Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

onder de spaanse zon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: onder de spaanse zon

weetje zeker dat dit geen rot is? als ik in de hoofdbud links onder kijk zie ik ook een paar bruine plekken. Verder heb ik geen idee wat het anders kan zijn.

grtz
    Is het glas halfleeg of halfvol?

Comment

nog wat macro opnames

DSC02495.jpgDSC02492.jpg DSC02497.jpg DSC02496.jpg

zoals op de foto's te zien hebben niet alle toppen er last van het lijkt mij geen rot want het voelt hard en droog
      sigpic

Comment

Comment

Je hebt een soort toprot opgelopen ,zou de toppen snel verwijderen

Comment

Ik zie ook een top met toprot.. de rest ziet er overigens wel goed uit.
            - -

De foto die ik nog moest bemachtigen van twee planten op een balkon @ de spaanse Costa Brava;
            Attached Files
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Geen slechte terras planten zou ik zeggen, je ziet hier en daar wel wat op een terras staan.
              sigpic

Comment

UPDATE

de meeste planten zijn geknipt en hangen te drogen in de garage en in een slaapkamer.
                Er staat er nog een die nog wat langer moet, ik hoop dat ik m niet te lang laat staan.

Kan het zijn dat de trichos niet verder amber worden, of worden ze altijd amber als je ze lang genoeg laat staan ?

DSC02598.jpg plantje heeft wat storm schade opgelopen van de week vandaar dat tie zo uit elkaar is getrokken.

wat topjes van de laatste plant

DSC02600.jpg DSC02609.jpgDSC02607.jpgDSC02605.jpg

Verder ben ik nog een klein experimentje begonnen met een zaadje half september in een pot gezet.
                Omdat de winters hier redelijk warm blijven ga ik kijken of dit plantje overleeft en eventueel nog wat opbrengt, geen idee wat voor plant het is het was een freebee.

DSC02596.jpg
                sigpic

Comment

je moet ze wel 14 uren licht geven,anders gaat ze in bloei

Comment

hoi inti,

heb je nog gevonden wat er met die harde bruine toppen aan de hand was? volgens mij, als toppen afzonderlijk afsterven en de rest ok blijft, is er iets op niveau van die tak of top. Misschien heeft er iets eitjes in gelegd en zijn larven alles van binnenuit aan het opvreten...
                    Volgens mij kun je gewoon het hele jaar doorgaan buiten, als je wat autoflowers bestelt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Abel View Post
                      je moet ze wel 14 uren licht geven,anders gaat ze in bloei
                      Oorspronkelijk geplaatst door albes View Post
                      hoi inti,

heb je nog gevonden wat er met die harde bruine toppen aan de hand was? volgens mij, als toppen afzonderlijk afsterven en de rest ok blijft, is er iets op niveau van die tak of top. Misschien heeft er iets eitjes in gelegd en zijn larven alles van binnenuit aan het opvreten...
                      Volgens mij kun je gewoon het hele jaar doorgaan buiten, als je wat autoflowers bestelt.
                      Om even duidelijkheid te scheppen: @ Abel: Voor de groei hebben ze 18/6 licht nodig, ze gaan bloeien bij 12/12.
                      @ Albes; Autoflowers zijn inderdaad onafhankelijk van het aantal lichturen en kunnen inderdaad het hele jaar door gegroeit worden. Echter moet het dan wel warm genoeg zijn, anders sterven ze. Ook is zon toch wel belangrijk, met meer zon zul je ook (veel) meer gram eraf halen.
                      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Gaat goed hier jammie
                        God was never on your side..

Comment

@ Albes ik denk toch dat het een soort van toprot is, het is denk ik gekomen omdat het hier de hele zomer nogal nat ( dauw ) is geweest elke ochtend was mn auto nat, door de zon droogt de top weer zodat de rot niet verder gaat maar hard wordt.

@ Abel ik heb t gezien ja, de bloei had al ingezet en ik zag allemaal balletjes komen, dit experiment ligt nu dus in de vuilnisbak

@ belladonna thx hoelang schat jij nog dat ze moeten, ik zit zelf te denken om ze van t weekend te gaan oogsten
                          sigpic

Comment

Hoi

Ik zou die laatste plant lekker gaan oogsten van het weekend als ik jou was suc6
                            God was never on your side..

Comment

ok thx bella ga die van t weekend ook omhakken.

Heb al wat gedroogd en gerookt, valt wel lekker maar valt toch een beetje tegen.
                              Had wel een knock out verwacht maarja moet t er voorlopig maar mee doen, volgend jaar beter als ik dan nog in dit huis woon.
                              Ik zit nu op 300 gram gedroogd, de garage en de slaapkamer hangen nog vol met de rest, ik moet plaats maken voor de laatste plant lol
                              sigpic

Comment

ok laatste update van deze kant.

Alles is gedroogd en ingepakt.

Helaas valt de wiet een beetje tegen, denk dat dat het nadeel van een buiten kweek is denk ik, je moet er het hele jaar mee doen. Ik had gehoopt dat het een knockout zou zijn maar de wiet is wat minder heftig.
                                In vergelijking met de Marokkaanse stuf die ik normaal gesproken koop hier is het wel beter dus zal ik verder niet zeuren.
                                De opbrengst is redelijk met 2 en een halve kilo droog aan de haak.
                                Hoop dat ik alles goed kan houden tot mn nieuwe buitenkweekje volgend jaar,
                                hasta la pasta
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X