Vrouwen zijn voller en korter. Ik hou van vrouwen. En die mooie ronde vormen die ze hebben. Dan valt er tenminste wat te zien en is er iets om aan vast te houden.
Alsof dikke mannen niets hebben om vast te houden! Ronde pretborstjes met tepels als ardenner hamlappen. Een pluizig buiknaveltje zo diep dat je vinger er in past, vet handig als je even snel een pulkje kwijt wilt. Van die stroeve stoppels om je rug mee te krabben. Als ik niet hetero zou zijn, dan zou ik zeker homo zijn! Doe mij maar iets fluffy vrouwen, zoals die marshmellows van belladonna; zoet, iets om in te knijpen, zacht, en leuk om dingen in te prik.. wacht eens.. Fucking complot hier! Ik word overal uit de tent gelokt door jullie!
Maar nog even over wietplanten. Afhankelijk van de genetica kunnen zowel vrouwen als mannen ontzettend tenger blijven en lang worden. Mijn white rihanna is zo'n soort met een eigenschap als dat. Ik ben 't zelf ook wel vaker tegen gekomen. Kwestie van op tijd toppen, en wachten op de voorbloei!
Leuk weetje over die zwarte spin (en die duizendpoot). Da's de giftigste Neerlandsche spin die ik ken. Ooit tijdens een verveelde werkdag hebben we 25 spinnen verzameld van allerlei formaten en allerlei soorten. Die gingen allemaal in een enkel potje. Uiteindelijk was dat type spin, maar dan van mediumformaat ten aanzien van de rest, de enige van zijn soort, maar ook de enige winnaar.
We hebben hem bekroond tot winnaar en weken lang vliegjes gevoerd. Toen verdween hij.
De enige geduchte vijand, is die duizendpoot. Die overigens ook aardig giftig kan zijn.
Niet meer dan een bijensteek qua gevoel, en bijten doen ze zelden. Heb ik me laten vertellen tenminste, door een dikke man met een natuurgidsje.
Comment