Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waarom weten we alles beter?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Waarom weten we alles beter?

    Schieten vond ik eveneens leuk: geschoten met de Uzi, de karabijn, de Fal (loop verwisselen vanwege de verhitting) en het pistool Browning FN 9 mm. De patronen van de Browning pasten ook in de Uzi (9 mm kraagmunitie). Toch lijkt me het anders op een mens te schieten in plaats van een stuk karton, dat op je afkomt.

    Comment


      Re: Waarom weten we alles beter?

      om verschillende redenen heb ik met alles geschoten wat er beschikbaar was in mijn diensttijd, de karabijn en de browning hoorden daar helaas niet bij. Maar wel de zwaardere jongens als Mach en .50 , LAW, een of andere rare paddestoel aan een draadje en nog wat exotisch spul als AK's, M16's, granaatwerpers, Heckler&Koch mitrailleurtjes, rare pistolen die amerikanen bij zich droegen en wat jachtgeweren. Ik weet er nog steeds geen drol vanaf, maar leuk is het wel mits je oorbeschermers bij je hebt (en je duim er niet bijna vanaf wordt gerukt door verkeerd vasthouden )

      Heel wat vingertjes gepeld ook van lui die dachten een zowat roodgloeiende loop te kunnen verwisselen door die met beide handen aan te pakken... die lucht...gadver
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment

      Bezig...
      X