Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LR2's Buitenthread 2012
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
-
Re: LR2's Buitenthread 2012
Ja citroenen zouden inderdaad beter zijn. Maar die eet ik liever zelf op.
Daarbij komt dat citroenen wel erg zuur zijn, en ik wil niet teveel aan het aanpassen blijven.
Vanaf vandaag is het lrxhaze zaadjes plukken en wachten tot alles rijp is. De royal dane wilt de bloei in merk ik. Nice!
ps. Als ik wil ruilen, zet ik wel wat op de marktplaats. PM's sturen heeft geen zinEen wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Comment
-
Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Comment
-
amn1.jpgamn2.jpgamn3.jpgamn4.jpg Rijtje Amnesia Autoflower. Ieder een aparte pot was leuker geweest, maar daar moet je ruimte voor hebben. Heb ik niet.
Bob.jpg Bob in de wind na de worteltrim, zo'n 60% van de wortels afgehakt en in vers bemeste grond geplaatst met wat extra kleikorrels en een handje wormen. kutplant. Ik krijg steeds zijn om hem uit de grond te sleuren en tegen de muur te werpen, om hem daarna te overgieten met benzine, aan te steken en weg te lopen. Maar zoiets doe je niet in je eigen tuin natuurlijk.. Ook niet in die van iemand anders. Laten we hopen dat geduld een schone zaak is, anders krijgt Dutchseeds express een boze mail, een mooi stukje in de beoordeling hier op JD, en een ontevreden klant. Het is een struikje, maar ook totaal niet meer dan dat. Als ik ooit een nieuwe haag ga zetten, is dit een goede kandidaat. Het gaat me bij deze plant niet eens meer om de wiet die er af zou moeten komen, maar meer een reddingsoperatie om hem in leven en gezond te houden. Goed, voor een dubbeltje op de eerste rij, dan hoef je geen goede show te verwachten. Maar het entreegeld is wel al betaald, en de show lijk ik zelf op te moeten voeren.
BUD.jpgLR2.jpg Lowryder 2 doet het goed. De halve plant is al droog omdat rot. Zaadjes beginnen langzaamaan rijp te worden.
mzr.jpgmzr2.jpg De Autofem Mazar, gaat wel aardig maar het is geen harde groeier. In de tweede internode maakt ze drie nieuwe takjes aan in plaats van twee.
pr0n11.jpg De autohaze, dit is een van de mindere plaatjes. De rest bewaar ik voor een mogelijke fotocontest die ik nog moet uitwerken. Mocht dat niet lukken, dan komen ze hier alsnog te staan. Vandaag een proeftopje afgeknipt, en in no-time glimden mijn handen. Dat heb ik nog nooit meegemaakt!
RD.jpg De royal dane ging te ver de hoogte in. Dus zij staat nu -na alle zijkanten te beslaan- naar voren gebogen. De binddraad van de Action werkt daarbij prima en werkt tevens (door wat te vouwen) als schokdemper voor harde wind. Kleine kans dat die takken breken dus. Ze begint langzaam te bloeien.
Einde van dit bericht.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Comment
-
1001e bericht op JD!!!! Zonder jullie reacties was dit niet gelukt! Thanks u allen!
Dat moet gevierd worden! Alle oogst van vorig
Holladijeee el er twee!Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Comment
Comment