Jip een nieuwe lamp komt eraan voor de linkerkant.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bruce banner #3 anesiaseeds Drip System
Collapse
X
-
-
Damn son, heb je nog niet genoeg licht?
-
Ik moet toegeven, kheb net hetzelfde gedaan
Khad eerste rondje op 1x1 met de TSW2000 gedraaid en heb erna naar 1,2x1,2 met een FC4800 gegaan
Die TSW2000 is inderdaad heel goed voor voorgroei, voor stekken best lager wattage en koel licht, bv. https://www.gamma.be/nl/assortiment/...0-cm/p/B580478
-
-
26/07/2023 (deel 1)
Bak 1: is ferm gestegen met eergisteren doordat ik gisteren niet kon bijregelen, die stond ook heel laag dus is wat normaal maar niet gewenst.
Van Ec2.0 pH5.5 naar Ec2.8 pH5.2.
Ik heb nu bijregeld door een ketel water bij te doen (zonder green sensation). Ec1.8 en pH6.1.
Die laat ik nu een uur en 15 minuten draaien dat is de totale watertijd dat ze vandaag al hadden gehad met slecht water als een vorm van spoelen. Straks meet ik terug en zal ik opbieuw afstellen (onder de gedachte dat alles wat aan mijn planten of wortels hangt vermengd is).
Dan stel ik terug af.
Bak 2: Is bij wonder hetzelfde gebleven dus blijf ik vanaf. Ec2.3 lichjes gestegen met eergisteren van 5.7 naar 5.9.
Comment
-
27/07/2023 (deel 1)
Gisteren te lui geweest en niet meer gekeken. Dus na alle voedingsstoffen erdoor getrokken te hebben is de Ec1.6 met pH6.4 gekomen en die nu juist afgezuurd naar 5.8.
Als vanavond de Ec daalt dan zal ik voor de 20liter water die ik toegevoegd heb gisteren green sensation toevoegen als de Ec niet boven de 2.0 komt en dan kunnen we verder
Comment
-
27/07/2023 (deel 2)
Iets zeg me dat ik dom bezig ben maar ik heb de bakken op Ec2.0 gezet met pH5.8.
Bak 2 was gestegen. Nu de Ec naar 2.0 gekrikt met green sensation, mijn hoop ligt erop dat er teweinig PK in lag en daarom de juiste voedingsstoffen niet opgenomen werdern plus greensensation zou ervoor zorgen dat ze meer voeding opnemen.
dumbs up en anders aflengen.
Comment
-
28/07/2023 (deel 1)
Bak 1: het gaad goed hier de Ec is het zelfde gebleven op 2.0 pH van 6.1 naar 6.2 gestegen hier blijf ik lekker van.
Bak 2: Ec van 2.0 naar 2.3 gestegen pH van 5.8 naar 6.0. Ik heb afgelengd met 10l water en 10ml greensensation en kwam op Ec2.0 en pH6.2 uit ik laat ze nog een dagje daar op draaien.
Comment
-
28/07/2023 (deel 2)
Plantjes gaan goed behalve die strek aan die TSW2000 kant. Ik hoop dat mijn nieuwe lamp er snel komt want sommige buds geraken onderontwikkeld omdat die lamp niet voor 1.2l2 bedoeld is om te bloeien.
Wat fotootjes voor het verschil te tonen met die niet goed belicht worden.
image.jpgimage.jpg
image.jpgimage.jpg
- Likes 2
Comment
-
Hopelijk is de lamp snel binnen voor je.
Bevalt de mars hydro afzuiging een beetje?
Want wil er zelf ook een halen namelijk.
- Likes 1
Comment
-
Ja zeker. Maar ik wil er ene bijkopen de iFresh die is terug smart en hoop die controller te kunnen gebruiken op beide afzuigers dan.
Enigste is wel als je op vocht en op temperatuur zet en de waarden zijn ok dat de afzuiger stil valt maar je kan die ook continu laten draaien
-
Top dank je wel voor de reactie
Comment