Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
top c'est parti ... 1ste tent_kweek_verslag
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: top c'est parti ... 1ste tent_kweek_verslag
tussenstand!
IMG_1677.jpg
De orange bud stond heel droog vanmorgen, vandaar dat ze lichtjes slap hangt denk ik.
Sinds vanmorgen krijgen ze allemaal bloeivoeding.
yoeps
Comment
-
plaatsen innemen
de vrouwen lijken mekaar goed te begrijpen
kheb er alle vertrouwen in
IMG_1725.jpg
IMG_1732.jpg
ik let de laatste dagen vooral extra op met de voeding (keertje enkel water, keertje ml minder) en vooral met de hoeveelheid water,
ik denk dat ik volgende keer men korrels door de grond ga mengen ipv van een bodem onderaan, ik heb het gevoel dat de wortels wat meer lucht mogen,
ik meet geen ph voorlopig, ik geef regenwater en hoop dat dit goed zit.
groeters
zo lang ik niks hoor van jullie veronderstel ik dat het goed gaatLast edited by 92five; 15 May 2012, 10:26.
Comment
-
meer toppen dan reacties me dunkt ...
ik geniet zoiezo
IMG_1744.jpg IMG_1735.jpg IMG_1739.jpg
groets!
Comment
-
Dat hokje ziet er mooi groen uit! lekker gevuld!
Goed op weg naar wat lekkers!
Succes!
GRtzSpliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
A friend with Weed is a friend Indeed
Comment
-
Zou het kunnen dat ik te snel ben begonnen met bloeivoeding? ik lees net dat de werkelijke bloei pas is begonnen als ze witte pruikjes krijgen.
Ik ben gestart een paar dagen na de eerste bloeiverschijnselen.
Dit zou kunnen verklaren dat ze tot hiertoe wat te veel van iets gekregen hebben ... (en waarschijnlijk wat te weinig van iets anders)
Dat is nu te laat, ik noteer het voor de volgende run.
merci manne!
Comment
-
Je kan dit deze ronde nog prima goed maken door elk water te geven, zonde als dit pas de volgende kweek meegeeft.
Ik heb dit probleem zelf ook gehad, beginners fouten. Je denk meer voeding mee wiet, het tegenovergestelde gebeurd, je kan leren van andere of je eerste oogsten laten mislukken.
Suc6 ermee!
Comment
-
yooow,
twas wat warm in het stalletje de laatste dagen, maar door 2 zakken koelelementen boven in mijn hok te hangen kon ik het op max 29 graden houden
vochtigheid schommelt tussen 40 en 55 de laatste dagen.
de planten hebben het nog steeds naar hun zin lijkt me,
gezien de gele bladpuntjes paar dagen geleden geef ik nu al 3 dagen enkel regenwater, geen voeding dus.
het is wel erg druk in mijn hok, maar ik laat de plantjes gaan, bladeren die onderaan afsterven haal ik wel op tijd weg (tot hiertoe 3 ) ...
1885.jpg 1893.jpg
dit is de orange bud (linksonderaan op de groepsfoto)
1887.jpg
en dit is 1 van de pp's
1889.jpg
laat me horen wat jullie ervan vinden,
groeten!Last edited by 92five; 29 May 2012, 14:56.
Comment
-
Ze staan er erg goed bij hoor.
De bloei begint er nu goed in te komen, en dan moet je ze zeker niet ondervoeden.
Na een dag of 3/4, kun je wel weer wat voeding proberen.
Ik zou alleen even zien wat je de laatste keer gegeven hebt, en daar de helft van doen voor een paar dagen.
Daarna kun je langzaam weer proberen opbouwen zolang je geen toename van verkleuring in de bladpuntjes ziet
Comment
Comment