Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

onder de spaanse zon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: onder de spaanse zon

Mooi topic!
    Geweldig land, Spanje! En niet alleen maar voor de zon-zee-en-strand-vakanties, zo te zien!

Maar ik vraag me af, hoe kan het dat je nu al zo ver bent met de bloei vergeleken met de meeste Nederlandse buitenkweek topics???

Comment

Whaha mooie plek voor de planten lekker warm en de hele dag zon heerlijk!
      Was het hier maar zo een feest klote land met veel regen bah bah.

Comment

haha had al op internet lopen zoeken naar een imkerpak valt mee de prijs trouwens lol
        Ga toch voor een ander alternatief, ik zoek een poeder gif tegen wespen dat ik in het nest kan smijten en dan holllennnnnn
        sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Subblaffer View Post
          Mooi topic!
          Geweldig land, Spanje! En niet alleen maar voor de zon-zee-en-strand-vakanties, zo te zien!

Maar ik vraag me af, hoe kan het dat je nu al zo ver bent met de bloei vergeleken met de meeste Nederlandse buitenkweek topics???
          Bedankt!
          Ja bevalt goed hier, ja dat vroeg ik me ook af ze moeten eigenlijk 10 weken bloeien maar het lijkt eerder te worden.
          Ik weet ook niet waarom sommigen zijn ook niet zo ver in de bloei terwijl anderen al aardig op weg zijn, zal misschien de hoeveelheid zon zijn ?
          sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enduror View Post
            nice going ziet er smakelijk uit
            thx nog ff afw88 tot de oogst of t smakelijk is.
            Nu eerst de berg af t dorp in om te kijken of ik wespen poeder kan vinden ergens, zal wel weer niet this is Spain, zucht
            sigpic

Comment

Spanje is een andere dag nacht cyclus, in de zomer is het paar uur eerder donker dan in NL, langere nachten dus waardoor planten eerder in de bloei gaan.

Comment

Dat klinkt logisch dat zal t zijn waardoor ze eerder gaan bloeien thx
                sigpic

Comment

UPDATE WEEK 13

Plant 1 is echt super groot hoog en breed en begint eindelijk te bloeien

plant1.jpgDSC01991.jpg

plant2 is klein maar fijn en bloeit lekker
                  plant2.jpgtop_plant2a.jpgtop_plant2.jpg

plant 3 loopt voor op de rest nog steeds mooi groen en flink in de bloei slaat lekker wit uit

plant3.jpgtop_plant3.jpg

plant 4 is altijd een zorgenkind geweest en nu gaat t per week slechter geef m al een beetje op bloeit wel een beetje maar ziet er superrrrrrrrr slecht uit

plant4.jpg

plant 5 ik ook klein gebleven en is ook al ver in de bloei het lijkt wel hoe groter de planten worden des te later gaan ze bloeien klinkt ook wel logisch

plant5.jpgtop_plant5.jpg

De planten in de potten zien er ook zielig uit maar ze hebben wel super compacte toppen, heb gister met een loopie naar de tichos gekeken en begint al milky te worden

pot1
                  top_pot1.jpgpot1.jpg

pot 2

top_pot2.jpgpot2.jpg
                  sigpic

Comment

chil man dat word een mooie oogst en lekkere oogst waarschijnlijk
                    ik geniet nog altijd van je verslag, iedere update is een feest voor het oog

Comment

Bedankt voor je berichtje,
                      Leuk om te horen dat je mn verslagje volgt en leuk vindt!!
                      Last edited by inti; 23 August 2010, 13:14.
                      sigpic

Comment

da's gesproken voorzie jezelf en have good times with the friends.Ik weet natuurlijk niet hoeveel je rookt maar ik denk dat je toch voor een hele tijd goed zal zitten.
                        hopelijk gaat die dealer niet op zoek naar je planten
                        succes nog met de kweek

Comment

Dat ziet er mooi uit Inti!

Let er wel op dat je niet meerdere berichten onder elkaar post, je kunt je vorig bericht aanpassen met de 'bewerk bericht' knop onder je bericht . Zorg dat er zeker een groot aantal uren / een dag tussen zit.

+ Ook is het verkopen van wiet niet toegestaan, dus ook niet aan lokale dealers. Hierbij wijzig ik je bericht, ookal duidt je zeker niet duidelijk op verkoop, maar om misverstanden te voorkomen.
                          - - - - -

Ik kom vandaag thuis van een vakantie in spanje, aan de Costa Brava. Aan de foto's te zien woon je daar niet echt in de buurt, heb echter daar ook planten gevonden. Op sommige balkons stonden meters hoge vol begroeide planten (Mag dit wel?). En tijdens een korte wandeling door de natuur heb ik er ook eentje gevonden daar, die ik natuurlijk rustig heb laten staan
                          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Hey Weedy,

bedankt voor het compliment!

Sorries maar wist niet dat ik niet meerdere posts onder elkaar mag zetten.
                            Soms kom ik weer op t forum en zie ik meerdere berichtjes en dan vind ik het leuk om ieder bericht persoonlijk te beantwoorden. Zal er op letten.

Nogmaals sorries voor het stukje over de lokale dealer, heb alles daarover weggehaald ( wat er nog stond ) zal t er niet meer over hebben. Het is begrijpelijk.

Leuke vakantie gehad en ook van het rare weer gehad we hadden hier regen nog niet eerder meegemaakt in augustus.
                            Nee ik woon aan de costa tropical uurtje rijden van Malaga en Granada en hier staan ook overal planten op de balkons.
                            Officieel mag t niet maar ook hier is t gedogen begonnen, als je t niet te gek maakt en niets verkoopt vinden ze een paar plantjes niet erg voor eigen gebruik.
                            sigpic

Comment

[B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Ik zag de storm op t nieuws vandaag zit ik hier toch beter.
                                Lijkt me leuk die foto ben benieuwd.

Ps heb vandaag een bedrijf gebeld om dat kl**e wespennest weg te halen heb t helemaal gehad na 2 aanvallen.
                                Als t goed is komen ze morgen, de 2 potten maar ff binnenzetten en hopen dat ze de andere planten niet zien maar ivm gedogen ben ik daar niet echt bang voor.
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X