Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
100% amalia bonen, in de blender. 2 a drie minuten in pannetje van kokend water met gas uit.
Terug in de blender met twee scheppen boter en een scheutje kokosolie (filter niet vergeten) eventueel suiker en/of scheutje melk
Wauw, na 01:40 gaat ze lekker los. Zie mezelf zo heel mn broek vol kakken als ik dit ga proberen. Als ik ook periodes mn adem in ga houden krijg ik altijd vette buikpijn. De oefening doet me denken aan aan iets wat ik ooit van deze gast gevolgd heb:
In "the Incredible Hulk" met Edward Norton geeft ie zelfs Bruce Banner les in hoe hij zijn woede kan beheersen, door middel van zo'n oefening. ( Dan MOET het wel werken :p )
Het meisje in jou filmpje is alleen wel weer wat fijner om naar te kijken, vooral als ze zo lekkker voorover buigt. :p
Vond de scene iets te luguber om te plaatsen, maar ik weet welke je bedoelt Stemma
Grappig dat de acteurs niet op de hoogte waren van wat er zou gebeuren in die scene
(O'Bannon (who died in 2009) went on to write the script for Alien, but what wasn't widely known is that he suffered from Crohn's disease, a debilitating digestive disorder. According to Zinoman's book, "the digestion process felt like something bubbling inside of [O'Bannon] struggling to get out." From his own torment came the idea for the alien bloodily punching its way out of John Hurt's chest during dinner.)
De originele Alien blijft toch altijd wel een toppertje, en die scene is toch wel 1 van de meest memorabele scene's uit het science fiction genre. Ik kan me nog herinneren toen ik die scene voor het eerst zag als klein jochie achter de bank kroop van de schrik.
Ik weet niet of je ooit de slapstick "Spaceballs" hebt gezien. Maar daar overkomt het die arme John Hurt nog een keer. Alleen dit keer komt er een iets andere Alien uit zn buik.
Was ik ook iets te jong voor om te kijken, (handen voor mijn ogen) maar wat een film. Artwork van H.R. giger is ook wagelijk goed (enge vent) image.jpg
Die Spaceballs heb ik volgens mij nog op Betamax gezien, hehehe
Zou wat zijn, als je alle online streams eerst ff moet terugspoelen omdat de vorige gebruiker dat niet heeft gedaan
Comment