Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
http://www.growshopalien.com/onlineshop/ + Zeer uitgebreid asortiment + Zeer discreet/goed verpakt (volgens de info op de site) - €4,50 verzendkosten +Je krijgt er tegenwoordig wat Freebees bij!
Ik heb toch al veel geld uitgegeven, tent/materiaal/voeding/zaden gekocht, toch nog geen Freebees erbij gehad of is dit enkel bij online bestellingen?Wel telkens een lekkere koffie of biertje gekregen.
Waarom geen spaarkaart/kortingskaart ofzo, Belgen zijn daar ook gek op.
Filter, daarnaast moet je er rekening mee houden dat deze thread in 2008 is gemaakt en er slechts veranderingen in de beginpost hebben plaatsgevonden tot september vorig jaar. Bepaalde gegevens zullen dus inderdaad irrelevant zijn doordat ze inmiddels zijn veranderd. Ik heb op het moment geen tijd om weer al de policies en kosten van al de (online) growshops te vergelijken. Wellicht pas ik de beginpost weer aan als ik deze tijd wel heb gevonden, maar dan laat ik dat hier wel weten.
Als we freebees hebben worden ze meegegeven bij een online bestelling,in de winkel krijg je koffie thee of bier en een grappig grapje als je daar zin in hebt helemaal voor niks noppes nada.
heeft er toevallig iemand ervaringen met www.seed-city.com is een zaadbank met 1600 verschillende soorten met dure en goedkope female zaden. Was van plan een stuk of 50 te bestellen maar ik lees nergens geen ervaringen met de zaden van seed city(het is niet de bedoeling dat ik straks met k*t zaad zit)
waarom zaden in engeland bestellen terwijl hier meer dan voldoende zaadbanken zijn!
alien growshop heeft ook veel zaad en zal qua prijs niet veel verschil maken of hetzelfde zijn.
+ het gemak van 'n nederlandse verkoper die ook nog eens nederlands spreekt!
hoe moeilijk kan het zijn?
seed city nooit eerder van gehoord dus ik blijf de zaden in nederland bestellen als ik er wil.
bezint eert ge begint!
Zoals Angel zegt, bij Alien heb je een enorme keuze en je weet dat het 100 procent betrouwbaar is.
Waarom risico's lopen op een onbekende shop die ver van ons bed is.
Comment