Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Buitenthread 2012

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: LR2's Buitenthread 2012

Oorspronkelijk geplaatst door 010 View Post
    die mazar wordt ook maar 40 tot 50 cm hoog.
    wordt een top en de wiet is op zn zachtst gezegd zeer apart te noemen.
    ik vindt hem wel top.
    maar helaas wel klein
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

erg mooi verhaal was het lezen zeker waard

Comment

Moeten het wel zure sinaasappels zijn. Zou citroen niet beter werken?

Comment

Ja citroenen zouden inderdaad beter zijn. Maar die eet ik liever zelf op.
          Daarbij komt dat citroenen wel erg zuur zijn, en ik wil niet teveel aan het aanpassen blijven.
          Vanaf vandaag is het lrxhaze zaadjes plukken en wachten tot alles rijp is. De royal dane wilt de bloei in merk ik. Nice!

ps. Als ik wil ruilen, zet ik wel wat op de marktplaats. PM's sturen heeft geen zin
          Last edited by LR2; 2 August 2012, 16:56. Reden: nodige toevoeging
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.

Comment

Nou ik ben benieuwd naar het resultaat van je sinaasappeltest. En citroentje zelf op eten kan ik me helemaal in vinden. Uitpersen en in klontjes invriezen en dan in een glas cola, water, spa rood of up, ook erg lekker

Comment

Comment

Ga zo door LR2
                Ben beetje vaak afwezig BUT
                I follow in silence...

Comment

amn1.jpgamn2.jpgamn3.jpgamn4.jpg Rijtje Amnesia Autoflower. Ieder een aparte pot was leuker geweest, maar daar moet je ruimte voor hebben. Heb ik niet.
                  Bob.jpg Bob in de wind na de worteltrim, zo'n 60% van de wortels afgehakt en in vers bemeste grond geplaatst met wat extra kleikorrels en een handje wormen. kutplant. Ik krijg steeds zijn om hem uit de grond te sleuren en tegen de muur te werpen, om hem daarna te overgieten met benzine, aan te steken en weg te lopen. Maar zoiets doe je niet in je eigen tuin natuurlijk.. Ook niet in die van iemand anders. Laten we hopen dat geduld een schone zaak is, anders krijgt Dutchseeds express een boze mail, een mooi stukje in de beoordeling hier op JD, en een ontevreden klant. Het is een struikje, maar ook totaal niet meer dan dat. Als ik ooit een nieuwe haag ga zetten, is dit een goede kandidaat. Het gaat me bij deze plant niet eens meer om de wiet die er af zou moeten komen, maar meer een reddingsoperatie om hem in leven en gezond te houden. Goed, voor een dubbeltje op de eerste rij, dan hoef je geen goede show te verwachten. Maar het entreegeld is wel al betaald, en de show lijk ik zelf op te moeten voeren.
                  BUD.jpgLR2.jpg Lowryder 2 doet het goed. De halve plant is al droog omdat rot. Zaadjes beginnen langzaamaan rijp te worden.
                  mzr.jpgmzr2.jpg De Autofem Mazar, gaat wel aardig maar het is geen harde groeier. In de tweede internode maakt ze drie nieuwe takjes aan in plaats van twee.
                  pr0n11.jpg De autohaze, dit is een van de mindere plaatjes. De rest bewaar ik voor een mogelijke fotocontest die ik nog moet uitwerken. Mocht dat niet lukken, dan komen ze hier alsnog te staan. Vandaag een proeftopje afgeknipt, en in no-time glimden mijn handen. Dat heb ik nog nooit meegemaakt!
                  RD.jpg De royal dane ging te ver de hoogte in. Dus zij staat nu -na alle zijkanten te beslaan- naar voren gebogen. De binddraad van de Action werkt daarbij prima en werkt tevens (door wat te vouwen) als schokdemper voor harde wind. Kleine kans dat die takken breken dus. Ze begint langzaam te bloeien.

Einde van dit bericht.

Comment

Ik had ook wat last van te hoge ph maar moet zeggen dat het na de 25 liter water waar groene thee 24 uur in heb getrokken nu ook een heel stuk zuurder is / blijft . Maar zou geen tips aan DE tip van de weekman moeten geven , want dit wist jij natuurlijk allang

Comment

Mooi mooi mooi.
                      Enne als je met je BOB-show in Carre komt koop ik kaartjes

Comment

Mogguh,

Waneer komen al die wijsheden in een gebonden vorm,ik krijg rsi van al het klikkuh en noteren

Die RD ziet der ook mooi uit!!!!

Gr. HomeGhost

Comment

Mooi tuintje heb je daar
                          Microkweek: Bubba Kush onder 300w cfl
                          Buitenkweek 2012: Think Different, Hijack, White Widow

Comment

Ziet er goed uit LR2
                            Ga zo door!

Comment

1001e bericht op JD!!!! Zonder jullie reacties was dit niet gelukt! Thanks u allen!

Dat moet gevierd worden! Alle oogst van vorig

Holladijeee el er twee!
                              Last edited by LR2; 25 August 2012, 21:31. Reden: Bedankje was wel op zijn plek!

Comment

Gefeliciteerd LR2! Op naar de 2000!

Comment

Bezig...
                                X