Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Buitenthread 2012

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: LR2's Buitenthread 2012

hahaha thanks B0riis!
    Hij komt al sinds februari op gang, lange gang als je het mij vraagt Als ik kijk naar de zaailingen van 2-3 weken terug, zijn die over een week groter dan deze royal frisian. Dus nog een weekje en als er dan nog steeds geen centimeter aangekomen is, gaat hij de composthoop op. Ik wil wel graag een beetje oogst hebben anders dan alleen de kleine autoflowers. Want daar doen we het voor toch? De mazar beloofd ook een flinke groeier te zijn met monstertoppen, dus liever dat - met achterstand - dan wachten tot deze eindelijk wat gaat doen. Waarschijnlijk ligt het gewoon aan de bodem, een virus of voeding maar deze plant vertoond geen enkel teken van een tekort of overschot. Op de afstervende gele blaadjes na, maar dat is nu pas, na 3 maanden. De planten 50 centimeter verderop gaan als een trein! Nu houd ik op, want hoe meer ik erover typ, hoe eerder ik hem uit de grond wil sleuren!
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Haha
      Haal hem anders uit de grond, doe hem in een pot, en zet je de mazar op zijn plek, win win situatie

Comment

De tuin is helaas al te vol, dat is eigenlijk al win-win , nog een plant erbij vind ik te riskant. Aangezien er nu steeds 3-5 tegelijk bloeien, gaat het erg hard ruiken. Ik wil mijn buren ook te vriend houden, dus ik wacht gewoon lekker af. En de wormen hebben trouwens ook honger, want de herfstbladeren zijn op. Dus ieder beetje compost uit de tuin is welkom.

Aan alle 400 voyeurs per dag: jullie mogen best wat achterlaten hoor! Ik bijt niet of moet ik meer planten/tuiniertips gaan geven zodat er daadwerkelijk wat van te leren is?
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.

Comment

mooie planten man, waar heb je die vleesetende planten vandaan?
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Comment

Ja heb hier ook heel wat planten staan, ik heb graag wat van die zaden! Ik heb hier met name morning glory, hawaiian baby woodrose, sweet flag grass en san pedros/peruvian torches.
              Als je interesse hebt in een van die planten ruil ik er graag zaden van Wel vet dat je er ook uit Afrika had zeg, maakt het veel specialer!

Comment

interresante threat hoor !
                stoeltje is aangeschoven
                erg vette vlees etende planten ook heb ze zelf ook gehad maar was geen succes
                Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door poepzak200 View Post
                  Ja heb hier ook heel wat planten staan, ik heb graag wat van die zaden! Ik heb hier met name morning glory, hawaiian baby woodrose, sweet flag grass en san pedros/peruvian torches.
                  Als je interesse hebt in een van die planten ruil ik er graag zaden van Wel vet dat je er ook uit Afrika had zeg, maakt het veel specialer!
                  ik raad iedereen af zaden te ruilen met poepzak gezien ik al 5 weken wacht zonder fatsoenlijke communicatie tussendoor!!!!
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

ey angel vraag maar eens naar supersilverhaze zn ervaring met mij

Comment

hey jongens, houd jullie discussie over ruilhandel maar op de marktplaats dit is een buitenkweektopic.. Geen aflevering van de rijdende rechter.

Comment

Hoe is t afgelopen met je tentamens??
                        Met zoveel moois in de tuin ga ik er van uit dat je wel iets tegen de stress hebt genomen

En viewers en reacties, sja, de meesten kijken, lezen en gaan verder. Ik weet ook niet altijd iets te zeggen op een update ofzo.

Maar bij deze dus,...s6 met friso en de rest.

Comment

Met mijn tentamens is het nog niet afgelopen Kinkydj, helaas. Het spant erom! Tegen die stress doe ik even niets, het is een goede motivator! En er is nog niets rijp

Ik lees zelf ook graag zonder wat achter te laten. Maar ik weet zelf hoe mijn tuin eruit ziet en hoe de zaken vorderen. Daar hoef ik geen verslag voor bij te houden Ik doe het dus een beetje om de reacties en positieve aandacht om eerlijk te zijn. Altijd fijn om wat te horen (positief of negatief) voor de moeite die ik er af en toe in stop om alles begrijpelijk, leesbaar en leuk(!) te houden. Met 200 mensen verwacht ik wel dat er minstens 4 of 5 even wat achterlaten. Maar ik neem het niemand kwalijk hoor, iets over potten en ketels..

Om even kort te updaten:
                          - De bloeiende LR2 (in 9L pot, LST) heeft de herfst er flink in zitten! De plant verkleurt langzaam aan helemaal geel. Ik heb al een beetje rot gespot, meteen uitgeknipt natuurlijk.
                          - De andere twee bloeiende LR2's doen het prima, met zo'n 20 cm verschil in hoogte. Dat komt door problemen in het begin van de groei. Ze zijn bestoven, beschreven in DIT

Comment

Hehe ik zal wel telkens wat achter laten

Groeit de prins niet door een te veel aan houtas???
                            Wow ik zit net te bedenken dat mijn planten ook bijna niet groeien en ik heb ook best wel wat hout as door de grond gemengt ( ook buiten)
                            als je een oplossing hebt gevonden hoor ik het graag !

En succes nog met je tentamens!

Comment

Nog steeds tentamens joh, poeh, heftig hoor.
                              Nou zal nog ff voor je duimen dan.
                              Verzuren kan toch met enkele druppels natuurazijn in een liter water? heb ik ooit ergens gelezen.
                              Goedkoper kan haast niet volgens mij.

Ik heb met mijn strawberry hetzelfde als jij met Bob. Ze blijft drinken. Ze gaat nu 's avonds met d'r pootjes in een grote bak water en 's morgens weer op t drogen.
                              Bovenaf wateren heeft weinig zin omdat de hele pot vol wortels zit.
                              Ze drinkt zeker 3 liter op een nacht via de bak en dan krijgt ze een liter op de aarde.
                              Als t om alcohol ging zou ze een goeie zijn voor de AA.

Fijn dat alles behalve friso lekker gaat bij je. kijk weer uit naar de fotootjes.

Comment

Foto updatetje!
                                Amnesia.jpgAmnesia autofem
                                BSDM.jpg Bob
                                clover.jpgGeen idee meer welke soort dit is, zo te zien een klavertje drie.
                                CU.jpgDSCF3858.jpgDSCF3862.jpgpr0n.jpglrfull.jpg Dit rijtje is de lowryder die bijna uit gaat bloeien.
                                droog.jpgDeze is bevrucht met natte pollen droog (2).jpg deze met droge
                                DSCF3870.jpg De LRHAZE
                                kraamkamer.jpgkraamkamer
                                lrgroot.jpgLR volle grond
                                lrklein.jpgLR volle grond klein.
                                Attached Files

Comment

Bezig...
                                X