Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10x white widow.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 10x white widow.

Zet maar gelijk in een speciekuip 65 liter
    bij het overpotten ,
    maak je plant goed nat ,dan schuif de plant er makkelijk uit de pot en
    blijft de aarde en de wortels een geheel
    het water dat teveel is wordt geloost in je volgende pot

Comment

Voor de plant die ik zelf hou heb ik een 90L speciekuip gehaald ik had vorig jaar een 65 L(deed het ook erg goed kijk me topic van vorig jaar maar )
      maar heo groter hoe beter denk ik.
      Maar in ieder geval. we zijn bezig met de tuin dus ik moet haar nog steeds verplaatsen.
      dus ik heb der nu in een 12L bak gezet.
      En de rest nog normaal.
      En ik laat ze altijd buiten staan maar als het regend zet ik ze onder de onderkapping.

Ik heb alleen gezien dat 1 plantje nog maar 1 blaadje heeft. van plaats 2.

Aller eerste me mooieste dame! 28 maart (ontkiemd) geplant.

Comment

Prachtige planten man ,
        zal een vette oogst worden als je zo door blijft gaan
        Keep on the good work

Comment

Dat hoor ik graag
          Me oogst van vorig jaar moet ik makkelijk overheen kunnen.
          Helaas mag ik maar 1 plant in de tuin en die zal dan ook gigantisch worden^^ en de ik zet planten bij andere mensen thuis maar daar heb ik straks zelf geen oog meer op dus hopelijk gaat dat goed.

Comment

Ziet er goed uit!
            Ik volg u

Comment

Yo mamba,

Gaat leker man.
              Als je dit plantje effe goed verzorgt ken je der lekker veel van af krijgen van die WW.
              Succes man,

Peace

Comment

Tijd voor een Update

Alle White widows zijn nu een week of 7 verder. met 10 dagen verschil tussen de kleinste en grooste Widow (zoiets)
                Plant 1

Uploaded with ImageShack.us
                plant 2,3,5 staan bij een vriend
                plant 4 (met grote bladeren ik ben bang dat hij plant 1 gaat inhalen en daarom houdt ik deze ook maar zelf)

Plant 4,6,7,8,9,10 )plant 10(rechts bovenin) was een blaadje geknakt maar ze herstelt zich weer goed.

En nog eens 10 x onbekende.( dit is een mix van mannen en vrouwen. hoever moet ik ze van de White widow's vandaan houden om te zorgen dat ze niet bevrucht worden?)

Graag op of aanmerkingen/tips/complimenten

groetjes
                Last edited by mamba; 23 May 2010, 23:17.

Comment

Me plantjes gaan super.
                  Helaas wordt mijn vrouw(plant 1) ingehaald door plant 2,3,5 die bij vrienden staan, want bij vrienden van mij ligt de tuin op het zuiden en hierdoor groeien ze dus echt een stukie sneller.

Plant 1

Comment

GROTE UPDATE

WEEK: 9 / 10

Hey gaat erg slecht met plant 1.
                    Me mooie stevige liefje heeft last van luizen en ik denk ook aan meeldauw.
                    Ik heb niet echt foto's van de luizen gemaakt want daar ben ik wel zeker van. Ik meer jullie mening over de rest van de plant. waar heeft ze last van? want ze ziet er niet meer uit.
                    Plant 2,3 en 5 zijn der dik gepaseerd.

PLANT 2 & 3 (overdag hangen de bladeren niet)

PLANT 4,6,7,8,9,10 (niks mis mee bij 2 stuks ook een paar luizen ontdekt en voorbehandeld)

10xONBEKEND.(groeit prima)

Nou 2 belangrijke vragen.

1. Wie weet wat er allemaal met plant 1 aan de hand is?
                    2. bij de onbekende plantjes kreeg ik te horen dat het vaak zo is dat de dames wat kleiner blijven en de heren al in het begin veel langer worden.
                    Dus is het handig om de kleintjes en de lange plantjes(waar duidelijk verschil in zit) apart te zetten?
                    En vanaf hoeveel weken kan ik ongeveer echt goed ziet wat vrouwtes of mannetjes zijn?

Tips en aanmerkingen altijd welkom(heel gaag zelfs)

Groeten Mamba.
                    Last edited by mamba; 7 June 2010, 14:23.

Comment

zoek eens op google afbeeldingen. wietplant mannetje. krijg je 2 fotos naast elkaar met aangegeven wnr het vrouwtje aan de begin van de bloei is.

Comment

allang gedaan.

En me topic is zeker 50 x bekeken en niemand die andwoordt heeft op me vragen.
                        Please help me!

1.Kun je ook aan de grote van de plant conclussies trekken?(dus van 80% zeker dat het een vrouw of man wordt) want een kennis van me zit al heel lang in de wiet wereld en hij zegd dat. Dus graag mensen met verstand van zaken die dit kunnen bevestigen of vertellen hoe het ziet.(ja balletjes en haartjes ken ik wel dat is het probleem niet. Wel als straks me Whidows bevrucht zijn.
                        2. Wie weet wat er met me grooste plant aan de hand is al die bladproblemen en zoveel luizen.
                        Is het misschien handig om te toppen. zo haal ik gelijk zeker 90% van de luizen weg.

Nog maar een foto voor de duidelijkheid.(Niet echt gezond lijkt me)

GRoetjes en graag wil ik tips over me planten wat ik beter kan doen.

Comment

ik heb het bekeken en heb er geen flauw idee van.. .sorry

Comment

oke. de plant lijkt er wel weer boven op te krabbelen.

Zodra het erger wordt plaats ik weer een foto.

Comment

Net als je denkt dat het beter gaat.............................

Dikke schimmel niet te geloven!
                              Mij lijkt het beste om de plant er uit te halen en de wortels te spoelen met water en een nieuwe frisse bak geven.

Nu weet ik dat de schimmel komt omdat de plant te veel water heeft gedad. En de aarde dus te vochtig is.
                              Is het slim om dus de plant met wortel enal er uit te halen en onder de kraan schoon te spoelen? misschien is het ook wel slimmer om veel dode bladeren weg te halen en de top met alle luizen eraf. Het is misschien zonde maar zo heb ik wel een gezonde plant anders blijf ik het houden.

LAAT A.U.B even iets horen!!!!!

Comment

De bovenste laag aarde ongeveer 3 tot 5 cm afschrappen en vervangen door verse aarde, zorg ervoor dat de wortels niet bloot liggen na het bijvullen.

Grtz

Comment

Bezig...
                                X