jack Herer; Omwille van; eerdere positieve ervaring (150 cm 150 gram)
Big Devil; Vanwege; beloofde grote
Allen huismerk van eerdergenoemde site.
7 surprise eieren uit de blommen van vorig jaar. Om spelender wijs mee bij te leren. Ik ga ze mishandelen, in het donker zetten, een kopje kleiner maken. De reguliere behandeling. Met wat eigen twists.
Ik wil minimaal een halve kilo. Van mijn tuinplanten. Haalbaar vind ik ongeveer 400 per feminised mits ze het tot het einde volhouden.
IMG_20180424_171031506.jpg IMG_20180422_140818301.jpg
Op een droge afbloei voor allen.
De winterslaap is achter de rug. Mijn cave-woman bestaan is tot een eind gekomen. De lente kriebelt, de konijnen sexen en de vleeskuikens zijn uit hun ei.
Dit forumlid is nog steeds Ongeldig verklaard.
Er is weinig veranderd, mijn kweekverslag van 2016 is still kwijt. Ik heb grote, dikke konijnen. Ik hou van wiet. Ik ben geen miljonair - nog steeds niet, best raar eigenlijk. Ik kijk graag naar andere chicks. Dat alles gaat vanzelf, ik hoef voor niks mijn best te doen.
Wiet dus;
Wat doe ik?
3 fems, 2 auto's - eigen tuin
7 surprise-eieren
3 vervrouwlijkten;
Pineapple Chunk. Omdat zij mijn favoriete wiet-koe is. Nostalgisch gedoe.
Caramel. Waarom; verkooppraatjes
Power Plant; Why? Zogenaamde vroegbloeier volgens wietzaadjes.nl
2 automatische bloeierts;
Jack Herer; Omwille van; eerdere positieve ervaring (150 cm 150 gram)
Big Devil; Vanwege; beloofde grote
Allen huismerk van eerdergenoemde site.
7 surprise eieren uit de blommen van vorig jaar. Om spelender wijs mee bij te leren. Ik ga ze mishandelen, in het donker zetten, een kopje kleiner maken. De reguliere behandeling. Met wat eigen twists.
Ik wil minimaal een halve kilo. Van mijn tuinplanten. Haalbaar vind ik ongeveer 400 per feminised mits ze het tot het einde volhouden.
IMG_20180424_171031506.jpg IMG_20180422_140818301.jpg
Op een droge afbloei voor allen.
Comment