Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik heb 12 Onbekende zaadjes gekregen van een vriend van mij.
Nogal een beunhaas hij had 9 planten maar hij had niet vrouwtjes en mannetjes apart gezet. eindstand een enorme hoeveelheid zaad en slechte wiet haha.
Maar dus wel 12 gratis zaadjes! en een test pistje van vorig jaar
aangezien het me niks heeft gekost laat ik ze op 3 manieren ontkiemen.
8 stuks in vochtig keukenpapier met folie er over heen. 2 stuks in een glas met water. 2 stuks in in het donker.
Alles staat op kamer temparatuur.
toevoeging: Zaadjes blijven drijven? is dat goed of niet?
Last edited by mamba; 19 April 2010, 21:53.
Reden: toevoeging
Er zijn er inmiddels wel 3 uitkomen.
De 2 in het bakje water zijn ontkiemd.
en 1tje van de 8 in het normale bakje.
En de 2 in het donker nog niet.
Het verbaast me eerlijk gezegd het zijn zaden die ik dus van een vriend heb gekregen die perongeluk zaden aan ze planten heeft gekregen. geen merk niks ook niet op een speciale plek bewaard ofzo.
Het test pitje dat ik heb gekregen was redelijk te roken.
Niet echt een lekker wietje ofzo en ik had een joint gedraaid 3/4 wiet 1/4 tabak en bijna in me eentje opgerookt en toen werd ik er wel stoned van. maar ook niet heel erg stoned ofzo.
Een laag thc precentage dus.
Ik denk dat ik ook maar eens m'n Lowryders ga ontkiemen
Nu al 2 White Widows op de vensterbank staan om te stekken maar als ik al deze foto's zie loop ik alweer achter
Zo me plantjes geen echt lekker.
De zon doet ze goed
Inmiddels alle 10 white widows uitgekomen.
en van de 12 onbekende zijn er7 geplant.
2 zaadjes die nog niet zijn ontkiemd zat een blauw vlekje op. is dit schimmel?
de 5 ww's + 1 ww's van een week later ongeveer
overige 4 ww's + een stuk of 8 gezaaide onbekende waarvan er 3 zijn bovengekomen.
Tenslotte me White widow die ik zelf houdt(als enige)
gezaaid op 28 Maart
Van de onbekende zijn nu 10 stuks in de grond en 2 stuks nog aan het ontkiemen. 1 tje zonk in het water dus voorspelt niet veel goeds denk ik.
Comment