Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seedshops

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Seedshops

Nog even 420shop vergeten te vermelden van onze eigenste JD, heeft ondertussen ook een enorme keuze aan zaden!
    Ik weet waar ik moet zijn als ik zaden wil kopen en zal zeker niet geript worden.

Comment

Naast het feit dat JD dit forum beheert, vind ik 420 Shop op zich zelf ook prima!
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Inderdaad als je JD,s 420 SHOP niet kunt vertrouwen kun je niks meer vertrouwen,daarnaast waarom ver weg bestellen als het dicht in de buurt kan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
          Ik weet waar ik moet zijn als ik zaden wil kopen en zal zeker niet geript worden.
          Ik weet dat ook !!!

Bij ALIEN moet je zijn !!!

en nergens anders
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Ik plaatste het volgende bericht op Seedfinder over Nordle van CBD Crew:

The seed did not geminated.

So, dont buy by Pick ’n Mix, they give bad sevice !!!!
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

o maar dat had ik je al van te voren kunnen vertellen
              vandaar dat ik de meeste zaadshops links laat liggen!
              vind ik ook 'n nadeel van 1 zaadje per soort kopen, want mocht ie niet uitkomen is het duur betaald
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Pick 'n' mix niet betrouwbaar? jammer zeg, daar wilde ik namelijk ook bestellen voor binnenkweek zaadjes dit jaar.

Comment

Ff attitude seedbank googlen, zij hebben ook een pick & mix functie en zij zijn wel te vertrouwen

Comment

Mooi dat die ook betrouwbaar is ze hebben veel soorten helaas net niet de zaadbank waar ik mijn zaadjes wilde bestellen maar deze houd ik zeker in mijn achterhoofd

Comment

Azarius, 420shop, alien, wietzaadjes.nl, zamnesia, crazyseeds.nl.....allemaal pikobello om der te bestellen.....niet te moeilijk doen en in buitenland gaan kopen.

Comment

Soma Seeds goeie gast zeer veel ervaring en heb momenteel Barney`s zaden levering oke en zaden in orde.Denk dat je gewoon bij de breeder zelf moet bestellen.

Comment

Soma Seeds heeft degelijk geen goede reputatie mbt het versturen van zaadjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faraon View Post
                            Soma Seeds heeft degelijk geen goede reputatie mbt het versturen van zaadjes

voorbeelden, onderbouwingen, bronnen en andere laag vliegende onbekende voorwerpen
                            __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

Van Soma's webshop ook veel slechte berichten gehoord mbt de levertijd.
                              Als je een paar weken/maanden kunt wachten is het geen probleem.

btw.
                              De Nederlandse site van soma ziet er nogal gehacked uit
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                                Van Soma's webshop ook veel slechte berichten gehoord mbt de levertijd.
                                De Nederlandse site van soma ziet er nogal gehacked uit
                                Als je er www voor het staan dan krijg je inderdaad een foutmelding over een niet geinstalleerde site, maar zonder www krijg je toch best een aardige site?

Vind ik eerder die somaseeds.com en .net adressen merkwaardig. Dan krijg je een generieke site met (white label?) zaden van Amsterdam Marijuana Seeds gevestigd in Zaandam. Waar je dan ook nog eens geen Soma zaden kan vinden.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Bezig...
                                X