Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ik heb de top er af gehaald en verschroeide blaadjes zoveel mogenlijk weggehaald.
En in gespoten tegen die beestjes en ik heb de bovenste laag aarde vervangen.
En Dan gelijk maar een fotoje van de overige White widow plantjes.
Uploaded with ImageShack.us
Is het niet slimmer om voor mezelf 1 van de andere plantjes te kiezen?
Want ik ben bang dat deze plant de hele tijd last blijft houden van ziektes. En misschien wel een mindere weerstand heeft ofzo.
Zet de andere misschien appart of zet hem in een bos fzo.
Het zou kunnen dat hij de andere besmet.
De verschroeide bladeren zullen verbandings schijnsels ofzo zijn. daar weet ik niets van
zijn er genoeg gaten inje pot?
anders meot je er nog wat bij boren...
Dat heb ik gedaan(H)
Na een weekendje Defqon.1 Was er nu weer tijd om te tuinieren.
Ik heb gekozen om de gezonste mooist uitziende plant in de grote bak te plaatsen.
Uploaded with ImageShack.us
100 Liter aarde geschikt voor potplanten en vooral 1 jarige bloeiers met etra voeding. zelf nog wat voeding erbij gegooid. Ookal is die andere groter wordt dik wel een dikke boom moet haast wel met 100L aarde
Plant 5 die ik heb weg gegeven is nu al 70 cm.
Plant 2 en 3 die ik heb weggegeven zijn nu 60 en 55 cm ongeveer en zeker 30 a 40 cm breed!
super dus.
Plant 4 heb ik weggegeven die belde ik vandaag en die heeft der na 2 dagen nog niet geplant(vergeten want het kon niet gelijk ofzo)
Plant 7,8,9,10 en 1 gaan ook weg deze week. Ik heb besloten plant 6 (de mooiste en grooste van de gezonste) zelf te houden.
Ook krijg ik volgende week 5 powerplants waarvan ik er een paar bij vrienden zet.
En als iemand Auto flowers voor me heeft even een pm sturen alsjeblieft.(daar staat natuurlijk wat tegen over)
Ik heb van de onbekende de 4 kleinste mannen verduisterd elke dag om 4 uur zet ik er een bak overhen zodat ze rond de 12 uur licht krijgen. zijn gratis zaadjes en een onbekend soort dus beetje experimenteren.
Comment