Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rappen enz

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Rappen enz

oke leo, ook jij krijgt een veeg uit mijn pan, hey leo waar is gaston man? je teksten lijken eerder versen uit de koran,neem snel een tram, roep allah-ach-bar en blaas jezelf op dan, je verward jezelf met jean claude van dam,maar je bent slapper dan een bord bami pang gang,je verhuurt je kont aan een locale afrikaanse gang bang en daar is iets blijven steken, je praat over kaken breken maar ligt snachts met je kop onder het deken,leo 1 ding moet je weten, echt hard zijn is iets anders dan achter je pc te zitten preken,
    you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

Comment

Fok jou, fok hem, fok jullie allemaal, Flip gaat met de eer aan de haal
      Jullie denken dat je goed kunt rappen, ga toch gauw iemand anders neppen
      Als iemand jullie teksten ziet, weet hij gelijk rappen kunnen jullie niet
      Dus houd maar op, maak geen grappen
      Leer eerst maar eens om zonder luier rond te stappen
      Als je er dan klaar voor bent, en je voelt je al een grote vent
      Vraag dan eerst aan Flip voor een goede tip
      Misschien kun je het dan halen, anders wordt het alsnog balen

Fok jou, fok hem, fok jullie allemaal, wie ben jij nou helemaal ?
      Die gasten hier denken dat ze wiet kunnen kweken
      Ondertussen proberen ze graszaad in hun potjes te steken
      Maak een einde aan het gedool en ga eerst nog even naar de rap-school
      Kom dan maar terug als je er klaar voor bent, ondertussen ga ik even kijken in mijn tent
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

yo yo manne ik hak hier iets uit mijn pannen
        rappen is niet mijn ding ma ga soms na mijn oogarts dokter van wing
        ik weet het dat slaat nergens op ,maar een ding weet ik JD is top
        grtz

Comment

Comment

transporter kerel wat maak je me nou? je begint over een battle maar waar is die van jou?
            al deze texten zijn zo master je pist bijna in je broek, het enige wat jij hebt is je rijmwoordenboek.
            je zit te denken wat te schrijven tijdens het likken van je wonden, maar kerel, een battle, spit je in toch een paar seconde?
            je hebt je kruit verschoten en je kan nu beter weggaan, elke text die jij nu spit word hier gekrakt als een sprinkhaan
            knockie wat zit jij nou te spitten over nepaphotekers, jullie zijn dat allemaal de echte zijn niet zulke sprekers.
            jij zit zeker stoer te praten in de kroeg met je maten over het kweekje in je huis, gast de echte kwekers zijn zo stil als een muis
            en wat is er nou weer mis met die thunderdome shit dan, pop die pillen in je mik en ga compleet uit je pan
            JD wat kom je doen dan met je turkse fruit en je snaak, gast die woorden stammen af van de ridder en de draak, en de tijd dat de mobiele telefoon er net kwam, je bent zeker blijven hangen door die klap van die stam van die mega boom white widow achter in je tuin die door de toppen omviel vast achter op je kruin. waardoor je ernstige braindamage op hebt gelopen, en nu niet meer weet waar je je wiet moet gaan kopen.
            dus ben je maar zelf gaan kweken, en in de tijd blijven steken,t enige waar je goed in bent is dit forum, daarover zijn we goed te spreken.
            Flip wat is dit, dit kan toch niet? jou text lijkt net een gedicht met de groeten van sint en piet.
            ijsco jou diss naar transporter daar kan ik niks tegen klappen, iedereen moet die gek gewoon de hoek in trappen.
            zelf ben ik straight als seven up, geen 3es, en zie is, en loop niet zo stoer te praten als je niet weet wat die wiet is.
            ik ga jullie, PLAT PLAT PLATWALSE, ik jaag ze in een doodlopende straat en ik zal ze!!!
            PLAT PLAT PLATWALSE

no effence, piece to everybody
            Last edited by hobbyist; 7 May 2009, 21:31.

Comment

hahaha da's een goeie Hobbyist en ik blijf gespaard JD krijgt wel een beste veeg

Ik vrees dat Transporter nog steeds bezig is wat lines te schrijven....

Comment

343 heb altijd albi smoke die vette jonko met becardi
                jonko's geven mij levens energie, Transporter jij met je kanker stoere bek kreeg een pik hobbyist en ijscoman1 in je bek
                vieze kanker pijpslet jij denk ben dissmachine je bent een vieze schijtmachien,
                jij denk maak kanker grap 343-joswa geef je die kanker klap !

Comment

ijscoman smoke ik op als die neville Haze op mij feest

ijscoman kreeg een smack op zijn face denk nu niet dat ik space door neville haze

343 geeft nooit de geest ben een beest represent die haze,

peace
                  Last edited by joswa; 7 May 2009, 23:19.

Comment

jo-swa motha fucka, wat maak je me nou? vele handen jeuken nu door dat gekanker van jou.
                    kanker dit kanker dat is alles wat je klapt, nou is mijn vraag aan jou: of jij een battle wel snapt?
                    je weet verders niks te zeggen en je bent geen echte vent, want hoe meer scheldwoorden je gebruikt, hoe slechter je bent.
                    ja een stoere bek , en fake verhalen over canna, maar als het er op aankomt loop je snel terug naar je mamma of je pappa of waar dan ook om uit te janken, .hobbyist, die verslaat je hier, TOCH OP ALLE FLANKEN!!.
                    ram je kop met een fles, en pak je andre hazes, rook em tot de tip, druk em uit op je lip, dan ben je er geweest dan is het flip flip flip compleet uit mijn plaat, ik beloof je dat je dit terrein in en kistje verlaat.
                    joswa nog even dit dit is het laatste wat ik zeg, kijk rechts bovenin log out en ga weg.

peace ouwe
                    Last edited by hobbyist; 7 May 2009, 23:43.

Comment

Woohoo!
                      Ik heb zelf de ballen nog het talent om hier iets degelijks neer te zetten als jullie, maar k'vind het wel de max om te lezen, alleen een beetje lullig dat de topicstarter eerst zelf met het idee komt, en nu doet alsof z'n neus bloedt.

Jullie kunnen misschien een groepke opstarten? JD-Posse ofzo?
                      Last edited by DaZeD; 8 May 2009, 17:31.
                      -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hobbyist View Post
                        jo-swa motha fucka, wat maak je me nou? vele handen jeuken nu door dat gekanker van jou.
                        kanker dit kanker dat is alles wat je klapt, nou is mijn vraag aan jou: of jij een battle wel snapt?
                        je weet verders niks te zeggen en je bent geen echte vent, want hoe meer scheldwoorden je gebruikt, hoe slechter je bent.
                        ja een stoere bek , en fake verhalen over canna, maar als het er op aankomt loop je snel terug naar je mamma of je pappa of waar dan ook om uit te janken, .hobbyist, die verslaat je hier, TOCH OP ALLE FLANKEN!!.
                        ram je kop met een fles, en pak je andre hazes, rook em tot de tip, druk em uit op je lip, dan ben je er geweest dan is het flip flip flip compleet uit mijn plaat, ik beloof je dat je dit terrein in en kistje verlaat.
                        joswa nog even dit dit is het laatste wat ik zeg, kijk rechts bovenin log out en ga weg.

peace ouwe

T is nu al 2-0 voor jou ofnie je gaat goed man

grtzz

Comment

hobbyist denkt hijs biggie, sickkie met zijn kleine pikkie spit onzin shittie denkt hijs hippie,
                          joswa spit die vette hit vieze bitch je bent genwoon een kanker hobbyist.
                          je praat over ram je kop met flesje
                          denk jij mij zo te peste kom met beter versjuh anders pers ik je Power Plantje,
                          343-joswa is de man waar hobbyist niks kan dit levert jou de eeuwige ban !

--------------------------------------------------------

waneer gaat die topic starter wat spitten iedreen diss hem hier
                          Last edited by joswa; 8 May 2009, 17:54.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joswa View Post
                            ijscoman smoke ik op als die neville Haze op mij feest

ijscoman kreeg een smack op zijn face denk nu niet dat ik space door neville haze

343 geeft nooit de geest ben een beest represent die haze,

peace

Oke

Joswa...drie vier drie... wat is dat? vertel eens boy
                            ik breng die zes zes zes shit als focking Hellboy
                            ren nu maar weg je wordt die prooi als ik start met mijn pleidooi
                            een rijm van drie lines? zeg wat is dat voor geklooi
                            Hobby zegt log out met je zooi... of wordt gerooid
                            man je kansen zijn vergooit, verleden tijd en onvoltooid
                            ik heb je deuren dichtgegooid omdat je rijmt met zieke ziektes
                            en ik spot niet met die shit maar fok met mij dan krijg de typhus
                            maak je klaar voor die crisis want je bent hier zwaar de lul
                            ik bezorg nachtmerries als je slaapt al was je stand-in van een paardelul
                            ja ik hoek je hier zo hard, je ziet geen hoek maar hele wijken
                            en met die vogels om je hoofd lijk je zo fly maar ga bezwijken
                            jij begint met zeiken... maar als Neo ga ik die straal ontwijken
                            jou Matrix komt hier tot een einde ik besnijd "eikels" met die seisen
                            je smoked mij?... oke, maar als die Neville Haze op je feestje?
                            is dat alles wat je hebt? ik smoke die shit per uur in m'n eentje
                            en puur vanaf de dag dat jij nog rondliep met een speentje
                            vouwde ik al dikke joints en jij een luier tussen je beentjes
                            dus ik weet je weet niet beter, maar ik ga je daarom niet vergeven
                            het is onbeleefd tegen te spreken, dus ik mep een monsterzege
                            nee je wilt met mij niet meten beter smoke je voor de vrede
                            want ik ben scherp als in een schede en kwam eruit met keizersnede

PEACE!
                            Last edited by ijscoman1; 9 May 2009, 09:59.

Comment

pffffffffffffff met ze allen tegen 1 he dat is gemeen kom vanavondt wel met een nieuwe tekst ben nu nog niet stoned dus kan ik niet goed nadenken

Comment

ijscoman je praat stoer over vogel hiervoor krijg je de kogel want ik ben de geluksvogel dus doe niet onozel ijscovogel
                                ik ben hier de baas en jij de angsthaas sla je met die vaas dwaas er is altijd baas boven baas rook nog maar gouw je wiet voordat joswa je dood schiet

Comment

Bezig...
                                X