Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Rappen enz
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Rappen enz
yo ik ben knockie en what the fockie, die zogenaamde kwekers gedragen zich stoer stelletje nepapothekers. lopen maar wat te pochen en te jatochen.
ja toch ja toch ze doen stoer op straat zetten zichzelf en hun maties onnodig op de tocht, lekker opvallen als de popo je nog nie zocht.
waar lul ik over, een bitchniggah chronische snitchniggah met je scarfacesyndroom vast teveel gehad in die tijd van de thunderdome.
niks tegen hakken en zagen maar ga geen andere plagen. takkie takkie, ik ga voor jou nie dokken opfokken of tel je laatste dagen.
mvg,
knockie
Comment
-
oke hoor deze
laat valle man, man laat valle, op de manier dat jij praat jij komt niet van mijn straat, noch niet uit mijn wijk,hou asjeblief op met dat gezeik, jij wil een rap-battle of noemt het oorlog, maar jou tekste spuwen oud stof, straks mag ik nog maar 70 rijden door jou smog,moet je even over nadenken, toch? de wereld van thunderdome is niet aan ons besteed joch,
stelletje nep apothekers? wij kwekers? nee niet echt zekers, je verward je met jezelf en je scheve pet, kan smaandags niet naar je werk, hangt nog scheef van de pep,of is het xtc, want dat is toch jullie geliefde drugje, is het nie, fake, zoals jou diesel golf met plakplaatje gti, laat valle man laat valle pee-wee
grtzyou got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please
Comment
-
jojo jd in de huis,
Wat lopen jullie te kleppen, jd zal de boel eens bijelkaar meppen, kom op dan... spit het eruit, vertel je verhaal eens tegen halfturks fruit. Ja je weet toch, die frisse zoete, explosie op je smaakpapillen, je gaat er voor boeten! Je kop trekt schuin weg, van die zoete smaak, je weet het je gaat schoon aan de haak.
Ik ben toch echt geen rapper ik draai nog maar een snaakVeel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
-
draai jij nog maar een snaak sjaak, ik kom zo bij je terug en dan breek ik je kaak!!
jullie rijmen allemaal als een gebruikt theezakje, 10x trekken en nog steeds een slap bakje. knockie praat over zogenaamde kwekers? wie de fuck ben jij dan DOCKTER GREENTHUMB zekers!! bitchniggah en snitchniggah!! schei toch uit man je bent zelf een wigga.
en prorider zoals jij praat, ben jij zeker de enige in je straat. sterker nog! je bent vast de enige in Zeeland maat. thunderdome is niet aan ons besteed joch?? hoe oud was je ook al weer? owja 6 toch!!! en FAKE!! dat is al dat gelul van jou over die spacecake.
nu kom ik terug bij me vriend jdmet al dat slappe gelul over half turksfruit? mafkees zoek een meisje en ga eens lekker uit. en die frisse zoete explosie op je smaakpapillen? toen je dat verzon had je zeker iets tussen je billen!!!
ok zoals je zij, hier ga ik vast voor boeten!! maar als je wilt battlen zal ook jij dat moeten. hier is je leo dan!! schoon aan je haak. de volgende keer breek ik ook je snaak
ps. voor al het schorum hier op het forum!!! kom op met die shit anders knald JD je voor je porum.Last edited by leo; 29 April 2009, 22:45.
Comment
-
Transporterrr wezel, je levert halluf werk je loopt hier maar binnen
,man WIJ zijn geen Kerk!
En loop nu niet weg met je staart tussen je benen
en toch als je durft BAM krak je schenen.
Ik duld geen geween nee! aleen karakter om me heen dus hoest maar iets op
. zeker weten lauwe lozer dit kost je jouw kop!Last edited by HighHaze; 29 April 2009, 21:24.
Comment
-
degene die mijn snaak breekt is de mijne,
ik ben hier niet om te gijnen, laat me schijnen.Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
-
ik wil echt niet aan je snaak zitte, ik wou gewoon ff dom spitte. jd je weet toch dat ik van je hou!! en daarom toon ik je nu berouw. je snaak is bij mij altijd veilig, dus doe nu niet zo schijnheilig!! en speciaal voor jou laat ik iedereen weten, dat jd het beste forum heeft ZEKER WETEN!!!!
Comment
Comment