Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kera white widow zaden 5 x 50 liter kuipen 2 x 600 watt
Re: Kera white widow zaden 5 x 50 liter kuipen 2 x 600 watt
Hey jackdebass hopelijk wel ja dan toch de eerste keer dan hahaha. Morgen zonder zorgen loopt tot nu toe goed na mijn mening. Hey plantos ja die kera s gaan lekker next time weer alleen de cheese eens proberen. Nou update alles loopt nog hoe van voorheen Dus climaat gaat goed de dames zitten nu 50 liter op 3.5 liter water par dag Daar krijgen ze alleen enzymen en bloei mee Vanaf volgende week wk 4 ga ik toppenbooster bij voegen tot wk 8 en wk 5 of 6 pk13/14
Hier de foto s tot nu toe
Houston al rocket stations are armed end dilisious zo lets fly.
To rusia, no stuped my place.
Ik ga ook maar over op die megapotten, mn tent is even groot.Wanneer ga je ook bio?
Grtuinbroek:eek::o
De temp blijft mooi op pijl 26 a 27 gr lamp aan En lamp uit 20 gr lv is 40% en de dames krijgen 1,5 liter water iets minder dan voorheen Omdat ik het te nat vond krijgen ze iets minder en gaat nu beter Daar voeg ik enzy bloei bloom en pk-13/14 bij en kijken wat het eind resultaat gaat worden Hier nog paar foto s voor de lamp aan ging
Hey k1 ja door iets te veel water te geven in een keer Zijn ze indd iets gaan verbranden heb ik het gevoel Of dacht ook aan calcium mag probleem hoezo om dat de stampertjes bij 2 planten al bruin waren aan het worden En dan is het met de bladeren gezien niet verbranding Maar lijkt het op calcium magnesium probleem Trekt de voeding uit de bladeren en stampertjes worden te vroeg bruin Nu komt de bloei er fors overheen En eerste kweeken dacht ik dat ze klaar waren en 2de bloei kreeg na 6 wk Maar toen schoten ze pas echt in de bloei hahaha Zo zie je maar veel opzoeken en uitproberen thx man
Comment