Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mijn kweek van 'Zaad tot Boom' 5x Super lemon Haze (female)
Re: Mijn kweek van 'Zaad tot Boom' 5x Super lemon Haze (female)
Ze zie er goed uit,alleen je hebt te lang gewacht ,Zorg dat ze veel zon krijgen
Volgende keer zodra als het zaadje uitkomt
im zaai/stekgrond halve centimeterdiep en met witte puntje na beneden
en zet er een tl lamp op ,cool white
ik had niet verwacht dat er nog meer super lemons in noord brabant kweekt gingen worden buiten ik heb al 6 slh dames staan die al wat ouder zijn, ga jij ze guerilla zetten ?, op de site staat kilo oogst buiten dus dat wordt leuk
Oorspronkelijk geplaatst door Ready Set GrowView Post
Je moet je niet aangevallen voelen,
Gewoon de blaadjes zien er niet normaal uit BLEH! :p
1 Plantje loop ik de twijfel of die het gaat overleven die groeit een stuk minder als de rest en hele vage blaadjes.
Kan alleen geen foto's maken omdat ik me telefoon verloren ben dus tijdelijk geen update helaas
Op zich is het geen probleem om ze zo te laten ontkiemen, de eerst 4 a 5 dgn halen ze de voeding toch uit het 'zaadje', het enige probleem is da de wortel niet zo goed tegen (direct) licht kan. Verder kun je op de foto zien dat de plantjes te weinig voeding krijgen, hierdoor zijn de bladeren zo raar. Als het zaadje een worteltje van een mm of 5 heeft beginnen ze meer voeding te vragen dan ze uit het zaadje kunnen halen, door ondervoeding wordt de groei vertraagd en zo krijg je die rare bladeren.
Ik zou ze de komende tijd goed in de gaten houden en mischien is het iets om wat voeding te gaan gebruiken in kleine hoeveelheden.
Het is alweer een tijd geleden dus vandaar hier even een kleine update.
Ben op vakantie geweest en wat gezeik gehad vandaar dat het zo lang geduurd heeft maar hier is het dan.
Zo als jullie kunnen zien op de foto's doen 4 planten het goed alleen 1tje is echt een mislukkeling maar ja 4 goeie plantjes is ook goed . Ik zal proberen om het nu weer een beetje bij te houden maar ik beloof niks (vooral niet als het lekker weer wordt)
Hey
Ik dacht dat gefeminiseerd zaad voor buiten altijd sterk werd afgeraden? Omdat je dan heel veel kans loopt op herma's.
Hopelijk heb ik het fout.
Is wel een deftige soort, die super lemon haze! Heeft die niet enkele keren de cannabis cup (of zoiets) gewonnen?
Zullen nog wel grote bomen worden hoor denk ik, als je ze in volle grond gaat zetten! Ok geen reuzen van vier meter, maar laat je niet ontmoedigen, een haze groeit zowizo kei hard
Zou je ze nog niet stilaan enkele uren per dag buiten zetten?
Grtz
Hey
Ik dacht dat gefeminiseerd zaad voor buiten altijd sterk werd afgeraden? Omdat je dan heel veel kans loopt op herma's.
Hopelijk heb ik het fout.
Is wel een deftige soort, die super lemon haze! Heeft die niet enkele keren de cannabis cup (of zoiets) gewonnen?
Zullen nog wel grote bomen worden hoor denk ik, als je ze in volle grond gaat zetten! Ok geen reuzen van vier meter, maar laat je niet ontmoedigen, een haze groeit zowizo kei hard
Zou je ze nog niet stilaan enkele uren per dag buiten zetten?
Grtz
Comment