Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Thanx Francoisca, benj333, soulrebel, jonkie bonkie en de rest
Twee potjes gevuld, potje per plantje. Heb er wat uitgehaald anders zit ie te vol denk ik en moet wat te paffen hebben
64 en 66 gram Kera Skunk en High Tension.
Effect is goed, smaak moet nog komen denk ik met het curen. Ben ook zeker geen fijnproever.. image.jpg
Santa Maria laat ik nog een paar daagjes hangen voordat ze in het potje gaan.
Als ik nou nog eens iemand hoor zeiken over Cees of Santa Maria, ga ik hem/haar zeer ernstig afzeiken, of, nog erger, ik ga het aaien tot het zich een hond voelt.
Laat het je smaken Greyvol.
Ik ben ondertussen al 5 dagen cold turkey nog 6 weken te gaan. Begint al wel een beetje te ruiken in mijn kastje.Cabin 17052015.jpg
Laat het je smaken Greyvol.
Ik ben ondertussen al 5 dagen cold turkey nog 6 weken te gaan. Begint al wel een beetje te ruiken in mijn kastje.[ATTACH=CONFIG]263081[/ATTACH]
Thanx, die van jou zien er goed uit! Zo vol wil ik het de volgende keer ook
SM smaakt erg zacht en beetje dennen denk ik. Helemaal niet sloom maar relaxed effect.
je mag je handen wel eens wassen greyvol
mooie opbrengst,stekken maken,is ook een van men toekomstige doelen,eens ik er voldoende plaats voor heb,vindt het jammer wat ik al heb moeten wegsmijten,bij het snoeien zorgen voor later,keep that spirit
je mag je handen wel eens wassen greyvol
mooie opbrengst,stekken maken,is ook een van men toekomstige doelen,eens ik er voldoende plaats voor heb,vindt het jammer wat ik al heb moeten wegsmijten,bij het snoeien zorgen voor later,keep that spirit
Soms moet je je handen vies maken, hahaha
Dat was ook precies mijn gedachtegang, sta ervan te kijken dat ze ook allemaal wortels hebben gekregen, zelfs de hele kleine potjes doen het goed.
Die big bush vandaag eens lekker gekort image.jpg
In mijn gedachte hoorde ik 'Look at my Bush' van Ali G. Maar zag de bowlingball/skateboard scene van de big Lebowski voorbij komen hahaha. (Hidden joke from wife and kids)
Moet ze dus wat vaker draaien en van alle kanten de boel snoeien.
Drie SM moederplanten waarvan er twee al een tijdje staan te bloeien. Ik heb ze vanmiddag buiten in de schaduw gezet, eens kijken wat we daar mee gaan doen. image.jpg
Twee kastjes naast elkaar, eerste met nieuwe stekken. De andere met stekken van een paar weken oud. Allemaal van bovenstaande planten.
image.jpg
Dit zijn de Santa Maria's tweede batch. Die mogen nog wel even groeien (verschillende stekken van de moeders)
Ik heb ze even voor de fotoshoot op de vensterbank gezet. Zijn van een afstandje redelijk gelijk. Twee ukkies, maar die hebben minder licht gehad. Moet dat zowiezo wat vaker doen, heel de boel leeghalen en herschikken. Voelde vandaag ook een smartpot veel zwaarder als de andere. Giet dan toch gauw teveel water in het achterste potje in het hoekje waar ik het minste bij kan. En die krijgt ook nog minder licht. image.jpgimage.jpg
Stekje met pruikje, heel bakje vol. Heb ze voor de vensterbank gezet, dus niet in mijn kamertje.
image.jpgimage.jpg
Zo heb ik dat stekken gedaan, takje afknippen.
Blaadjes halveren en onderste blaadjes eraf, met schoon mesje 45 % hoek afsnijden en dan even in de clonex.
Grond is vochtig(zoals uitgewrongen doek) en dan weekje in de propogater. image.jpgimage.jpg
Staan ze dan.. (Stekken van de niet bloeiende Santa) image.jpg
Comment