Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kippenstront + konijnenschijt = kilo-knallers?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Appie View Post
    Of ongeldig heeft gewoon poezelig kleine handjes, dat kan ook
    Lol ik had ook al iets van ... die handen of is het dat blad?

"We are stardust, we are golden.
    And we've got to get ourselves back to the garden".

Comment

• Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      We gaan voor de combo. Het is allebei zo!

• Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Gheh gheh gheghegheghehgehgeh

WoW, wat een update!
    das genieten, Thanx!
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

• Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      Netjes van mij he Grey?

• Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Zeker te weten, kan ik naar blijven kijken.

Henne p is voorbloei verdomme geef de tijd lolbhihihohi
    Wat een hoop enge beesten heb je die muizen kop ieuwwwwwwwwwwww ik zou gewoon heel hard gillen en jij maak een foto omg en die andere vieze beesten ieuwww

​​​​​​Viesding
    God was never on your side..

Comment

• Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      Ongeduldig he. Ik zal wel naar jou luisteren Bell. Van Henne blijft niks an mijn vingers plakken als ik die nu vermoord.
      Ik geniet daar wel van, een onthoofd muizenhoofd. Die wespen ook. Vanmorgen zag ik een hoornaar bij de pruimen. Spannend!!

Wat een bomen! Die zonnebloem ziet er maar zielig uit als je het vergelijkt.

doodswens lijkt er dan toch door te komen!

die jack is toch een autoflower? Kan je helemaal niet vergelijken met henne p. Geef ze wat tijd. Omhalen kan later ook nog
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

Comment

• Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      Albert Heijn moestuintje zonnebloem. Die keten mogen jullie missen in Belgenland.
      Jack is een AF ja, Henne P. heeft 50% Hindu Kush AF genetica.
      Omhalen alleen als er bananen inkomen. Daar is geen sprake van.
      De volgende vraag houdt mij bezig; Bestaat de kans dat het vrouwen zijn maar dat ze geen echte toppen gaan vormen met THC kristallen zoals wij gewend zijn van genetisch gemodificeerd zaad?
      Last edited by Ongeldig; 17 July 2018, 02:00.

• Thedoctor
      Thedoctor commented
      Editing a comment
      Ah is alom vertegenwoordigd hier hoor.

Mss komen de kristallen pas later of veel minder talrijk. Mijn amnesia auto had ook bijna geen kristallen of toch niet zichtbaar op de bladeren

• Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      Ook met moestuinpotjes ? Dat wist ik niet.

Geduld geduld ze is gewoon wat langzamer en plak komt denk k nog wel echt hoor. Als je maar lief tegen haar ben..... Je weettoch

Comment

• Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      Ik verdeel mijn liefde eerlijk over al mijn dames. Behalve de PineappleChunk, daarmee heb ik momenteel een haat-verhouding.

Wat een prachtige bomen zeg! en dat blad, niet normaal meer. Ik heb een plant die kleiner is dan dat ene blad.

Ik had in het midden van je verslag wel een beetje oponthoud, die chinezen ballen. Ik was zo dom om dat filmpje af te spelen en als je daar aan begint, dan laat het je niet meer los. Gelukig duurde die maar 1 minuut en zonder loop, anders zat ik nu nog te kijken. Mediteren noemen ze dat, het is gewoon hypnotiseren. Nou dat heb jij dus met pruimen plukken? Leuke tuin

Comment

• Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      Goed he, zo'n hypnosefilmpje midden in mijn post verstopt. Baoding balls.
      Heb je de geheime boodschap ook meegekregen ?
      Dat pruimen plukken werkt op mij rustgevend en bevredigend. Al die ballen door mijn handen laten glijden er zachtjes in knijpen om ze te testen op rijpheid.
      Ik vind het plukken absoluut geen straf. Ik kan daar volledig in opgaan.
      Wat is jouw achtergrond in het dagelijkse leven Slome? Iets met sociale studies?
      Thanks!

• Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment

• Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment

Nice, wat ben je van plan met die hennep?

Comment

• Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      Ervan leren. Het is begonnen als een leerkweekje voor ernaast. Dat is het eigenlijk nog steeds. Meer verstand opdoen over de plant. En over regulier zaad. Niet met doel opbrengst. Het risico bestaat dat ze niet af kunnen bloeien in Wonderland. Dat wist ik van te voren. Surpise-eieren
      Dankje!

Mooie update weer!

Ik heb 2 jaar geleden Finola AF hennepzaad gekweekt en er komen zeker trichomen in de toppen, ook rot helaas. Op een aantal fora heb ik toen gezien dat een hoop mensen bewust wiet met hennep kruisen, dus geef Henne P nog niet op

2 pruimen in mijn hand associeer ik ook gelijk met ballen, maar dan niet uit China

De foto van het muizenkopje met wespen fascineert mij enigzins, het roept walging op maar door de absurditeit en compositie is de foto best wel mooi te noemen.

Ben je al aan bet nadenken over een evt. overkapping of wacht je het seizoen af?
    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

• Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      Ik durf niet dit jaar Stemma.
      Ik kan zeer degelijke constructies plaatsen. Maar ik doen het niet. Ik begind er niet aan.
      Dat zeg ik nu, dat was de insteek nadat ik vorig jaar mijn afdak vroegtijdig weer verwijderd had. Laten we het eens een jaartje zonder proberen.
      Eerste jaar (simpel plastictunnelzeiltje) had het goed gewerkt, tweede jaar (gepimpt type afdak, van witte greenspan) had het enkel problemen veroorzaakt. Dus derde jaar niks. Het kan altijd nog. Ik heb drie types afdak opgevouwen liggen.

Hehe, ja ballen plukken. En dan zachtjes erin knijpen. Als dat lukt kun je ze eraf draaien of ze laten vanzelf los. Tere ballen zijn het, dat wel.
      Die uit China heten Baoding Ballen. Ik heb twee van die setjes hier. Alternatief op de stressbal. En goed voor de fijne motoriek.
      Die Finola kan ik me nog herinneren. Ik zal ze nog eens opzoeken.
      Ik dek mezelf gewoon in om teleurstelling te voorkomen. Eerst zei ik, de kans is groot dat het allemaal mannen en Hermans zijn. Nu zeg ik de kans is groot dat er niks rookbaars vanaf komt. Dan kan het alleen maar mee gaan vallen. Ik heb onvoldoende verstand van wiet kruisen. Fem, AF, regulier, Hennep. Eigenlijk zou ik me wat beter in moeten lezen want ik zit met een aantal vragen. Maar het is leuker om me te laten verassen en het proces onbevlekt te ondergaan.
      Dank voor je mooie beschrijving van de muizenwespenvliegenfoto.
      Last edited by Ongeldig; 17 July 2018, 02:07. Reden: Typfouten toevoegen

Wat een mooie pruimen !

Tijd voor een nieuw topic : Wie heeft het grootste blad.
    Ik denk dat je 'm wint.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

• Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      Potje jam voor QnQ.
      (met gember, citroen en banaan)

Hahaha, het zou wel megalomaan zijn als ik dat grootste blad topic nu ga openen he?
      Ik wil wel een topic maken; Wie heeft de kleinste handen? Dan is het eindelijk duidelijk waar al die overcompensatie vandaan komt
      Wie heeft er de grootste is er eentje voor Sirius om te openen, net als vorig jaar. Toen won ik het ook.
      Met de dikste en een van de grootste, als niet de grootste. Genoeg opgeschept nu.

Ik vind het wel opvallend dat er tot dusver niemand wat gezegd heeft van mijn markante leugen.
      Dat betekend dat ik volgend jaar een feitelijke statement kan gaan maken mits deze onwaarheid niet ontkracht gaat worden.

• Thedoctor
      Thedoctor commented
      Editing a comment
      Dat je plant 31 meter is?

Tien potjes pruimenjam. Vijf bakjes bevroren pruimen compote. Een mandje met eieren, komkommers, tomaten. Een lekker stukkie TamKonijn en een braadkuiken. Enkel de huldiging accepteren mag ook want eigenlijk heb ik geen zin om dat mandje te gaan samenstellen.
    Dank voor de oplettendheid.Thedoctor
    Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

Comment

Had ik gisteren ook al gezien hoor. Dacht dat het een typfout was en wou niet bijdehand doen. Het beter moeten weten
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

Comment

• Stemma
        Stemma commented
        Editing a comment
        Klopt, doc. Vanaf nu gaan we op elke typfout in

• Ongeldig
        Ongeldig commented
        Editing a comment
        Typfouten. Dan heb ik liever de bijdehante Doc bij de hand om me op die grove leugen te wijzen.
        Nu probeer ik er maar een leuke draai aan te geven.
        Het was zelfs nog erger. Ik had geen nul teveel getypt. Ik had een nul teveel gerekend.

Ik zoek de markante leugen !!!!

Comment

• Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        Ik heb meer behoefte aan een toelichting m.b.t. de muizenkop. Waardoor heeft het beest geen lijf meer? Schuilt er een moordenaar rond in ongeldig zijn struikgewas?

• Ongeldig
        Ongeldig commented
        Editing a comment
        Bell. Heb je de leugen al gevonden?

Ongeldig zijn struikgewas. Tijd voor een snoeibeurt. Al dat groen.
        We zijn op zoek naar een serial killer. Met een voorliefde voor piepende prooien.
        Het is tijd voor twee correcties. Al mijn gewasjes, zijn van zichzelf, we leven slechts samen. Als ze dan toch perse van mij moeten zijn, omdat ik in diezelfde parallelle wereld een zeer bezitterig persoon ben.
        Dan, ben ik net als jij en belladonna. Geen hij. Ess
        Het onthoofden van muizen is een secundaire hobby van deze koelbloedige killer;
        Het doen van grootscheepse grondverplaatsingen en wiet-wortel-rangschikkingen terwijl het territorium gemarkeerd wordt in de autoflowers is prioriteit nummer een. Daar is heus waar niks van overdreven.
        Gedurende het donker van de nacht is deze sluipmoordenaar op jacht naar autoflowers, muizen en slecht geordende wortelstelsels. Om vervolgens ongezien weg te komen met deze walgelijke wanpraktijken.
        Wie zou(den) de verdachte(n) zijn? Dat en meer ergens volgende week.
        Misschien.

• Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        Ik denk dat het de poes is waar Ongeldig mee samen woont =^..^= prrr prrr prrr.
        Last edited by Ess; 17 July 2018, 20:15.

ZE heeft een Vaginaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Ess 9200000045983368.jpg
      Attached Files

Comment

• Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        Oke ik zeg het: ZE heeft een Vaginaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

• Ongeldig
        Ongeldig commented
        Editing a comment
        Kutjes!
        Van poezelige handjes naar mijn vage Ina. Die ga ik duss niet op de plaat zetten he om te kijken wat er nu groter is he, dat blad of mijn Vaaagina.

Hedde gij nou al levervlekken meiske, zoudde nie wa minder jonge klare drinken dan? Of zijn dat sproeten?
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

• LR2
        LR2 commented
        Editing a comment
        Sleeve Britney alone!
        Maareh, da's een wonderschoon iets hoor, sproeten! Ik wou dat ik ze zelf had. In plaats daarvan heb ik moedervlekken met tentakels. Ofja, haren. Maar het lijkt net een octopus als er 8 haren uit bungelen.

• belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        Iew moeder vlekken.met haren.ieuwwwwweeee

• Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment
        Ghihi, mooi topic, blijft boeien..

Inktvissen. Die zijn cannibalistisch he. Gewoon aan elkaar voeren die moedervlekken. Dan blijft over een megadikke octopus met echt superveel haar-tentakels.
      Die kun je dan een eigen kapsel en een naam geven.
      LR2's harige Harry.
      Billy the non-pimple.
      Of gewoon Hannibal the Cannibal.

Ik had wel verwacht dat jij mijn tattoo sleeve thema kon waarderen. Zoiets kom je alleen bij wijze van uitzondering tegen. Het heelal in de vorm van spetterpoep op iemands armen.
      Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

Comment

Bezig...
      X