Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1Ste kweekje skunk

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

1Ste kweekje skunk

Korting op 420shop
    Ik ben sindskort begonnen met het kweken van 10 skunkplantjes (feminised).
    Ik heb een kast gemaakt met een 400 watt hps lamp en afzuiging.
    De zaadjes zijn reeds gekiemd en de plantjes staan in potten.
    Ze zijn nu hun 2de paar blaren aan het ontwikkelen en ze zijn een 2-tal weken oud.
    Alleen zijn er bij 2 de wortels geknakt. Deze staan nu wel in grote potten en ik hoop dat ze het halen.

Hier enkele fototjes

DSC05605.jpgDSC05606.jpgDSC05607.jpgDSC05608.jpgDSC05609.jpgDSC05610.jpg
    Eerste guerillakweek Royal dane

Re: 1Ste kweekje skunk

welkom,maar zou je lamp lager hangen ze zijn wel erg gestrekt.mischien dat je ze nog gaat over potten kan je ze nog wat dieper in de pot zetten.hoe hoog hangt je lamp btw kan makkelijk naar 40cm van de planten af.en als je ze in grotere potten zet hoef je ze ook niet meer te binden.zoals nu worden de stammen ook niet dikker omdat je ze ondersteund.zodat je later problemen krijgt als ze gaan bloeien.maar verder succes deze kweek zal af en toe langs waaien.

grt vapo

Comment

Hey,

de lamp hangt er nu +- 40 cm boven. Maar ik heb ze eerst onder een TL-lamp gezet waardoor ze gestrekt zijn. Ma ik ben ze nu systematisch aan het over potten. Al lukt dat nog niet zo goed. Bij 2 van men dames is de wordel er vanaf geknakt :s. Enige tips om dit te voorkomen bij het overplanten?

groetjes

Comment

je plant een beetje droog laten staan voor het overpotten,en de pot een beetje in mekaar deuwen voor het overpotten,werkt bij mij

Comment

sluit ik me bij aan.rustig knijpen he net als bij vrouwen haha

Comment

En hier is terug een kleine update, ik heb de dames vandaag overgepot. Ze staan nu allemaal in grote potten en zonder een steuntje. De plantjes met geknakte wortels blijken het ook nog steeds vol te houden maar lopen wel een beetje vertraging op.
            De planten groeien wel wat ongelijkmatig. Maar dat komt wel goed.
            Foto's volgen nog.

groetjes

Comment

Zoals beloofd, enkele foto's van de dames. Ze zijn nu 2 weken oud, en beginnen toch al vorm te krijgen.
              Tips zijn natuurlijk altijd welkom

DSC05625.jpgDSC05627.jpgDSC05616.jpgDSC05619.jpgDSC05620.jpgDSC05621.jpg

Comment

ziet er leuk uit, kijk alleen wel uit voor het strekken, straks vallen ze nog om

succes!
                Het is rood, zit in een hoekje en word steeds kleiner........................................... ........................................ Een mongool met een kaas schaaf....

Comment

Ik heb men lamp pas nog wat lager gehangen . Maar ik heb een beetje schrik da ik ze te laag hang. Nu blijven ze min of meer wel op het zelfde niveau.
                  Vanaf volgende week ga ik met meststoffen beginnen denk ik.

Comment

wat voor aarde gebruik je? als je goeie aarde van de growshop hebt zou ik wachten met voeding geven en zuur je je water wel af?

goodluck
                    Het is rood, zit in een hoekje en word steeds kleiner........................................... ........................................ Een mongool met een kaas schaaf....

Comment

Ik heb gewone potgrond gebruikt. En ik denk niet dat ik mijn water afzuur. Hoe moet ik dit doen?

groetjes

Comment

awel man, ik heb ook skunk gestoken, en die hebben sinds begin onder 18u HPS 600w gehangen. Na 2 weken was ie maar 6cm hoog, maar had ie wel meer bladeren.
                        Wel in batmix ipv gewone grond.

Zie: 20120310_230101_00.jpg

Comment

ah ja, hoe komt het dat die van u zo snel zo lang/smal zijn geworden?
                          DIe van mij groeien niet echt hoog hoog.....eerder meer bladeren dan lengte.

Comment

Die van mij zien er u ook ongeveer zo uit. En ik heb ze in het begin onder tl licht gezet. Ma de lamp hing te hoog en daardoor zijn ze een beetje gestrekt. Nu hangt mijn HPS lamp er redelijk kort op en gaan ze beter. Ik denk dat als ik dat direct gedaan had, zo nu al verder stonden. Maar dat weten we dan weer voor de volgende keer he

Vanavond komen er weer nieuwe foto's op te staan . Dan kunt ge vergelijken

Comment

En hier zijn weer een paar fototjes van de dames. Er is er eentje die niet mee kan. Maar ik denk eraan deze te laten groeien en stekken van de nemen. tenzij ie opeens zijn zusjes inhaalt

DSC05821.jpgDSC05828.jpgDSC05829.jpgDSC05830.jpgDSC05831.jpgDSC05832.jpgDSC05833.jpgDSC05834.jpgDSC05835.jpgDSC05836.jpgDSC05837.jpgDSC05838.jpg

Comment

Bezig...
                              X