Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
10x white widow.
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 10x white widow.
Hey.
Ja beetje vaag ik doe het zelfde als altijd en ik upload nogal wat. en nu opeens zo groot. ik veranderd dan vanmiddag nog even.
Ik weet het ook wel maar had even geen potjes meer. maar zodra ze kun koppies laten zien(en dat is nog afwachten) dan gaan ze in een apart bakkie.
Het zijn zaadjes van de laagste kwaliteit dus zowieso maar afwachten wat het doet
de ww's gaan in iedergeval prima!
Ik heb vandaag ook nog een 90L bak gekockt. en tegen de tijd dat me plantje daarin zit koop ik een plankje met wieltjes(20 euro kan 200kg dragen)
Die gaat er dan onder. En ik had een idee.
Is het slim om zeg maar een soort sterk karton/plastic langs de zijkant van de spaciekuip te doen. zodat het er ongeveer 20 cm boven uit steekt.
Om zo meer liters te creeren.
Comment
-
Ja karton zou ik ook niet doen haha maar iets wat er op lijkt
Is het niet hoe meer Liters hoe beter ik had eerst een 65 L bak maar deze leek me nog net even beter
Als iemand die 65L bak wil mag je hem komen ophalen in Almere. Wel in ruil tegen een zaadje haha of iets anders waar ik weer wat aan heb.
Comment
-
UPDATE
Uploaded with ImageShack.us
De rest komt na qday!!!!
Comment
-
UPDATE
10x onbekend
6x White widow
4x White widow
Hopenlijk nu weer mooi weer dan kunnen ze mooi groeien!!!!
want in de regentijd zijn me onbekende plantjes enorm gaan strekken. Maar die zijn nu zo diep mogenlijk overgepot.
Groetjes
Comment
-
Ja dat had ik al in de gaten.
Nouja zoveel kan het niet kwaad toch het blijven gewoon planten.
alleen ik had ze al overdekt gezet hor
Wat ik meer een probleem vindt is dat er in de zwarte pot geen gat zit in de onderkant. toen ik ging overpotten had ik eve niks anders. Maar die ga ik morgen overpotten naar een 10 L pot dus dan komt het wel goed.
iemand nog tips/tricks/complimentjes
Comment
Comment