Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kera white widow zaden 5 x 50 liter kuipen 2 x 600 watt
Re: Kera white widow zaden 5 x 50 liter kuipen 2 x 600 watt
Thx thugz hoop dat ik er 500 gr van af haal meer is altijd extra mooi Ben nog beginner dus denk niet dat het de jackpot gaat worden Maar staan der zeker niet verkeerd bij
Ja daar zijn we weer,de dames gaan goed en vullen zich dagelijks bij met vratjes De temp is nog mooi 26 gr lamp uit 19 a 20,dus das ook goed De lv is nog 45 % schommeld tussen de 55% Water krijgen ze per dag 50 liter pot 1,5 liter en 2x 11 liter pot 500ml met bloom enzy topbooster pk13/14 met ec 1,5 en ph 6,0 Verder zit ik nu in wk 6 bloei en gaan besst lekker al zeg ik het zelf want dit heb ik zelf nog nooit gezien aangezien ik stekken heb gekweekt hahaha vivala zaden hahaha Nou hier dan de foto s
Nou ik denk ook wel dat je 500 haalt, dat van mij was ruim 500 gram ik denk dat je daar wel overheen komt.Ze zien er erg mooi uit.Ga mijn volgende nou wel toppen, zodat net als bij jou de toppen allemaal even groot worden.
Ziet er erg lekker uit.
Gr tuinbroek:eek::o
man man, als ik al die verslagen lees, en dan zeker deze, kan ik niet wachten op mijn kweek :p (heb ook white widow voor me eerste kweek)
ik weet zelfs niet of ik geduldig ben met 10 a 12 weken lolz..
Mway als je gelijk hebt draai ik er 2 smoken we ze samen op hahahaha en alf geduld is een schone zaak Ik kweek al 4 jaar met stekken maar zaad is the bom En eerste keer zaad nu is echtt qwel 12 to 14 wk waard halleluja Mway staat genoteerd mate
Mway ik hoop het hahaha en k1 ben nog eigelijk beginner met zaden dus 900 zou fucking tegek zijn en 1op1 pffff dan ben ik een paar kweken verder ben ik bang hahaha En ganjax thx man
Comment