Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn kweek van 'Zaad tot Boom' 5x Super lemon Haze (female)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Mijn kweek van 'Zaad tot Boom' 5x Super lemon Haze (female)

ik zou persoonelijk niet voor een haze gaan voor buiten (laatbloeier)meer kans op schimmels en zo.
    maar wel een lekker weedje
    grtz

Comment

Meer licht, en iets minder nat.
      Verduisteren begin juli, ze groeien nog paar weken door.
      Nog nooit hermas in fem zaad gehad...

Succes
      B.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Abel View Post
        Waar heb je dat Fabeltje gehoord of gelezen
        Hier op het forum natuurlijk
        Lees bijvoorbeeld dit topic eens door -> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...eminised+herma
        Grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thelos View Post
          let wel op ze zijn enorm aan het strekken, staat er een fan op ? want anders gaat op een bepaald moment je stam omknakken als hij zo dun blijft.
          Dat klopt er staat avonds wel een waaier zachtjes op maar dat komt meer omdat ze in me kamer staan en ik anders niet kan slapen (warmte) maar zal ze wel elke dag gewoon verzetten
          Oorspronkelijk geplaatst door Buizerd View Post
          Meer licht, en iets minder nat.
          Verduisteren begin juli, ze groeien nog paar weken door.
          Nog nooit hermas in fem zaad gehad...

Succes
          B.
          Waarom zo vroeg al verduisteren ? Qua schimmels enzo ?

Oorspronkelijk geplaatst door Abel View Post
          zou ze voor buiten zetten ,wel tot lobbladeren in de grond
          Is het niet wat vroeg om ze buiten te zetten ? En tot de lobbladeren(Hier noemen we ze kiemblaadjes) in de grond hoorde ik van een maat van mij ook.

Oorspronkelijk geplaatst door Deerriz View Post
          Hey
          Ik dacht dat gefeminiseerd zaad voor buiten altijd sterk werd afgeraden? Omdat je dan heel veel kans loopt op herma's.
          Hopelijk heb ik het fout.
          Is wel een deftige soort, die super lemon haze! Heeft die niet enkele keren de cannabis cup (of zoiets) gewonnen?
          Zullen nog wel grote bomen worden hoor denk ik, als je ze in volle grond gaat zetten! Ok geen reuzen van vier meter, maar laat je niet ontmoedigen, een haze groeit zowizo kei hard
          Zou je ze nog niet stilaan enkele uren per dag buiten zetten?
          Grtz

Klopt zij heeft wel de highlight van '08 gewonnen daarom klonkt het heel verleidelijk.
          Een paar uur per dag buiten kan eingelijk niet aangezien me dag er als volgt uitziet:
          Wordt wakker geef ze water ga naar werk tot 17:30 kom thuis ga eten ga daarna gelijk sporten.
          ga dan meestal nog naar vrienden tot een uurtje of 22:00. Misschien dat het na het sporten kan maar om 20:30 is het meestal al niet zulk lekker weer meer vooral niet tegenwoordig. Als het goed is wordt het wel beter gelukkig maar ja dan moeten ze wel gelijk heel de dag naar buiten.
          Last edited by -Stoney-; 31 May 2010, 22:27.

Comment

als je ze haar gang laat gaan kan je maar oogsten in oktober,dus niet echt de ideaale weersomstandigheden
            dus meer kans op toprot en zo.
            had vorig jaar paar amneesia'staan en heb zeker de helft moeten weg halen door toprot
            dus niet echt een denderende oogst
            grtz B.I.G

Comment

Hier op het forum natuurlijk
              Lees bijvoorbeeld dit topic eens door -> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...eminised+herma
              Grtz
              IK heb er nog maar weinig last gehadt ,
              is ook een kwestie van na het ontkiemen hoe de plantjes worden verzorgdt

Comment

Last edited by Buizerd; 1 June 2010, 22:03.

Comment

Tip: maak de site zo dat als je in hetzelfde draadje binnen x minuten meerdere berichten plaatst hij het laatste bericht automatisch samenvoegt met het vorige..

Groeten
                  B

Comment

SAM_0046.jpgSAM_0043.jpgSAM_0044.jpgSAM_0045.jpgSAM_0042.jpg

SAM_0041.jpg

Foto update.

1ste dag volop in de zon daarna waren ze een beetje verschroeid.
                    Neem aan dat dit niet te veel uit maakt.

Comment

SAM_0055.jpgSAM_0049.jpgSAM_0054.jpgSAM_0048.jpgSAM_0050.jpgSAM_0052.jpgSAM_0056.jpgSAM_0053.jpgSAM_0051.jpg

Foto update weet iemand of ik dit verschrompelde blaadjes er af moet knippen of gewoon er op laten zitten ?

Comment

Verschrompelde blaadjes dien je pas weg te nemen als het plantje ze zelf volledig heeft afgeworpen, dus als ze er op de grond liggen
                        Bladeren zien er voor de rest gezond uit. Staan ze nu 24/7 buiten? Dan zullen die stammetjes normaal wel gaan verdikken hoor, dankzij de wind.
                        Hopelijk wordt het snel wat zonniger weer!
                        Grtz

Comment

Mooie planten

Comment

Verschrompelde blaadjes dien je pas weg te nemen als het plantje ze zelf volledig heeft afgeworpen, dus als ze er op de grond liggen
                            Bladeren zien er voor de rest gezond uit. Staan ze nu 24/7 buiten? Dan zullen die stammetjes normaal wel gaan verdikken hoor, dankzij de wind.
                            Hopelijk wordt het snel wat zonniger weer!
                            Grtz
                            Ja staan nu 24/7 buiten hoop inderdaad op veel zon kunnen ze flink groeien.

Comment

Comment

Ziet er goed uit, heel mooi die kwasten als ondersteuning!! Dit hebben ze zeker nog eventjes nodig anders blijft er door de wind niet veel van je plantjes over.

succes

GRASper

Comment

Bezig...