Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?
Iemand in mijn kennissenkring heeft verleden jaar Lemon buiten gekweekt aardige hoeveelheid .. preventief behandeld tegen schimmel met biologisch product in de 2e week van bloei super resultaat voor buitenkweek
en waar kan ik doubelfun zaadjes bestellen?
Heb het internet al afgezocht. maar kan ze nog niet vinden..
ik wil namelijk ook stuk of 3/4 plantjes zaaien voor buiten.
je kan ze bij growshop alien vinden, zie link bovenaan het forum, ze komen van zaadbank: no mercy
Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnen
deze schijnt ook een goede beginnersplant te zijn: http://www.dutch-headshop.com/big-ba...use-p-419.html
schijnt ook hoge opbrengst te hebben en compact te groeien
ik heb de zaadjes een paar dagen geleden binnengekregen. ga ze zo ontkiemen
Nog een suggestie die ik zou willen maken is de Feminized AMS van Greenhouse Seeds.
Ook een Zwitserse dame dit, en is althans bij mij een sterke en resistente plant gebleken. Ondanks dat 2008 een miezerig jaar was met weinig zonlicht en tonnen regen, heeft de AMS zich daar toch heel mooi doorheengeslaan. Bovenop zijn resistentie ook nog een vrij makkelijke plant om mee te werken, vraagt niet zoveel aandacht en kan wat hebben.
Ik heb de zaadjes Quick one(autoflower) maakt het dan uit hoeveel licht je hem geeft ze zitten van vandaag in de grond en hebbe vandaag lekker een zonnetje gehad maakt niet uit hoeveel licht ze krijgen toch?
Comment