Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

onder de spaanse zon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: onder de spaanse zon

Mooie platen hoor echt

Comment

dank je
      sigpic

Comment

wat ziet dat er heerlijk uit ! ik wil zo snel mogelijk weg uit dit k.. eeh kikkerlandje.

ik vraag me af, hoeveel liter voeding je er al doorheen hebt gejaagd

ga zo door, ben erg benieuwd!
        sigpic

Comment

Hey joekie,

bedankt voor je bericht.
          Ach hier is t ook niet alles hoor, buiten 36 graden in de schaduw en zo een super hete wind die om het huis blaast.
          Blijf maar ff binnen is koeler.
          Met de voeding ben ik gestopt om te kijken of t dan beter gaat met de plat, geef geen enkele plant meer voeding.
          Enne zoveel voeding gaf ik niet hoor, ben nog met een fles van vorig jaar bezig
          sigpic

Comment

oh, ik dacht dat je er al een aantal flessen door heen had gegooid, hahah
            maar ze zien er echt super uit, is het alleen niet te vroeg om te stoppen met voeden?
            groeten joekie
            sigpic

Comment

Ben eigenlijk gestopt met voeding omdat het blad er slecht ging uitzien, ben ben te vroeg voeding dus ff kijken hoe het gaat zonder voeding.
              Morgen maak ik weer een update met foto's.
              sigpic

Comment

oke, ben benieuwd
                sigpic

Comment

UPDATE WEEK 12

De planten zijn nog aardig aan t doorgroeien in de bloei, wilde ze eigenlijk opmeten maar dat durfde ik niet meer.
                  Ik heb een probleem met een wespennest vlak bij de plantjes daarom moet ik vroeg in de ochtend water geven en laat in de avond. In de middag water geven is een probleem geworden, ben al 2 keer aangevallen en tis geen pretje die steken, alhoewel direct azijn op de plek lijkt toch wat te verzachten. Heb ik weer.
                  Kan ook geen bedrijf bellen om ze weg te halen omdat ze dan die planten zien, moet je toch voor oppassen hier in spanje. Nou ja on topic dan maar.

plant1.jpgplant1.jpgplant 1 is echt mega groot jammer dat dat niet echt te zien is op de foto, zal kijken of ik morgenochtend wat kan opmeten hij groeit nog steeds en blijft wat achter in de bloei in vergelijking met een andere plant die veel verder is ( plant 3 )

plant2.jpgplant2.jpgplant 2 is kleiner dan de rest maar is wel lekker aan t bloeientop-plant2.jpg top-plant2.jpgtop van plant 2

plant3.jpg plant 3 ben ik heel blij mee ziet er goed uit lekker aan t bloeien en slaat al lekker wit uit top-plant3.jpg top plant 3

plant4.jpgplantje 4 is het zorgenkindje 1 kant ziet er zeer slecht uit vraag me af ik die slechte takken kan wegknippen want hij bloeit wel al

plant5.jpgplantje 5 ook al lekker aan de bloei het lijkt wel dat de kleinste planten het eerst beginnen te bloeien en het snelst gaan top-plant5.jpg toppie plant 5

pot1.jpgpot 1 heeft t slecht denk dat t te heet is voor een pot maar ja het bloeit en leeft nog top-pot1.jpg top pot 1

pot2.jpg pot 2 gaat wat beter top-pot2.jpg het topje
                  sigpic

Comment

Jamiiieeeeeeeeeeeee ikke jaloers
                    God was never on your side..

Comment

lol so far so good ik word alleen gek van die klote wespen kan niet echt meer in de buurt komen alleen in de ochtend en savonds daar word ik paranoia van steeds kijken of je niet wordt aangevallen
                      sigpic

Comment

Comment

nice going ziet er smakelijk uit

Comment

Ziet er lekker uit!!! en je zit daar precies wel goed daar in Spanje

Comment

pfoe hee, mooi planten heb je daar staan zeg! alleen klote van die wespen indd, ikzelf bekijk mijn planten het liefst zovaak mogelijk

keep on growing.
                              Is het glas halfleeg of halfvol?

Comment

bedankt voor je berichtje,
                                Ja ik ga rustig door vannacht wel klote weer geweest met stortbuien 1 tak is gebroken kan ik die gewoon wegknippen of beter laten zitten.
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X