Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

top c'est parti ... 1ste tent_kweek_verslag

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: top c'est parti ... 1ste tent_kweek_verslag

yoow,
    ik ben er niet meer zo gerust in!
    aangezien ik geen ec ph meter heb voorlopig, kan ik niet veel meer bijsturen.
    ik heb dan maar beslist om ze vanaf nu al op water te zetten.
    Ik hoop dat het vooral herfstverschijnselen zijn.

ik ga nu een microscoopje halen voor de trichomen.
    lijkt het jullie een goed idee om mijn evsa superlumenswitch af te zetten? of zelfs naar 250hps ...
    ik zou ze graag nog zelf omleggen (TIMBERRrr), ik vertrek 6 juli een weekje op vakantie en wil de finale liever niet missen ... is nog maar 2 weken ...

tussenstand

IMG_0295.jpg IMG_0285.jpg

IMG_0296.jpg IMG_0298.jpg

IMG_0291.jpg IMG_0288.jpg

groeten!

Comment

bon ik trek mijn plan hoop ik :s

de verst gevorderde ppp overweeg ik iets vervroegd om te leggen, op die manier kan die op haar gemak drogen en heb ik rookbaar topje voor op vakantie.
      als ik het goed heb verschijnen er al amber trichomen, dus heel veel scheelt het niet.
      ik heb mijn tentje alvast klaargezet met men 125M3 extractor erop

dit is ze
      Image13.jpg IMG_0299.jpg
      te doen of zonde? ik lust wel een high wietje en de anderen laat ik zoiezo staan.
      ik dacht haar nu nog 2 dagen donker te zetten in dat tentje en dan pas om te leggen, wat denken jullie?

voor de andere wacht ik nog af en hou jullie op de hoogte.
      groeten!

Comment

grrrrr ... ik zit met toprot op 2 planten, 1 top van degene die ik had donker gezet en nog 2 dikke toppen van 1 plant in het hok
        ik heb de toppen er ruim uitgeknipt, die zitten in een pot water(curing) sinds vanmorgen

de plant die 2 dagen donker stond heb ik vanmorgen dan geknipt en in haar geheel opgehangen (rot eruit)

de 5 in het hok heb ik er vandaag even allemaal uitgehaald en ze staan nu in de zon en de wind ...
        ik had gelezen dat de zon goed is tegen schimmels en stress kan niet veel kwaad meer denk ik, ik hoop dat dit goed komt zo

het probleem was dus 55/65% luchtvochtigheid in men hok, ik zuig aan van buiten en het is supervochtig geweest,
        daarbij komt dat de toppen laatste dagen supervettig zijn gaan worden, dus LV moest echt naar beneden.

jammerrr

Comment

vwalla zi ! tis in orde

op het einde dus wat mooie toppen moeten wegknippen wegens toprot, maar het resultaat is toch dik in orde.
          alles mooi gedroogd en geknipt houd ik 180 gram over, waarvan 22 gram op de orange bud.

er zit in beide soorten veel smaak, en vooral het effect van de powerplant is STERK
          de orange bud ruikt nog wat groen ... de powerplant ruikt al veel sterker "zoet/citrus"

Comment

Ok, topic even uit het oog verloren, maar is toch redelijk goed gekomen zo te horen.
            Beetje toprot, maar da's niet zo bijzonder deze zomer denk ik, daar gaan we nog meer van horen.
            Voorlopig weer verse stash
            Benieuwd naar fotootjes.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

yeah kben echt blij met zo'n voorraad wiet, de powerplants kunnen lekker curen in potten nu.
              die orangebud laat ik nog wat op netje drogen, verwacht hier niet veel van

en ondertussen gNieten, is al lekker rookbaar, niet echt een dagwietje, eerder zetelplakker.
              men volgende wordt silver haze nr 9 van sensiseeds
              ik twijfel of ik nog voor een tweede verslagje ga

allemaal bedankt voor de hulp.
              vooral monty! (mocht je dit nog lezen) ik heb zeer veel geleerd van uw topics! en ze zullen nog een poosje mijn referentie blijven.

cheers

IMG_0960.jpgIMG_0953.jpgIMG_0948.jpg

Comment

Bezig...
              X