Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!? :)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

Die oerhippie toch ons Brigitteke ziet r lekker green und fresh bij...
    Zou blij zijn als ze rustig aan een teken van bloei zou geven maar zoals je zelf zegt moet ik ma natuur haar tijd maar geven..
    Die Balconia dames hebben precies in de sneeuw gezeten!!! Zo wit van de bling, mooi werk vriend... N echte Kristalkoning
    PEACE

Comment

Als Brigitteke vindt dat het tijd is dan ga je wat meemaken, je houdt haar natuurlijk continue in de gaten. De voorbloei komt rustig op gang
      maar dan wordt het feest, het weer zit tot nogtoe mee.

Dank voor je reactie op mn vrouwkes, tis niet veel, maar wel lekkerr...binnenkort, thc + medic rijke plantjes. Tot laters weer makkert Keep em cool!
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Had niet meer gecheckt, gewoon geduld hebben dus ... Betty Boob is maar liefst nog 22cm gegroeid een volle meter en wat cm.
        Ze ziet er mooi fris en groen uit. De voorbloei is al een weekje bezig dus nu maar wachten tot ze me laat verschieten... Met AF zie je het proces veel sneller. Nu s checken wat een traditioneel zaadje terecht brengt.
        PEACE OUT IMG_00000049.jpgIMG_00000044.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Verkeerde kant
        Attached Files

Comment

Tsja ik zou ook twijfelen....

Is menselijk toch....
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Ha die Leo, je BB is lekker aangekomen sinds een weekje geleden zeg. Duurt niet lang meer voordat ze haar pas echt laat zien.
            Wat een pic zeg, die laatste...zou mn auto in de berm zetten en eerst eens rustig op de kaart gaan kijken voor da'k de VERKEERDE kant opga
            Dat wordt een moeilijke keuze, allemaal wel leuke plekjes toch?haha...
            Hoe smaakt je Dwarf...? Laters makker en fijn weekend

Comment

knalgroene rups naar beneden! Een wietrups?!? Heb het beestje voorzichtig in een plantenbak gezet waar hij zijn gang kon gaan (was wat afgeschrikt omdat ik er nog nooit 1 in't echt had gezien en als kind vond ik ze maar eng )
              Nu heb ik spijt dat ik hem niet in mijn propagator heb gestoken, voeding geven en tot een wiet vlinder heb kunnen zien evolueren... Vind m jammer genoeg niet terug...
              Ons Betty Boob laat toch al mooie witte haartjes zien maar denk toch dat het nog zeker een dikke maand of langer zal duren voor het oogsten begint. Een big bang is mooi te zien groeien, let op de foto's dat de takken precies 'clusters' vormen, leuk zicht.
              OUT

IMG_00000055.jpgIMG_00000056.jpgIMG_00000057.jpg Jipikayee mtf

Comment

Mooie plant hoor
                God was never on your side..

Comment

Comment

Thx Belladonna en Hippiedude, laat maar komen die complimenten hehe
                    Enneuh thx voor de steun na zo'n zwarte dag gisteren aan je weet wel wie...
                    Laterz

Comment

Dat heb je nodig en verdien je... je bent toch mn makker???

Comment

Ff tijd nemen om de Oerhippie te bedanken en feliciteren met zijn prijs dat heb je met karma he
                        Nu, ter zake...
                        Hare Big Bangheid laat merken dat het menens is! Heb ni echt zin om al teveel te lullen en daarom zegt een foto meer dan duizend woorden
                        IMG_00000056.jpgIMG_00000059.jpgIMG_00000060.jpgIMG_00000061.jpg
                        Iemand een idee wat de bruine vlekjes kunnen zijn die je op een paar van de bladeren ziet? Misschien EC-gehalte?
                        Kind regards

IMG_00000062.jpgDeze... dit is enkel op de 3/4 bladeren die je ziet. De rest van de plant is ok

Comment

Hoelang is dit al zo ? Normalituur krijg je dit met calcium gebrek/blokkade.
                          maar ik zie geen geel....
                          daarom moet ik weten hoelang dit al in de plant zit

Het kan ook nog een kalk probleem zijn.

Een Kalk tekort kan ook veroorzaakt worden door een blokkade weer,Als je teveel K of magnesium hebt gegeven kan de aanwezigen kalk niet goed opgenomen worden door de plant.

staff

Comment

Dit is zo'n 3 dagen Stafford heb een tijdje geleden een beetje Plagron green sensation toegevoegd maar zit zonder EC-meter dus heb dit idee maar snel opgegeven... Onderaan zitten er inderdaad enkele gele bladeren, ben beginnen uitspoelen zodra ik dit opmerkte.
                            Is nu toch meer dan een week geleden... Hou m goed in de gaten en hou je op de hoogte, moet wel zeggen dat het verwaarloosbaar is als je de plant in zijn geheel ziet. Maar mag dan wel niet verspreiden uiteraard
                            Grtz

Comment

Ff updaten, seniorita Bang heeft meerdere bruine vlekjes gekregen dus aan het spoelen maar... Bij mijn verbazing begint ze paarse trychomen te krijgen... Kan iemand me hierbij een beetje uitleg geven eventueel? Zal uiteraard zelf ook op het forum al op zoek gaan naar antwoorden maar als ik die paarse trychomen zie moet ik denken aan de volgens mij 'minderwaardige' Purple Haze die heel soft is naar mijn mening.
                              IMG_00000063.jpgIMG_00000064.jpgIMG_00000065.jpgIMG_00000066.jpgIMG_00000068.jpgIMG_00000069.jpg Wa denk jij Hipster? En de rest uiteraard...
                              OUT

Comment

Laat je niet gek make.....mooie Bang......Bammmmm! Purple, heb hem gehad in de early's, knalle plant. Geniet ervan voordat ze de kast ingaat Makkertje....

Comment

Bezig...
                                X