Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Nee, heb ze nog niet geplant. Daar ga ik nog een week of 2 met wachten totdat ik het minder druk heb met de unif. En voor een kweekverslag heb ik jammer genoeg tijdens de zomer onvoldoende tijd, zeker indien ik dit deftig zou willen doen.
Dus ik lees wat mee en probeer zo bij te leren
Wat gaan ze toch goed in dit weertje he.. Voorloper is zeker de Blueberry, gevolgd door de AK en Lemon skunk. De white widow staat er nog steeds een beetje somber bij maar hoop nog steeds dat die het gaat overleven. Echter heeft de Northern light ook een beetje vage kuren. Vooral de nieuwe blaadjes die uit het steeltje komen zijn nogal vervormd. Ik sproei 2x per dag de bovenkant van de aarde een beetje nat met de plantenspuit zodat de bovenste laag een beetje vochtig blijft. Na zonsondergang krijgen ze allemaal 150ml water.
Mooi werk! gaat nog steeds goed. Lijkt of de 2 mongols op de laatste foto ook wat beter gaan doen. Jammer dat het weer nu even wat minder is. foto32.jpegfoto33.jpegfoto34.jpeg
Comment