Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@john007: ze staan nu 6 weken onder 12/12 en de bloei is een 3-tal weken zichtbaar als ik me niet vergis.
en thanx AudioSystemRolla, voor men eerste kweekje gaat het best wel goed . ben zeer tevreden van de dames
ja woin als het overal van dat smal blad is dan worden het heerlijke sativatjes die 2 wel wat langer laten staan natuurlijk maar dat zi je vanelf wel
gaat lekker zo.. greetz
de dames staan nu 7 weken op 12/12 en het is de 3de week dat de bloei zichtbaar is. De knoppen beginnen dikker te worden, en men 2 langste slungels doen het ook terug goed.
Oordeel zelf maar
bij een van men planten heb ik een aantal knoppen moeten afknippen omdat ze ineens flauw hingen en ze niet vanzelf terug recht kwamen. Ik heb ze proberen omhoog te binden, helaas zonder veel resultaat.
Is het normaal dat een plant de onderste knoppen afwerpt zodat ie zich meer kan focussen op de hoger gelegen knoppen? Of is er een ander probleempje binnen geslopen?
Misschien te nat????
Ik zou, zeker in de kweekfase waar je nu in zit, toch misschien iedere dag water te geven,
en verspreid dat wat je normaal in 1 keer geeft toch over 2 dagen.
Zo geef je ze in ieder geval nooit teveel, en de plant krijgt iedere dag haar portie.... en is beter te doseren!!!
En volgens mij vinden ze dit ook fijner, we laten jouw ook niet in 1 keer voor 2 dagen eten.
Wel goed kijken hoe dat verloopt en hoe je plantje daar op reageerd....
Weet het ook niet precies hoor ben ook maar een beginner!!!
---------- Post added at 15:17 ---------- Previous post was at 15:13 ----------
Misschien dat iemand met verstand ons even kan helpen!!!!!!!!!!!!!!!
Ik denk dat je misschien die langste planten niet zo vlak onder de lamp moet zetten, zet die aan de buitenkant.
En koop een tensiometer voor je watergiften. Kijk maar bij de No Mercy site, waar ze overigens ook hele lekkere zaadjes hebben. http://www.nomercy.nl/nl/framesets/fs-prod-tensio.html
Jah die langste zijn zelf zo gegroeid. Ik wou effen afwachten. Maar kga ze toch gaan verplaatsen.
En ik zal een proberen hoe ze reageren op iedere dag water. Dan zal ik om de dag voeding en om de dag weter geven.
Eens kijken hoe ze daar op reageren.
Comment