Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bruce banner #3 anesiaseeds Drip System

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Jip een nieuwe lamp komt eraan voor de linkerkant.

Comment

• Elkwazizi
      Elkwazizi commented
      Editing a comment
      Damn son, heb je nog niet genoeg licht?

• NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Elkwazizi mja de ene kant wordt niet volledig belicht en kan die lamp dan bij mijn stekken gebruiken

• Elkwazizi
      Elkwazizi commented
      Editing a comment
      Ik moet toegeven, kheb net hetzelfde gedaan
      Khad eerste rondje op 1x1 met de TSW2000 gedraaid en heb erna naar 1,2x1,2 met een FC4800 gegaan
      Die TSW2000 is inderdaad heel goed voor voorgroei, voor stekken best lager wattage en koel licht, bv. https://www.gamma.be/nl/assortiment/...0-cm/p/B580478

Leuk verslag volg hem al een tijdje.

Comment

26/07/2023 (deel 1)
      Bak 1: is ferm gestegen met eergisteren doordat ik gisteren niet kon bijregelen, die stond ook heel laag dus is wat normaal maar niet gewenst.
      Van Ec2.0 pH5.5 naar Ec2.8 pH5.2.
      Ik heb nu bijregeld door een ketel water bij te doen (zonder green sensation). Ec1.8 en pH6.1.

Die laat ik nu een uur en 15 minuten draaien dat is de totale watertijd dat ze vandaag al hadden gehad met slecht water als een vorm van spoelen. Straks meet ik terug en zal ik opbieuw afstellen (onder de gedachte dat alles wat aan mijn planten of wortels hangt vermengd is).

Dan stel ik terug af.

Bak 2: Is bij wonder hetzelfde gebleven dus blijf ik vanaf. Ec2.3 lichjes gestegen met eergisteren van 5.7 naar 5.9.

Comment

26/07/2023 (deel 2)

Wat fotootjes. Volgende keer zal ik geen zijaanzichten trekken omdat dit nu wat minder verteld.

Oja ik heb de FC4800 iets hoger geplaatst door middel van 2 extra binders.

Trichroomvorming🥳

image.jpgimage.jpg​​image.jpgimage.jpg

Comment

26/07/2023 (deel 3)

Bak 1 een anderhalf uur laten doorlopen de Ec is gestegen boven de Ec2.1 dus terug water bijgegooid tot de Ec1.8 was. Terug een uur spoelen als de Ec lager is dan eergisteren 2.0 dan zal ik afzuren en hopen dat die daalt moegen dan kan ik terug beginnen opkrikken.

Comment

27/07/2023 (deel 1)

Gisteren te lui geweest en niet meer gekeken. Dus na alle voedingsstoffen erdoor getrokken te hebben is de Ec1.6 met pH6.4 gekomen en die nu juist afgezuurd naar 5.8.

Als vanavond de Ec daalt dan zal ik voor de 20liter water die ik toegevoegd heb gisteren green sensation toevoegen als de Ec niet boven de 2.0 komt en dan kunnen we verder

Comment

Wiet gaat er zijn zoals kelderkastje dan placht te zeggen!

En petje af voor je doorzettingsvermogen en nu geen vakanties meer nemen tijdens je kweek!
              Horks Fototopic 2.0

Comment

• NewNoobie
                NewNoobie commented
                Editing a comment
                Zoiezo niet😉

27/07/2023 (deel 2)

Iets zeg me dat ik dom bezig ben maar ik heb de bakken op Ec2.0 gezet met pH5.8.

Bak 2 was gestegen. Nu de Ec naar 2.0 gekrikt met green sensation, mijn hoop ligt erop dat er teweinig PK in lag en daarom de juiste voedingsstoffen niet opgenomen werdern plus greensensation zou ervoor zorgen dat ze meer voeding opnemen.

dumbs up en anders aflengen.

Comment

• Elkwazizi
                Elkwazizi commented
                Editing a comment
                staan er al 3 weken pruikjes op? anders nog even wachten met de GS

27/07/2023 (deel 3)

Mja fotootjes die tsw2000 kant ziet er maar zwak uit dat mijn nieuwe lamp maar snel mag komen.

image.jpgimage.jpgimage.jpg​​

Comment

28/07/2023 (deel 1)

Bak 1: het gaad goed hier de Ec is het zelfde gebleven op 2.0 pH van 6.1 naar 6.2 gestegen hier blijf ik lekker van.

Bak 2: Ec van 2.0 naar 2.3 gestegen pH van 5.8 naar 6.0. Ik heb afgelengd met 10l water en 10ml greensensation en kwam op Ec2.0 en pH6.2 uit ik laat ze nog een dagje daar op draaien.

Comment

28/07/2023 (deel 2)

Plantjes gaan goed behalve die strek aan die TSW2000 kant. Ik hoop dat mijn nieuwe lamp er snel komt want sommige buds geraken onderontwikkeld omdat die lamp niet voor 1.2l2 bedoeld is om te bloeien.

Wat fotootjes voor het verschil te tonen met die niet goed belicht worden.

image.jpgimage.jpg​​

image.jpgimage.jpg​​

Comment

• Hork
                    Hork commented
                    Editing a comment
                    Wow wat een verschil ja!

• NewNoobie
                    NewNoobie commented
                    Editing a comment
                    Idd ik heb dringend die andere lamp nodig

• Elkwazizi
                    Elkwazizi commented
                    Editing a comment
                    Ja die TSW2000 heb ik ook, wel voor 1x1 dus kan idd best ietsje meer pakken dan 300w voor 1,2x1,2

Hopelijk is de lamp snel binnen voor je.
                  Bevalt de mars hydro afzuiging een beetje?
                  Want wil er zelf ook een halen namelijk.

Comment

• NewNoobie
                    NewNoobie commented
                    Editing a comment
                    Ja zeker. Maar ik wil er ene bijkopen de iFresh die is terug smart en hoop die controller te kunnen gebruiken op beide afzuigers dan.

Enigste is wel als je op vocht en op temperatuur zet en de waarden zijn ok dat de afzuiger stil valt maar je kan die ook continu laten draaien

• SmfTheProphet
                    SmfTheProphet commented
                    Editing a comment
                    Top dank je wel voor de reactie

29/07/2023

Lui vandaag dus geen fotootjes vandaag. Ec van beide bakken gemeten en beide bleven op Ec2.0 dusja morgen kijk ik wel nog eens nooit de moeite gedaan voor pH te meten.

Comment

30/01/2023 (deel 1)

Twee dagen niet naar het water gekeken en vandaag is die gestegen naar de 2.4 in beide bakken.

Bak 1: Ec2.0 pH6.2
                    Bak 2: Ec2.0 pH6.1

10l water met green sensation dan toch maar voor het zekerste 10ml A en B en dan terug afgelengd naar de Ec waar ze stabiel op stonden.

Comment

30/07/2023 (deel 2)

Gaan mooi maar op 1 top heb ik al bruine haren gevonden en dat vind ik een beetje vreemd. Geen bananen of balzakken gevonden.

image.jpgimage.jpg

image.jpg

Comment

Bezig...
                      X