Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
zo ik heb wat gemist maar nu weer in gehaalt jammer van de rot maar alles ziet er van hier uit lekker en goe uit hoop zeker op nog wat zon voor je
en hoop dat je niet te veel tor meer in kom
rustig
Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''
Je doelt zeker op de kleine spruit? Deze heeft een paar week nodig gehad om na ontkieming de 1e blaadjes te ontwikkelen... Een ander had hem/haar allang weggegooid, maar ik geef een doorzetter de kans om tot ontwikkeling te komen! Het gaat mij bij mijn micro ook niet zo zeer om de opbrengst, het is meer een testkweek met nieuwe zaden. En natuurlijk heb ik er ook plezier aan.
Wow, dit geeft de mensen met moeilijk ontkiembare zaadjes goede moed! Ik laat ze rustig verder pruttelen, als er later iets uitkomt dat ook maar enigszins in de buurt van dit komt, ben ik helemaal gelukkig.
Kom ik vanavond thuis, zijn mijn planten weg.....afgeknipt en de wortels/aarde naast de pot! Er is een "kale meneer" van een koeriersdienst gesignaleerd.....
Comment