Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kera white widow zaden 5 x 50 liter kuipen 2 x 600 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kera white widow zaden 5 x 50 liter kuipen 2 x 600 watt

Mooi werk Giz, zei toch dat het wel goed zou gaan met Kera
    Nog ff en dan knippen!
    Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Hey jackdebass hopelijk wel ja dan toch de eerste keer dan hahaha. Morgen zonder zorgen loopt tot nu toe goed na mijn mening. Hey plantos ja die kera s gaan lekker next time weer alleen de cheese eens proberen. Nou update alles loopt nog hoe van voorheen Dus climaat gaat goed de dames zitten nu 50 liter op 3.5 liter water par dag Daar krijgen ze alleen enzymen en bloei mee Vanaf volgende week wk 4 ga ik toppenbooster bij voegen tot wk 8 en wk 5 of 6 pk13/14
      Hier de foto s tot nu toe

DSC_0786.jpgDSC_0787.jpgDSC_0788.jpgDSC_0790.jpgDSC_0792.jpgDSC_0794.jpgDSC_0796.jpgDSC_0797.jpgDSC_0798.jpgDSC_0799.jpgDSC_0801.jpgZo en dat waren ze weer peepssss

Comment

En nu zit ik op 23 dagen zichbaar bloei de kera white widow zou 65 dagen bloeien Dus bijna op de helft 3 de week bloei dag 2

Comment

DAAMMMNNN Gizmo,

wat een lekkere planten, serieuze kuipen ook heb ik al gelezen.

Ik ben nog maar net zelf bezig, dus ik ga nog eens ff je hele verslag doorlezen....

Enjoy and have fun...

Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Nou jij hebt ook zat lekkers staan.Dat word een leuk feestje.Dat komt helemaal goe.
            Enorme bakken enorme planten se simple.
            :eek::eek:

Comment

ze hebben het naar hun zin zo te zien
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Hey de witte das dan ook de eerste keer Wel altijd clonen gekweekt en nu zaad En eerlijk zaad gaat veel beter tot nu toe Tuinbroek hopelijk loop ik de polonaise in het hok achter paar weken En k1 ze hebben het naar hun zin De temp is nog 26 gr lamp aan 20 lamp uit lv 45 % De dames zuipen 2,5 tot 3 liter water per dag en de kleintjes 1 liter Daar geef ik enzy bloei bij met ec van 1,4 ph 5,8 DSC_0810.jpgDSC_0811.jpgDSC_0812.jpgDSC_0814.jpgDSC_0813.jpgDSC_0816.jpgDSC_0820.jpgDSC_0821.jpgDSC_0817.jpgDSC_0818.jpgDSC_0819.jpgDSC_0827.jpgDSC_0823.jpg

Comment

Gizmo blijft nu voortaan nog alleen maar op zaad, hahahha
                  Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

mooi staaltje werk man.

die planten staan er prachtig bij.
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Mooie knoeperds heb je daar !!!! Mooi tentje vol pik
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Houston al rocket stations are armed end dilisious zo lets fly.
                        To rusia, no stuped my place.
                        Ik ga ook maar over op die megapotten, mn tent is even groot.Wanneer ga je ook bio?
                        Grtuinbroek:eek::o

Comment

En als ik goed geteld heb zit ik in wk 3 dag 5 bloei dus hopelijk worden ze nog dikker

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Hey tuinbroek ik ga next round over op biobizz

Comment

Jaaaa daar zijn we weer en vandaag gaat weekje 6 in van de bloei

31 dagen 18/6
                            46 dagen 12/12
                            35 dagen zichtbaar bloei
                            77 dagen totaal

De temp blijft mooi op pijl 26 a 27 gr lamp aan En lamp uit 20 gr lv is 40% en de dames krijgen 1,5 liter water iets minder dan voorheen Omdat ik het te nat vond krijgen ze iets minder en gaat nu beter Daar voeg ik enzy bloei bloom en pk-13/14 bij en kijken wat het eind resultaat gaat worden Hier nog paar foto s voor de lamp aan ging

DSC_0840.jpgDSC_0845.jpgDSC_0854.jpgDSC_0855.jpgDSC_0856.jpgDSC_0857.jpgDSC_0858.jpgIMG-20140324-WA0006.jpg

Comment

weinig op aan te merken he !!

1 ding mss , foto 6 , last van te warm of staat ze mss in de tocht ??

voor de rest ziet het er zeer netjes uit

groetjes
                              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Hey k1 ja door iets te veel water te geven in een keer Zijn ze indd iets gaan verbranden heb ik het gevoel Of dacht ook aan calcium mag probleem hoezo om dat de stampertjes bij 2 planten al bruin waren aan het worden En dan is het met de bladeren gezien niet verbranding Maar lijkt het op calcium magnesium probleem Trekt de voeding uit de bladeren en stampertjes worden te vroeg bruin Nu komt de bloei er fors overheen En eerste kweeken dacht ik dat ze klaar waren en 2de bloei kreeg na 6 wk Maar toen schoten ze pas echt in de bloei hahaha Zo zie je maar veel opzoeken en uitproberen thx man
                                Last edited by gizmo 30; 26 March 2014, 11:42.

Comment

Bezig...
                                X