Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kera white widow zaden 5 x 50 liter kuipen 2 x 600 watt
Re: Kera white widow zaden 5 x 50 liter kuipen 2 x 600 watt
Ik moest een eind terugbladeren om foto's te zien
Veel reacties, maar da's logisch als je wiet weggeeft, (maar volgens mij mag dat niet op JD !)
Als je geen kilo onder 2x600 vandaan haalt is er nog ruimte voor verbetering.
Ik hoop dat ik win, dan rook je die hele joint maar lekker zelf op.
Recht zo die gaat ..
Hey hey sorry maar was even heel druk hahaha en en ze zijn van afgelopen week om En was binnen 5 a 6 dagen knal droog hahaha Smaakt echt super lekker en van 5 x 50 liter en 2 x 12 liter was het totaalgewicht 842 gram droog Er staan nu 10 x 50 liter kuipen klaar voor volgende ronde 5 x white widow en 5 x Amsterdam chees haze De zaden zijn afgelopen maandag gepot en 12 uur later ontkiemd Ze zijn alle 10 meteen uitgekomen Een lamp met white en andere met chees olle Hier de foto s van eidresultaat van vorige ronde DSC_0947.jpgDSC_0949.jpgDSC_0951.jpgDSC_0953.jpgDSC_0955.jpgDSC_0959.jpgDSC_0960.jpgDSC_0963.jpgDSC_0964.jpgDSC_0967.jpgDSC_0968.jpgDSC_0969.jpgDSC_0970.jpgDSC_0971.jpg
Mooie opbrengst hoor, 2x600 watt gaf dat geen temp problemen, je mag blij zijn dat je kweek klaar is, daarom vroeg ik ook over temp problemen omdat het al aardig warmer word? Maar je kunt een poos voorruit.
En daar gaat het om, dat het mag smaken.
Mway ik ga ook jouw kant op komen als je dat goed vind jij zat er het dichste bij en ja niet slecht voor 7 planten Maar ja jullie wisten wel wat zaad kon doen En QnQ verbetering kan altijd ja iedere keer is weer een leerproces Kieken lezen en uitproberen iedereen doet het op zijn manier maar tips zijn welkom
Als dit een leerproces is ben jij een goede student, mooi resultaat toch, 842gr die je niet in de shop hoeft te halen!(om maar te zwijgen over het verschil van kwaliteit)
Volgende keer een kilo en een bank vooruit van de juf
Comment