Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn kweek van 'Zaad tot Boom' 5x Super lemon Haze (female)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Mijn kweek van 'Zaad tot Boom' 5x Super lemon Haze (female)

hoe oud zijn jou boompjes nu ?

dit was mijn volle grond SLH vorige week
    Attached Files
    Dream as if you 'll live forever...
    Live as if you 'll die today!

Comment

ziet er goed uit,
      maar hoort dit thuis bij kweekverslagen of bij wiet fotos?
      sigpic

Comment

Was wel weer tijd voor een foto update zoals jullie kunnen zien zijn mijn planten goed gaan groeien sinds ze in de volle grond zitten.
        Als je ook kijkt naar deze foto's in vergelijking met de vorige foto update kan je ook zien dat de plant(geen wietplant) eruit is gehaald om mijn wietplanten iets meer ruimte te geven. Aan de linkerkant ook een gedeelte van een plant afgesnoeid.
        Maar als nog zie je dat de planten een beetje te weinig ruimte hebben naar mijn idee aangezien ze nu al dwars door elkaar groeien.
        Stomme zet van mezelf maar ja dat is ook weer een leer voor de volgende keer.

Oorspronkelijk geplaatst door Droompie View Post
        hoe oud zijn jou boompjes nu ?

dit was mijn volle grond SLH vorige week
        Waarschijnlijk zijn ze nu dezelfde grote of die van jou alweer iets groter.
        Die van jou ziet er alleen wel anders uit als die van mij geef jij hem ook voeding of iets ?
        Last edited by -Stoney-; 9 August 2010, 15:09.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joekie View Post
          ziet er goed uit,
          maar hoort dit thuis bij kweekverslagen of bij wiet fotos?
          Een kweekverslag bestaat toch een groot deel uit foto's van je plant .... Of zie ik dit nu verkeerd .

Comment

DSC00057.jpgDSC00058.jpgDSC00059.jpg
            dit mij super lemon haze is 1.80 m hoog en is de derde week bloei ingegaan

Comment

:O dat zijn grote planten en hele mooie, ga zo door.
              Groet,
              PlasticHorse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Abel View Post
                [ATTACH=CONFIG]44901[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]44900[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]44899[/ATTACH]

Ziet er al goed uit maar heb je dat zeil ook om je planten (aan de zijkant)? Want in preciepe is alleen er boven goed genoeg toch ?

Comment

DSC00065.jpg
                  je moet ze helemaal verduisteren
                  zeil haal je bij de boerebond is 6meter breed en dat is meer dan genoeg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door -Stoney- View Post
                    Een kweekverslag bestaat toch een groot deel uit foto's van je plant .... Of zie ik dit nu verkeerd .

oepssssssss sorry ik wist niet dat ik in pagina 4 zat, ik zag de eerste post van pagina 4 (post 61) en ik dacht dat dat het begin van het topic was alleen 1 foto dacht ik, sorry voor de domme opmerking dan haha
                    sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door -Stoney- View Post
                      [ATTACH=CONFIG]44890[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]44891[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]44892[/ATTACH]

Was wel weer tijd voor een foto update zoals jullie kunnen zien zijn mijn planten goed gaan groeien sinds ze in de volle grond zitten.
                      Als je ook kijkt naar deze foto's in vergelijking met de vorige foto update kan je ook zien dat de plant(geen wietplant) eruit is gehaald om mijn wietplanten iets meer ruimte te geven. Aan de linkerkant ook een gedeelte van een plant afgesnoeid.
                      Maar als nog zie je dat de planten een beetje te weinig ruimte hebben naar mijn idee aangezien ze nu al dwars door elkaar groeien.
                      Stomme zet van mezelf maar ja dat is ook weer een leer voor de volgende keer.

Waarschijnlijk zijn ze nu dezelfde grote of die van jou alweer iets groter.
                      Die van jou ziet er alleen wel anders uit als die van mij geef jij hem ook voeding of iets ?
                      Ja ik heb ze voeding gegeven idd, eerst terra vega en nu sinds een week terra flores omdat de dames bloei verschijnselen laten zien (eindelijk)

Die in de volle grond bij me krijgt minder voeding dan de dames in de kuipen, die in de volle grond is ook veel sterker en mooier en vooral veel voller, we wilde het verschil zien, nou dat zien we hahaha

Ik zal vandaag nog wat foto's maken van mijn dames en even in mijn kweekverslagje plaatsen.

suc6

Comment

[ATTACH=CONFIG]44901[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]44900[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]44899[/ATTACH]
                        wow 3de week bloei al jeeetje die gaar sneller dan de mijne hahaha

Comment

[ATTACH=CONFIG]45370[/ATTACH]
                          je moet ze helemaal verduisteren
                          zeil haal je bij de boerebond is 6meter breed en dat is meer dan genoeg
                          Ik was eigenlijk niet van plan om ze te verduisteren maar meer tegen toprot voor de regenen etc

Comment

en de grootste begint flink naar citroen te reuken,heerlijk toch

Comment

Ja ze beginnen nu wel goed te ruiken bij ons aan de voordeur zelfs en dan moet het eerst over een huis heen en een afstand van +/- 60 meter afleggen (wel met wind hoor) jammer genoeg dat ze alleen nog niet bloei staan maar ja even geduld hebben.
                              Hier alvast weer even een Foto update! :
                              SAM_0542.jpgSAM_0544.jpgSAM_0541.jpgSAM_0543.jpg

De uiteinde van mijn plantentakken zien er allen een beetje raar uit zie foto's
                              Weet iemand hoe dit komt en of het uit maakt en bij 1 plant ziet er 1 blad beetje raar uit zie foto graag help

Comment

heb het ook gehadt met een plant dacht dat het water tekort was,maar dat was het niet,
                                ben toen naar de growshop gegaan en heb aptus Enzym gekocht en 2 dagen stond mijn plant weer fier erbij
                                zaterdag weer foto's : bij Abel planten

Comment

Bezig...