Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waarom weten we alles beter?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Waarom weten we alles beter?

    Hjm ik heb er een dikke migraine van gekregen wil jij even mijn plaats in nemen ik ben paar dagen out of game
    God was never on your side..

    Comment


      Re: Waarom weten we alles beter?

      Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
      Maar hoe kom het toch dat Extreme alles altijd beter schijn te weten ? en dat More er altijd even in moet haken en dat daarna Vale het meestal wel even komt afronden en dat ik altijd het laatste woord wil hebben
      Dat komt omdat we van woordspelletjes/zinspelingen houden. Dat verluchtigt de discussie. De een geeft een voorzet en de ander kopt hem in.

      Comment


        Re: Waarom weten we alles beter?

        En dat ik tussendoor nog een half uur aan een reactie zit te schrijven, en later toch weer cancel, omdat ik eigenlijk geen zin heb in de, (excuus) soms zinloze, discussie.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          Re: Waarom weten we alles beter?

          Niemand dwingt je om te participeren in een zinloze discussie. Eigenlijk zonde van dat verspilde halve uur.

          Comment


            Re: Waarom weten we alles beter?

            Das best wel vreemd je gaat een reactie doen op een berichtje en half weg denk je ineens ik cancel het de vraag waarom begin je er dan aan?
            Wat daagde je zo uit dat je eigenlijk wel wilde reageren maar uit eindelijk besluit om het toch niet te doen.
            Mis je de kop of de staart
            God was never on your side..

            Comment


              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                Re: Waarom weten we alles beter?

                QnQ: soms zitten we elkaar te stangen en genieten (althans ik in ieder geval) van elkaars stekelige opmerkingen. In de politiek lijken ze af en toe ook slaande ruzie te krijgen, maar na het debat drinken ze gezellig met elkaar een borrel. Eigenlijk zouden ze liever een joint roken, maar dat mag weer niet van Van Opstelten. Lijkt me overigens wel leuk om bij Schlemmer eens een joint te roken.

                Comment


                  Re: Waarom weten we alles beter?

                  Ja Q lekker plagen en genieten als je weet wat we daarmee bedoelen vaar je in het zelfde water
                  Tis soort van Play the Game en kijk hoever je kan gaan en probeer dan nog een klein stapje verder te gaan
                  Zeg nooit solly maar doe het met je charme dat doe extreme ook altijd
                  En uiteindelijk heb ik altijd gelijk zo niet dan toch is dat duidelijk?


                  Ik heb het er best moeilijk mee gehad ik wilde zo graag mijn eigen koek huisje maken
                  Het dak ging er op en ineens storte zo de muren in en nu lig alles in de vuilbak
                  God was never on your side..

                  Comment


                    Re: Waarom weten we alles beter?

                    eigen koekhuisje ? bella toch ... gezien het formaat wou je zeker smurfenkindjes lokken ...
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      Re: Waarom weten we alles beter?

                      Zonde om dat in de vuilbak te kieperen. Volgens mij was dat nu lekkerder geweest dan na de Kerst.

                      Comment


                        Re: Waarom weten we alles beter?

                        Tis niet grappig hoor MONTY

                        Extreme alles opeten
                        God was never on your side..

                        Comment


                          Re: Waarom weten we alles beter?

                          Die bruine topjes maken me ondeugend: "Niemand weet, niemand weet, dat ik tepelstreeltje heet".

                          Comment


                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                            Comment


                              Last edited by Xtreme; 15 December 2011, 16:04.

                              Comment


                                Re: Waarom weten we alles beter?

                                hihi, wat passen wij allebei toch goed binnen dit topic

                                jagen is best leuk hoor, tijdens dienst puur voor de ...de ... nou zeg maar tijdverdrijf met een Mach of Fal(wat er maar voor handen was). Vooral met die eerste blijft er alleen een rozerode wolk achter van wat voor formaat dier dan ook. Later ook nog wel > strikken zetten als aanvulling op reizigersdieet tijdens lange trektochten, met familie in Rusland of met vrienden in Frankrijk een maaltje bij mekaar knallen...
                                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                                Comment

                                Bezig...
                                X