Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kippenstront + konijnenschijt = kilo-knallers?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Zooooooooooooooo wat groeien die nijnen hard!
    Leuk Donald duck, hihihihi zet hem een blauw matrozen petje op.
    Mooie planten ook, doodswens verbaasd me die had ik al opgegeven.
    Leuk leesvoer bedankt.
    sigpic it is just a flower

Comment

• Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      Ja, zijn ze gegroeid? Ik vind dat zo moeilijk om te zien. Het is dat de weegschaal de aangekomen grammen weergeeft. Maar eigenlijk groeien konijnen sneller als wietplanten. Wist je dat je van twee voedsters (vrouwtjes) in een jaar tijd 272 kg gezond en mager vlees kan krijgen. Als je dat vergelijkt met een vlees-stier van een jaar oud waar 181 kg vanaf komt na uitbenen. Terwijl er veel meer brandstoffen ingaan. Ze meer ruimte in beslag nemen. En een ontiegelijke uitstoot hebben. Is het vlees van konijnen ook nog gezonder als dat van kalf, varken of kip. Goed voor mensen die diabetes of hart en vaat-ziekten hebben. En mensen met cholesterol problemen. Door het magere vet. De smaak lijkt verdomd veel op kip. In ijn beleving. Wild konijn is een hele andere categorie dat zal vast anders proeven.
      Ik zoek nog een Katrientje voor Donald Duck, dan laat hij mij hopelijk met rust de volgende keer.
      Doodswens loopt wel echt achter in de groei vergeleken met de overige surprise-eieren. Mij heeft ze ook verbaasd, de wil om te leven blijkt sterk.
      Jij ook bedankt batmeid! Goed weekend.

Oke, even de aangekochte schijtkinders tentoon stellen.

Gefeminiseerd een PowerPlant, Caramel, tweede kans Pineapple Chunk (tweede kans na dubbele onthoofding van Lul Konijn).
    Auto-flowers Jack Herer en Big Devil. Blue, NYC, Anubis.
    Hopelijk arriveert de forumlotto-prijs gesponsord door de 420 shop snel. Zodat ik nog meer automatische bloeierts kan rondstrooien.
    Dit zijn de planten die voor opbrengst moeten gaan zorgen, die surprise-eieren in Wonderland zien er dan wel mooi en groot uit, het zijn vast geen meiden.
    Zelf heb ik ook het een en ander onthoofd.

Tweede kans Pineapple Chunk, ik ga straks maar wat extra gaas kopen om ze te beschermen tegen de ongewenste intimiteiten van Lul Konijn die alles wat op zijn pad komt in zijn bek propt.
    IMG_20180609_123950439.jpg

Big devil auto-flower

IMG_20180609_124028693.jpg

Jack Herer AF

IMG_20180609_124050858.jpg

Getopt
    IMG_20180612_122446336.jpg
    IMG_20180612_122506236.jpg

Nep-wiet uit het topic van vorig jaar, Lul Konijn laat de hop staan. Ik niet.
    In de couveuse bevindt zich New York City. In het miniatuur. Pyramid Seeds autoflower uit de prijsklasse 4-5 euro. Spaanse makelij.
    IMG_20180609_124213075.jpg

Volgen nog wat auto-flowers, ik heb het flink te pakken dit jaar. Kwekerskoorts.
    AF, voor Anubis (PyramidSeeds), achter Blue (Seedmakers) ook Spaans. Beiden 4-5 euro.

IMG_20180609_124303141.jpg

IMG_20180612_122212274.jpg IMG_20180612_122226603.jpg

Caramel fem. ongetopt

IMG_20180609_124129278.jpg

Caramel getopt

IMG_20180609_212123458.jpg

Caramel twee dagen na toppen

IMG_20180612_122404224.jpg

Zure pruimen.

IMG_20180609_124417567_HDR.jpg

Power Plant fem. ongetopt

IMG_20180609_124145754.jpg

Power Plant fem getopt

Het graf van Pineapple Chunk

IMG_20180609_124318630.jpg

Power Plant twee dagen later

IMG_20180612_122350566.jpg

Tot de volgende keer

Morgen worden de haantjes gewassen.
    Attached Files
    Last edited by Ongeldig; 5 July 2018, 19:47.
    Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

Comment

Zou ik je mogen vragen waarom je veel (of alle) planten topt? Gewoon benieuwd

Ziet er goed uit.

Kweking Eend

Comment

• Ongeldig
        Ongeldig commented
        Editing a comment

• Kweking Eend
        Kweking Eend commented
        Editing a comment
        Haha ik herken het gevoel van constant de neiging hebben om iets aan je plantje(s) te doen. Ik zal toppen ook eens overwegen, maar las ergens dat het voor buitenplanten in de volle grond niet ontzettend handig is omdat ie dan sneller omwaait. Ik zal je oudere topics is bekijken, en hopen dat de (AF)planten het dit jaar ook zo goed doen op het toppen!

• Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        Heerlijk leesvoer. Alsof ik er even rondloop. Ik heb ook goede ervaring met toppen van reguliere fem plantjes. Ik wist niet dat AF's ook goed te toppen waren maar zo te lezen, is dat dus goed gegaan. Ben benieuwd of dat nu weer goed zal gaan. Succes!

Leuke update weer! Ga zo door!

Comment

Comment

• Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Wietplanten komen en (ver)gaan. Met name auto-flowers. Mochten de komen hoop ik dat er slechts vijf fems over zijn. En dan zeg ik het is allemaal vogelzaadhennep, mits er nog geen toppen aanzitten. Laat hun maar bewijzen dat het allemaal vrouwelijke cannabisplanten zijn waar opbrengst aan gaat komen.
          Dankje Appie! Het weer doet ze goed. Eigenlijk leven we tegenwoordig bijna in een soort tropisch land. Vriezen, sneeuw wat is dat? Winter dat is iets uit het verleden. En wachten op Ijsheiligen is eigenlijk ook niet echt meer noodzaak. De beste maanden zijn juist mei en juni.
          Volgend jaar begin ik op 1 April.
          En misschien nog wel eerder ook, gewoon met wegwerpzaad.

Je zou kunnen klagen over de vraat. Maar die mag je ook net als ik voor lief nemen. Straks gaat de tweede kans Ananas de volle grond in.
          Last edited by Ongeldig; 14 June 2018, 13:04. Reden: Vogelzaad gestrooid

Mooi topic, heb deze middag ook grotendeels je topic van vorig jaar doorgelezen, amusant en leerrijk.
        Ik ben nog niet klaar met m'n eerste plantje maar als ik dit lees kriebelt het al om aan het tweede te beginnen en verder te experimenteren met LST (nu in lichte mate gedaan en stelt op het eerste zicht niet teleur voor een klein plantje) of met toppen.

Ik blijf deze alvast ook volgen!
        - Tweede maal WSS Skunk op balkonnetje - FIM & LST & zondervoeding
        - Eerste maal WSS Skunk - met (waarschijnlijk) voeding fail & LST

Comment

• Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Als je wilt experimenteren met LST moet je ook zeker eens een kijkje nemen bij Thedoctor en BackYardPlant in hun topic. Daar worden de planten pas echt gevormd.
          Succes met je plantje JackyS en de tweede ronde!

https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

Comment

• Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Acht, (aangekocht).
          En ook nog twee (van de zeven-min-een) surprise-eieren. Doodswens en Henne P. Uit de vorige update. Staan ook nog ergens hier in de tuin.
          Om het topic een beetje overzichtelijk te houden heb ik besloten de surprise-eieren en de aangekochte zaadjes aparte updates te geven.
          Half werk afleveren. En de week daarop de andere helft. Ingebouwde cliff-hanger want hoe is het nu met de rest? Waiting

Ik zag een Zuurepruim
        God was never on your side..

Comment

• Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Fies he

Ziet er leuk uit! mooie grote bladeren al

Zijn die pruimen zuur of vind je pruimen zuur?

Comment

• Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Thanks BYP, die surpprise-eieren uit mijn update voor deze spannen toch wel de kroon qua groot blad. Maar ook in eigen tuin zitten er flinke panelen op gebouwd.
          Die pruimen moeten nog rijpen hehe, dus nu zijn ze nog zuur. En straks zijn ze superlekker en sappig. Het is vooral een woordspeling

• BackYardPlant
          BackYardPlant commented
          Editing a comment
          prachtig toch

Aah op die manier hahaha

Met plezier je verslag gelezen!!

Ik ga straks maar wat extra gaas kopen om ze te beschermen tegen de ongewenste intimiteiten van Lul Konijn die alles wat op zijn pad komt in zijn bek propt.

Ik ga stuk.

Comment

• Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Tsja, het is erop rijden of ermee in de bek bij hem. Veel meer standjes zitten er niet op. Goed dat je mijn humor waardeert!

(Update 1/2)

IMG_20180616_173031589.jpg

Sjemig, die surprise eieren
        Mijn moeder vind het nu zeker niet meer leuk. Ze vond er al niks aan maar nu zegt ze, 'mag ik er geen plantjes omheen zetten' 'mag ik ze niet uit de grond halen en ergens verstoppen'
        Mijn vader vind het allemachtig prachtig en die zegt 'maak je niet zo druk vrouwspersoon'
        Ik zeg, 'het is vogelzaad mam'

Misschien moet ik ze daar maar gaan verlossen dan. En ze flink terug toppen. Maar niet voordat ik jullie laat meegenieten van deze achterlijk grote planten. De grootste heer tikt nu al (het is verdomme pas juni) de twee meter aan. Dit kunnen gewoon geen dames zijn. Daarvoor zijn ze veel te lang en slank. Vrouwen zijn voller en korter. Ik hou van vrouwen. En die mooie ronde vormen die ze hebben. Dan valt er tenminste wat te zien en is er iets om aan vast te houden. Heel anders dan dat hoekige van een echte vent.

Een rondje door Wonderland dus

IMG_20180619_201457635.jpg

Zwemvlieg gered van verdrinking
        IMG_20180616_144130907.jpg

IMG_20180619_201520744.jpg

Onder water op water lopen
        IMG_20180616_144251573.jpg

IMG_20180619_201538231.jpg

En dan vliegen we terug naar eigen tuin. Waar ik gewoon mijn planten in de put had kunnen zetten.

IMG_20180616_131906350.jpg IMG_20180614_155106904.jpg

Doodswens, sorry voor de rommel ik ben weer honderd-en-drie-dingen-tegelijk aan het bouwen.
        IMG_20180620_112621501.jpg IMG_20180620_112734599.jpg IMG_20180620_112702270.jpg IMG_20180620_112722835.jpg

Henne P.
        IMG_20180620_112757459.jpg
        IMG_20180620_112821134.jpg

IMG_20180615_142106453.jpg IMG_20180615_185805751.jpg
        Wat?

Ess

Thanks, we zullen zien of het toppen dit jaar even goed uitpakt als vorig jaar. Voor nu lijken de AF's er weer prima op te reageren. Beiden twee hoofdtoppen. De Jack Herer toont ondertussen wel tekenen van bloei.

Volgende update zo meteen een rondje langs de aangekochte plantjes. Waar een kat/duif/merel geprobeerd heeft in de PP te klimmen.

IMG_20180614_151548578.jpg

IMG_20180614_151604065.jpg

Aangeduwde konijnendrop, toch maar een (tijdelijk) stokje ernaast want ze blijft omvallen. Straks te zien of ze is bijgetrokken van deze aanval.

IMG_20180614_151711261.jpg

Maar eerst nog even aan mijn vliegenbumper trekken. Toedels
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 5 photos.
        Last edited by Ongeldig; 20 June 2018, 13:32. Reden: Jeuk.

Comment

(Update 2/2)
          IMG_20180616_173054870_HDR.jpg

Oke, mijn vliegenbumper is weer helemaal schoon dus ik ben klaar voor deel twee van deze update.
          De aan gekochte strontkindertjes zijn nu aan de beurt.

Vooraan staat Anubis, daarachte Blue - AF's
          IMG_20180620_113544373.jpg

IMG_20180620_113446307_HDR.jpg IMG_20180620_113511516.jpg

Er wordt ontkiemd in cocos turf. Blue, Anubis en NYC. Nog meer auto's dus. Waar ben ik mee bezig?!
          IMG_20180620_113406607.jpg

IMG_20180618_143116159.jpg IMG_20180618_142848127.jpg

Waar zijn die planten dan joh?!

IMG_20180617_150258734.jpg

Wat een schijt-topic.

IMG_20180618_132217049.jpg

Staan er ook nog van die vage en bewogen foto's in.
          Wat moet dat mens eigenlijk met zoveel knijnen?

OK, oke, oke, Chillll.
          Planten dus, ik begrijp de hint wel. Jullie vragen, ik draai.
          Even kijken wat ik nog meer in de aanbieding heb. Zelf ben ik het overzicht namelijk al ruim een maand kwijt. Ik ben allang tevreden met de conclusie; Goh, planten.
          Oja, alles is dus aangevroten he. Door slakken denk ik. Het kan me niet veel schelen. Van blowen wordt je onverschillig toch?!

IMG_20180620_113606939.jpg
          Welke is dat dan?! Big Devil AF

Jack Herer AF
          IMG_20180620_113630256.jpg IMG_20180620_113619044.jpg

Tweede kans Pineapple Chunk fem, verbrande bladpuntjes door een hete dag in afgeknipte-sinaasappelsapfles-couveuse.
          Staat nu in de volle grond. jammer dat ze niet groot zal worden dit jaar door de flinke achterstand.
          IMG_20180620_113852628.jpg

Een auto-flower, even denken welke ook alweer?
          IMG_20180620_113830599.jpg
          Uhm, doe maar New York. Blijft miniatuur. Zie je ze tussen dat onkruid?

De Powerplant, die aangevallen en omgevallen was een paar dagen geleden (zie ook update 1/1) staat weer recht m.b.v. stokje. Stokje weer weghalen dus.

IMG_20180620_113741365.jpg

Wat afwijkend blad bij deze power-lady en kleurverschillen in de nieuw aangemaakte bladeren. Misschien heeft ze ergens last van.
          IMG_20180620_113806663.jpg

IMG_20180620_113757287.jpg

Is het nou nog niet klaar?

IMG_20180620_113718364.jpg
          Dat was de laatste. De Caramel fem.

Sorry van die vliegenbumper. Dat geschreeuw om aandacht altijd. En als ik dat niet krijg dan komt die bumper tevoorschijn he. Een complex syndroom hoor.

Comment

• Ess
            Ess commented
            Editing a comment
            Wow, even landen. Ik heb nog nooit zoveel konijnenstront in 180 seconden voorbij zien komen. Genoeg om menig JD lid van organische meststof te kunnen voorzien. Lekker ook komkommers aan het kweken zag ik. Op naar een warme volgende week.

• Ongeldig
            Ongeldig commented
            Editing a comment
            Ess Handeltje gedroogde konijnenkorrels starten hiero. In papieren 20L zakken aan de vrouw brengen.
            Warm is, was en blijft het.

Baby nijntjes serieus alweer.
          sigpic it is just a flower

Comment

• Ongeldig
            Ongeldig commented
            Editing a comment
            Negen van Mama-konijn. Zes van Hettie. En dan blijven er twee over voor mezelf, de rest is al besproken. Ik kom blijkbaar uit een konijnenfamilie. Allemaal liefhebbers onder de ooms en tantes. Verdien ik er ook nog wat mee. Zoals het er nu naar uitziet zullen er nog wel meer nestjes komen deze zomer.
            Ik snij net het topje van mijn duim eraf. Dat doet pijn.

Oho die grote dames die gaan je problemen geven die worden groot. Ehmm ik ben persies zo als jij een vrouw lekker vind niet te groot en rondingen en ik heb een veranda met lekkere stoelen en marsmellow o ik dwaal af. Zag je die groep konijn killers die plant op eten oho wat erg.
          God was never on your side..

Comment

• Ongeldig
            Ongeldig commented
            Editing a comment
            Als daar dames in blijken te zitten dan drink ik mijn ouders vijver leeg!
            Is t vuur al aan Bell? Da neem ik een lekker kippetje mee.
            Ik geloof dat ik hier de konijnenkiller ben en niet andersom

https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

Comment

• Ongeldig
            Ongeldig commented
            Editing a comment
            Ik hoop het. Dat de PC nog groot gaat worden. Je weet dat alles wat kleiner is als twee meter hier niet mee telt he
            Ze is nu bijna uit haar eerste week. Dus volgende week zal ze ook nog niet heel veel doen behalve een nieuwe bladset maar daarna is ze los. Als Lul konijn er niet weer overheen scheert.
            Thanks! Fijn om te horen van die Auto's want zelf vind ik het nog steeds heel veel keren niks. Maar inderdaad, met deze groote zitten ze wel een beetje aan wat een auto-flower maximaal kan halen. Dat bloeien gaat zo traag. Ik had gehoopt nu al te kunnen oogsten. Toch weer wat vroeger beginnen volgend jaar met auto-flowers. Bij sommige zie ik al dikke toppen erop zitten. Net als bij jou. Jemig wat zien die er lekker uit. Jij kunt wel bijna oogsten, eerste cyclus dit jaar. Altijd feest.
        Bezig...
        X