Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kera white widow zaden 5 x 50 liter kuipen 2 x 600 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kera white widow zaden 5 x 50 liter kuipen 2 x 600 watt

looking good looking good,

ze zien er wel lekker uit die plantjes van je
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Thx thugz hoop dat ik er 500 gr van af haal meer is altijd extra mooi Ben nog beginner dus denk niet dat het de jackpot gaat worden Maar staan der zeker niet verkeerd bij

Comment

Ja daar zijn we weer,de dames gaan goed en vullen zich dagelijks bij met vratjes De temp is nog mooi 26 gr lamp uit 19 a 20,dus das ook goed De lv is nog 45 % schommeld tussen de 55% Water krijgen ze per dag 50 liter pot 1,5 liter en 2x 11 liter pot 500ml met bloom enzy topbooster pk13/14 met ec 1,5 en ph 6,0 Verder zit ik nu in wk 6 bloei en gaan besst lekker al zeg ik het zelf want dit heb ik zelf nog nooit gezien aangezien ik stekken heb gekweekt hahaha vivala zaden hahaha Nou hier dan de foto s

DSC_0867.jpgDSC_0885.jpgDSC_0868.jpgDSC_0872.jpgDSC_0873.jpgDSC_0874.jpgDSC_0875.jpgDSC_0876.jpgDSC_0878.jpgDSC_0879.jpgDSC_0882.jpgDSC_0881.jpgDSC_0891.jpg
        De laatste is er midden in gemaakt door mijn vrouwtje hahaha Kunnen we ook een pool maken wie het beste bij de eind grammen zit kwa schating Ik draai een joint van 50 cm vol met deze white widow en kom hem persoonlijk afleveren Bij die genen wat er het kortste bij zit hahaha aafstand boeit niet De 5 x 50 liter potten zijn 1 meter en hebben ong 25 toppen de 2 x 11 liter zijn ong 80 cm en hebben 16 toppen ong Laat maar eens horen wat jullie denken greetzzzz gizmo

Comment

neem nu botweg 562gr droog.

zou al een mooi resultaat zijn voor een eerste keer, je plantjes staan er alleszins mooi bij.

doe zo verder,

thugz
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Yess thugs je staat genoteerd 562 doe ik het voor hahaha we shall see mate

Comment

hier wil in een eind resultaat zien
              ik volg stiekem mee.
              great work btw.
              ..first time WW and still running..

Comment

thx alf we doen ons best

Comment

Nou ik denk ook wel dat je 500 haalt, dat van mij was ruim 500 gram ik denk dat je daar wel overheen komt.Ze zien er erg mooi uit.Ga mijn volgende nou wel toppen, zodat net als bij jou de toppen allemaal even groot worden.
                  Ziet er erg lekker uit.
                  Gr tuinbroek:eek::o

Comment

Staat er zeker goed bij.
                    Ik zeg 814 gram.
                    Dat word een dikke in ontvangst nemen

Comment

man man, als ik al die verslagen lees, en dan zeker deze, kan ik niet wachten op mijn kweek :p (heb ook white widow voor me eerste kweek)
                      ik weet zelfs niet of ik geduldig ben met 10 a 12 weken lolz..
                      ..first time WW and still running..

Comment

Mway als je gelijk hebt draai ik er 2 smoken we ze samen op hahahaha en alf geduld is een schone zaak Ik kweek al 4 jaar met stekken maar zaad is the bom En eerste keer zaad nu is echtt qwel 12 to 14 wk waard halleluja Mway staat genoteerd mate

Comment

MWay wil wel eens gelijk hebben dus zou zomaar kunnen dat je er 2 moet draaien

Comment

2 lampen , minimum van 900 he :p

1op 1 zou beter zijn ,maar dat zit er jmmr genoeg niet in

toch effe melden dat die sletjes er wel netjes bij staan

doe zo verder

groetjes
                            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Mooi kweekje hoor, top!

Comment

Mway ik hoop het hahaha en k1 ben nog eigelijk beginner met zaden dus 900 zou fucking tegek zijn en 1op1 pffff dan ben ik een paar kweken verder ben ik bang hahaha En ganjax thx man

Comment

Bezig...
                                X