Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

onder de spaanse zon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: onder de spaanse zon

Mooie planten Inti!
    doe zo voort zou ik zeggen.
    Hoe groot zijn de planten nu ongeveer? Ben er benieuwd naar
    groetjes daar

Comment

Hey Ulrike bedankt voor je compliment!

Ik heb geen idee hoe groot ze nu zijn, ga ze van de week of bij mn wekelijkse update ff opmeten, als het goed is komt er vandaag iemand om het wespennest weg te halen.
      Maarja this is Spain kan net zo goed volgende week worden zo maar ff bellen
      sigpic

Comment

mini updateje maar wel een hele goeie, de wespenverdelger is geweest en de wespen zijn weg yihaaa.
        Ik kan weer normaal naar mn plantjes kijken en water geven.
        Op een gegeven moment wilde hij ook mn plantjes bespuiten, kon hem nog net terugfluiten zou de hele opbrengst verpest hebben met gif.
        Hij stond me raar aan te kijken zeker nog nooit wiet plantjes gezien, maar wel mn plantjes gered gelukkig, je moet hier ook altijd overal bij blijven.
        Ik ben helemaal blij!!!
        sigpic

Comment

goed om te horen!! ik benieuwd naar de opbrengst
          sigpic

Comment

Eerst alles nog tot een goed eind brengen, ik ben er nog niet.
            Kan in ieder geval mn plantjes weer in de gaten houden.
            sigpic

Comment

Dat zijn hele mooie en grote planten, de bloei zit er ook goed in ik denk dat je er veel rook plezier van zult hebben.
              Trouwens nog een vraag je hebt ze dus in Spanje staan is de pak kans niet groot daar? en als je gepakt wordt mag je toch wel even zitten volgens mij.

Heel veel succes nog en een mooi verslag
              Groet,
              PlasticHorse

Comment

Hey bedankt voor je berichtje.
                Dat hoop ik ook veel rookplezier lol.

Ze gedogen ook hier in spanje, ik kan er niet veel duidelijkheid over krijgen of vinden maar her en der zie je ook plantjes op een balkon staan.
                En hier ach er komt hier niet veel volk dat er niet moet zijn, doodlopende weg dus geen verdwaalde toeristen enzo lol
                sigpic

Comment

UPDATE WEEK 14

Als eerste moet ik zeggen dat ik eindelijk weer alle aand8 aan de plantjes kan geven zonder wespen heerlijk!
                  De hittegolf hier heeft z'n tol gehad op de planten, ze hebben t zwaar gehad, de potten heb ik verplaatst zodat ze geen zon meer hebben tot een uur of 2 daarna wel zon tot een uur of 9.
                  Maar de zon heeft de planten in de potten aardig verbrand.

overzichtje eerste 3 planten
                  overzichtje.jpg

plant1
                  plant1.jpgplant 1 is nu 197 hoog

plant 2 is nu 164 hoog plant2.jpg toppie top-plant2.jpg

plant 3 is 190 hoog plant3.jpg toppie top-plant3.jpg

plant 4 is 188 hoog maar is aan t afsterven misschien door de heftige zon heeft een paar x te weinig water gehad en alles hing krom naar beneden dus dat zal er ook wel mee te maken hebben niet schrikken van de foto's niet geschikt voor jeugdige kijkers

plant4.jpg

plant 5 is nu 146 klein maar fijn met mooie topjes
                  plant5.jpg toppie top-plant5.jpg

De potten zijn zoals gezegd verbrand door de zon dus zien er ook niet uit verbrande puntjes op het blad enzo
                  pot1.jpg top top-pot1.jpg

pot 2 pot2.jpg top top-pot2.jpg

Nog 4 weken te gaan dan zitten er 10 weken bloei op hopelijk krijg ik toch nog een leuke opbrengst, maar ik zie de planten rap achteruit gaan.
                  sigpic

Comment

te toppen zien er wel mooi uit, kan je moest het nodig zijn ze gewoon niet op de 8ste week oogsten of zou de kwaliteit hier te erg onder leiden?
                    Je hebt het omgekeerde probleem als hier iedereen krijgt krijgt topzot en schimmel en jou planten verbranden van de hittegolf
                    Volgens mij heb je wel de kennis om ze in leven te houden, het komt wel goed me je oogst.
                    slim om je potten wat in de schaduw te zetten, volgens mij zal da ook wel iets uitmaken.
                    Ik duim voor je, alles komt goed

Comment

Hey tarz,

Ja ik hou de toppen met een loepie in de gaten tot ze amber worden, had al een klein stukkie afgeknipt om te proberen maar dat was nog niet goed.
                      Het is altijd wel wat met die buiten planten of teveel regen of teveel zon.
                      Inderdaad nog ff volhouden lol
                      sigpic

Comment

Jammer van de verbranding, maar blijft er schitterend uitzien!
                        Denk als je ze nu voldoende water geeft dat ze zich wel weer (gedeeltelijk) zullen herstellen!

Grtz Ulrike

Comment

Woow dat zijn hele mooie toppen
                          Ik ben benieuwd naar de smaak en het effect
                          Hoelang denk je nog dat ze moeten staan?

En is cannabis in spanje gedoogd ?
                          Groet,
                          PlasticHorse

Comment

@ Ulrike
                            thx maar het ligt echt niet aan het water geven, dat krijgen ze genoeg 4 keer per dag 4 liter per plant.
                            Het is echt de brandende zon. Hopelijk knappen ze nog wat op nu ze meer schaduw hebben, we gaan t zien en meemaken.

@ PlasticHorse
                            Thx ja de meeste toppies zien er toppie uit.
                            Als het goed is volgens Sannie moeten ze begin oktober klaar zijn dus nu nog een week of 4.
                            Mn vriendin wordt al helemaal ongeduldig, ik MOEST gister een stukkie afknippen zodat ze gisteravond een wietje kon roken.
                            Ze zei dat het niet veel deed, alhoewel ze opeens begon te brullen en rond te hollen en riep brand brand. LOL niks aan de hand misschien toch wel een goed wietje
                            sigpic

Comment

doe jij niet aan drogen, voordat je ze gaat roken?

Comment

normaal wel natuurlijk, maar nu ff een klein stukkie op mn modem gelegd
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X