Iemand in mijn kennissenkring heeft verleden jaar Lemon buiten gekweekt aardige hoeveelheid .. preventief behandeld tegen schimmel met biologisch product in de 2e week van bloei super resultaat voor buitenkweek
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henrico View Posten waar kan ik doubelfun zaadjes bestellen?
Heb het internet al afgezocht. maar kan ze nog niet vinden..
ik wil namelijk ook stuk of 3/4 plantjes zaaien voor buiten.
Comment
-
Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnen
deze schijnt ook een goede beginnersplant te zijn: http://www.dutch-headshop.com/big-ba...use-p-419.html
schijnt ook hoge opbrengst te hebben en compact te groeien
ik heb de zaadjes een paar dagen geleden binnengekregen. ga ze zo ontkiemenpick it, pack it, fire it up, come along...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door linkielink View PostIemand hier ervaring met Brabants wit?Had er zelf nog niet veel over gehoord.Of is dit misschien een verzamelnaam?
GrtzLast edited by bobo; 6 June 2009, 13:59.
Comment
-
Nog een suggestie die ik zou willen maken is de Feminized AMS van Greenhouse Seeds.
Ook een Zwitserse dame dit, en is althans bij mij een sterke en resistente plant gebleken. Ondanks dat 2008 een miezerig jaar was met weinig zonlicht en tonnen regen, heeft de AMS zich daar toch heel mooi doorheengeslaan. Bovenop zijn resistentie ook nog een vrij makkelijke plant om mee te werken, vraagt niet zoveel aandacht en kan wat hebben.
Comment
Comment